45. Nem tudok

194 11 0
                                    

Bucky szemszöge

Próbáltam felülni, amikor láttam, hogy ledől a hajó padlója felé. Bruce éppen megtartotta, majd lefektette. Végül nem törődve a fájdalommal felültem.

- Ez nem néz ki jól - hallottam Bruce suttogását.

- Mi? - kérdeztem.

Nem válaszolt. Én pedig nagy erő árán tudtam felállni. Lassan ültem oda, ahol Olivia feje volt. Végig néztem rajta. A jobb lábáról levágta a nadrágot. Az egész lába...minden véres volt.

- Mi...

- Úgy látom egy kés állt bele a lábába. Mély és nagyon sok vért vesztett, ezért ájult el.

- Én...én nem is tudtam.

Nem láttam ilyet. A karját azt igen. De ezt nem. Ő így hozott ki engem? És miért hozott akkor így ki?

- A karján is van - szóltam bele.

- Az be van kötve már. Ez viszont...

Bruce a sebet tisztította, amikor Tony ért vissza.

- Van még valaki Szöszi?

Csak akkor állt meg, amikor látta, hogy nincs magánál.

- Mi történt vele?

- Sok vért vesztett. Mély lehet ez a...ez nem vágás. Bele állt egy kés, amennyire mélyen csak tudott.

- És így hozott ki? - néz még nagyobb döbbenttel rám.

- Így - szorítottam össze a szám.

Én sem emlékszem minden lépésre. Volt ahol csak automatikusan tettem a lábam előre. Akkor is nehéz lettem volna neki, ha teljesen épp, de így...ezért vesztett annyi vért, mert engem kihozott. Miért nem mondta? Istenem, néha rosszabb mintha néma lenne.

Csakhogy Clint is hasonló állapotban ért vissza és Thor sem volt jobb formában a mellkasán végig futó vágás miatt.

- Teljesen hihetetlen számomra, hogy most először én úsztam meg - sétál fel Natasa is.

- Fejlődsz Vörös.

Mikor Bruce rendbe tette Oliviát a másik két férfihoz lépett. Tony pedig hazafelé vitt minket.

- Nem használta az erejét? - kérdezte Steve.

- De. Viszont én így nem voltam a segítségére - mutatok az oldalamra.

- Sokan voltak?

- Inkább csak kihasználták, hogy én még járni is alig tudok. Elterelték a figyelmét, amikor egy kést dobtak nekem.

Pontosan emlékszem, hogy akkor kapta a válla a sérülést. A combja...nem tudom. Úgy gondolom, amikor már csak a nő maradt. A többit olyan gyorsan elintézte, de a nő megint meglépett. Hallottam, hogy felkiált, utána elfut. Oliviának két lehetősége volt. Utána menni, vagy nekem segíteni.

Nagyot nyelve néztem a lányra, aki nincs magánál. Megakartam simogatni az arcát, magamhoz szerettem volna húzni, de mindenki figyel.

Mint kiderült Nat és Steve csak három emberrel futott össze. Thor, Clint már egy 17 fős csapattal. Annyira nem figyeltem én sem rájuk, hogy nem tudtam ezeket.

Clint tudott a legnehezebben járni, őt kísérte Tony. Thor pedig Bruce-al ment. Steve elém állt, de én rámutattam az eszméletlen lányra, így felkapta, én pedig lassan, fogamat összeszorítva mentem utánuk.

A gond akkor kezdődött, amikor Tony megtudta, hogy azt a csúcs szuper, hiper szuper technológia bölcsőt, ami azonnal meggyógyít...elvitték Szöulba.

Elemi erők (Marvel ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora