*Két hónappal később*
Bucky szemszöge
Minden bevetésre félve mentem már. Öt hete aktiválták bennem a katonát. Majdnem szét vertem mindenkit. Végül sikerült megállítaniuk.
A mai napon csak azért nem ment ez nekik, mert Clint jókor volt jó helyen. Nem akartam velük jönni már, de ragaszkodtak hozzá.
- Tehát végeredményben jól sült el az akció? - kérdezte Fury.
- Igen - felelte Steve.
Mivel volt két fogoly így ide jöttünk és ha már itt voltunk, akkor Fury hivatott minket, hogy beszámoljunk.
- Örülök, hogy...
Valaki nagy sebességgel jött be az ajtón, így mind hátra fordultunk. Maria.
- Nick. Itt a 9-es csapat.
- Mi? - állt fel azonnal.
- Csak hármat tudtak visszahozni - Maria hangja szomorú volt.
- A többi?
Maria megrázta a fejét. Kik azok?
- És...
- Csak hármat, de ők ketten is jöttek, szörnyű állapotban van némelyik. Lehet nem is élik túl - balul elsült akció.
- Mégis mi történt, Maria?
- Lagosban voltak.
- Nem is oda lettek küldve! - háborodik fel Fury.
- Mi történt Fury? - kérdezte Tony.
- Nem...
- Engedjen be!
Egy női hang jött az ajtó felől, de Maria azonnal kiment. Mind az ajtó felé néztünk, majd vissza Fury-ra.
- Valami beszámoló? - kérdezte újra Tony.
- A 9-es csapat a legjobb ügynökökből áll. Nagy feladat, nehéz terep. Hol voltak? - kérdezi Clint.
- Afrika, de nem értem hogyan kerültek Lagosba. Nem arra volt a feladatuk. Nem értem mi történt - csóválja a fejét. - Egy hete nem kaptunk hírt róluk. Tudtuk, hogy gond van.
- A legjobb ügynökök? Olivia is ott van? - kérdezte Steve.
Most én is felnéztem. Fury arcán azonnal lehetett látni, hogy igen. Két hónapja nem láttam. Nem él már ott és semmit nem tudni róla. Senki nem tud semmit. Akkor kisétált innen és azóta semmi. Hármat hoztak csak vissza. Őt is?
- Igen. De ő...
- Engedjen be!
Az ajtó kissé kinyílt és megint az a nő volt, ezért volt ismerős a hangja.
- Hannah. Értsd meg vannak bent - szólt hozzá rá Maria.
- Nem érdekel!
- Maria. Engedd be - de régen hallottam már a hangját és megdobbant a szívem, ezek szerint ő is visszajött.
Szinte mind egyszerre fordultunk az ajtó felé. Ez bizony ő volt. Az ajtó pedig kivágódott. Egy elég zaklatott Hannah jött be. A lábán és két karján kötés volt és a homlokát is az fedte. Utána jött egy férfi és Olivia. Elég fáradtnak tűntek.
Haját levágta. A válla alatt ért és teljesen egyenes volt. Be is festette, inkább volt barna, mint szőke. Megváltozott. Hannah meg sem állt az íróasztalig. Még Tony-t is úgy lökte félre mintha ott sem lenne.
ESTÁS LEYENDO
Elemi erők (Marvel ff)
FanficOlivia Grey, de ismert nevén Olivia Hill emberfeletti erővel rendelkezik. Kiváló ügynökké vált Nick Fury kezei alatt. Sokszor segített be a Bosszúállóknak és most újra a segítségét kérik. Titokban tartja képességeit, amit egy véletlen baleset által...