Bucky szemszöge
Amint mind kiléptünk, direkt hátra maradtam. Majd a lépcső felé indultam és gyorsan lesiettem. Éppen láttam, hogy Pietro a liftbe lép. A szemét! A hülye gyorsasága. Az elmúlt időszakban nem voltam kedves vele és szerintem levette, hogy miért. Ezután még úgysem leszek.
Úgy sejtettem, hogy Olivia már bement, így a falnak dőlve vártam. Nem is kellett sokat.
- Rendben - jött ki nevetve. - A kapcsok sokkal rosszabbak.
Ideges voltam és aggódtam. A HYDRA. Elég hülye ötlet, de mégis ügyesek voltak és csak miattunk lett baja. Megakadt, amikor meglátott.
- Hogy vagy? - indultam meg felé.
- Mit szeretnél, James? - sóhajtott.
- Csak látni akartalak.
Meglepve nézett rám. Biztos valami beszólást várt, hogy megint mit csinált, miért nem tud nyugodtan a seggén maradni, miért kell veszélybe sodorni magát.
- Látni?
- Igen - mondtam őszintén.
- Láttál. Viszlát - került volna ki.
- Várj! - fogtam meg a kezét.
- Mit szeretnél!? - még mindig hamar ideges lesz.
- Én... - néztem az arcát.
Várakozva nézett rám. Annyira más lett, ez az új haj. Kurvára nem érdekel már semmi.
- Bassza meg - fújtam ki a levegőt.
Azonnal hozzá hajoltam és megcsókoltam. Gyengéden megfogtam az arcát, aztán amikor viszonozta a csókot akkor kezem hátra siklott a hajába. Éreztem, hogy a fején is van egy seb, így óvatos voltam.
Annyira kellett ez nekem. Minden emlékem feljött vele. Az is, hogy milyen hülye voltam.
- Annyira sajnálom - csak pár centire húzódtam el. - Mindent. Veled teljes igazán az életem.
- Bucky...
- Ne mondj semmit. Enyém leszel még egyszer, legyen akármi. Nem érdekel ki akar téged - néztem a szemébe. - Szeretlek, mindig is szerettelek. Valami megfogott benned, már akkor, amikor tavaly felkeltél előttem arról a kanapéról és azóta sem találtam meg senkiben ezt, de őszintén, nem is akarom.
Megsimogattam az arcát. Ezek a szép szemei, amivel engem vizslatott.
- Nem működött. Megpróbáltuk, de nem ment - mondta ki a nyílt igazságot.
- Akkor, mert hülye voltam. Nem láttalak téged teljesen. De nehogy azt hidd, hogy engedem, hogy másé legyél.
- Ez nem így működik! - lesz dacos.
- Adok neked teret, de ezt nem fogom hagyni. Szeretsz még, látom a szemeidben. Nem tudsz hazudni nekem.
- Hónapok teltek el.
- Tudom. Akkor is hülye voltam. Haragudtam rád, amiért elhagytál. Aztán jobban belegondolva megértettem miért.
- Nem csak te vagy ebben a hibás.
Újra megcsókoltam, addig tettem ezt, amíg véletlen nem húztam jobban magamhoz, mert akkor fájdalmasan húzódott el.
- Gyere haza velem - simogattam meg az arcát.
- Ez még nem lenne jó ötlet.
Még. Ami annyit jelent, hogy ő is benne lenne ebben. Én pedig mindenben benne lennék, amiben ő is mellettem van.
KAMU SEDANG MEMBACA
Elemi erők (Marvel ff)
Fiksi PenggemarOlivia Grey, de ismert nevén Olivia Hill emberfeletti erővel rendelkezik. Kiváló ügynökké vált Nick Fury kezei alatt. Sokszor segített be a Bosszúállóknak és most újra a segítségét kérik. Titokban tartja képességeit, amit egy véletlen baleset által...