Olivia szemszöge
Olyan jó érzés volt hozzá érni, de most már kezdett hideg lenni a karja.
- Át feküdhetek a másik oldaladra? - kérdeztem halkan.
- Gyere.
Átmásztam felette, így kerültem belülre. Most is szorosan fogott. Én pedig boldogan tettem fejem a mellkasára. A hajammal játszott.
- Szeretlek. Már nagyon régóta ezt érzem. Remélem most már hiszel nekem - nem csodálom, hogy félelem van a hangjában, legutóbb majdnem kinevettem. Vagy ki is nevettem, amikor ezt mondta nekem?
- Én is szeretlek - ölelem át szorosabban. - Nehéz volt akkor elhinnem, hogy ezt érzed.
- Sajnálom. Mindent. Amiket mondtam és tettem. Annyira sajnálom.
- Nincsen semmi gond. Már nincs gond.
- Most már velem maradsz? Mellettem? - aggódás volt a hangjában.
- Igen.
- Akkor jó.
Így feküdtünk, addig amíg valaki be nem rontott a szobába. Bucky azonnal felhúzta a nyakamig a takarót.
- Buck! Mindjárt éjfél. Gyere...
És itt akadt meg és jött rá arra, hogy Bucky nincs egyedül.
- Jézusom! Ti...ti ketten...ti most...
- Húzzál kifelé Steve - szólt rá Bucky.
- Jézusom - fogta meg az ajtót. - Ti ketten szexeltek!?
- Menj már kifelé! - akadt ki Bucky még jobban.
Steve berántotta az ajtót, de még hallottam, ahogy döbbenten suttog maga elé.
- Remélem tudod, hogy ebben a pillanatban tudja meg mindenki - mosolyogtam fel rá.
- Nem izgat. A legszebb lány van mellettem, nem kell szégyellnem ezen semmit.
- Édes vagy - adok neki egy puszit.
- Ki akarsz menni?
- Kellene - sóhajomban benne volt, hogy mennyire nincs most hozzá kedvem.
- Akkor menjünk.
Egymásnak dobáltuk a ruhákat, amiket találtunk. Én bementem a fürdőbe és már felöltözve jöttem ki. Megfogta a kezem és úgy mentünk ki. Természetesen mindenki minket nézett.
- Még egy Bosszúálló szerelem - ölelt meg minket Thor.
Mi ketten elég furán néztünk rá, de ő fülig érő szájjal mosolygott. Legalább ő biztosan örül. Natasa csak végig mért. Amolyan "én megmondtam, hogy ezt a ruhát vedd fel". Wanda és Pepper is mosolygott. A többiek nem tudtak ehhez mit hozzáfűzni.
Éjfélkor egy körben álltunk, mindenki kezében pezsgő volt. Majd koccintottunk.
- Boldog új évet - suttogta a fülembe.
- Boldog új évet.
Kaptam egy csókot tőle. A többiek megdobáltak minket. Volt benne konfetti, papír tányér, párna.
- Hé! Vannak itt szinglik is! - kiabál be Sam.
- Ja! Nézd meg a másik két párt! Ők szolidak - dob nekünk még egy papír tányért Thor.
Én csak nevettem rajtuk, de Bucky nem zavartatta magát és adott még egy csókot. Sőt hanyadt is döntött közben, aztán visszahúzott. Ezen már a többiek is nevettek.
ESTÁS LEYENDO
Elemi erők (Marvel ff)
FanficOlivia Grey, de ismert nevén Olivia Hill emberfeletti erővel rendelkezik. Kiváló ügynökké vált Nick Fury kezei alatt. Sokszor segített be a Bosszúállóknak és most újra a segítségét kérik. Titokban tartja képességeit, amit egy véletlen baleset által...