Bucky szemszöge
Natasa mellett sétált ki reggel. Mindenki pizsamában volt még, reggel hat van. Nem szereti azokat a ruhákat, amik takarnak is?
Tegnap simán elénk állt egy törölközőben. Az a bordó ruha is elég rövid volt. Most pedig egy túl méretezett női póló volt rajta. Azért megnyugodtam mikor leült és láttam, hogy egy kis rövidnadrág is van alatta.
Apró lány, de tegnap annyira dühös volt csak mert elúszott neki egy pasi. Úgyis talál egyet, akkor minek a hiszti?
- Mi van ti józanok vagytok? - méregeti őket Tony.
- Igen. Talán zavar? - néz rá sértetten Olivia.
- Engem aztán nem. Mi van a nagy hajúval?
- Meghallgattuk párszor a szakítást - feleli Natasa.
- Biztos mókás lehetett az este.
Mindkét lány csúnyán nézett rá. Úgy döntöttünk, hogy adunk Thornak még fél órát, aztán mi hozzuk ki. Mindenki elfoglalta magát, mi mással, mint a telefon. Nekem elég új volt, de sok mindent megszoktam rajta. Natasa és Olivia egymásnak mutogatott valamit. Zenét, videót. Ki tudja.
A telefon felett néztem néha rá mivel pont szemben ült velem. Mosolyogott és a dalokat dúdolta, az összeset. Néha a hajába túrt, vagy játszott egy egy tincsel. Majd körmeit az alsó ajkán kezdte végig húzni. Néztem, ahogy az ujjai hozzá érnek és néha az ajkába harap. Nem akartam ezt érezni, amit éreztem az ölemben. Mégis vágyat keltett bennem.
Ez a lány? Eszetlen, naiv kislány, aki minden logikus döntés ellen ment mióta csak megismertem és ez tegnap történt. Mégis eszembe jutott ahogy törölközőben állt és nem volt alatta semmi. Ahogy tegnap reggel ki kelt abban a pólóban. Vagy ahogy most felhúzott lábakkal ül és az a rövid nadrág éppen takarja. A tegnap esti ruha is jól állt neki.
Eddig csak idegességet váltott ki belőlem, semmi többet. De most ahogy az ajkát néztem. Tudni akartam milyen, amikor...
Köhögtem párat és inkább feljebb ültem és úgy tartottam a telefont, hogy ne lássam őt. Biztos, hogy nem fogja majd pont ő ezt kiváltani belőlem.
Végül megjelent Thor. Kapott is rendesen mindenkitől. Olivia is olyan dühös szemekkel nézte. Azt mondta Steve-nek volt egy pasi...
Vajon mennyire lehet tapasztalt? Kurvára az lehet, ez nem is kérdés. Lehet, hogy alacsony, de annyira egyben van ez a lány külsőre, hogy hihetetlen. És a magassága még aranyossá is teszi.
Aranyossá? Hogy jött ez nekem? Csak az idegeimre megy, biztos ez az oka. Nem is néztem utána, amikor bement a szobájába, én csak ezután indultam el. Felvettem a szokásos ruhámat. Franciaországban nincs olyan hideg.
Mindenki ugyanabban volt, mint tegnap. Úgy látom Olivia egy újat szerzett azért be, a tegnapit meglyukasztottam.
A gépre szállva Thor és ő messzebb ült és valamin veszekedtek. Volt annyi szerencsém, hogy hozzám egyszer sem szólt. Csak néha láttam mennyire dühösen néz rám. Oké, meglőttem.
Egy erdőben szállt le Tony a géppel és mind kisétáltunk.
- Rendben. Rogers, Vörösel mentek északról. Én megyek délnek. Thor, Banner tiétek ez a rész. A mogorva és Szöszi megy nyugatra.
- Persze, hogy megint lábon lőjjön! - ne aggódjon, nekem sem tetszik ez.
- Barnes majd visszafogja magát. Menjetek.
Elindultunk az épülettől jó messze körbe. Az erdő csendes volt, de nem árt figyelni. Egy kis patak mellett sétáltunk el, amihez Olivia lehajolt és beleérintette a kezét. Volt egy apró mosoly az arcán.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elemi erők (Marvel ff)
Hayran KurguOlivia Grey, de ismert nevén Olivia Hill emberfeletti erővel rendelkezik. Kiváló ügynökké vált Nick Fury kezei alatt. Sokszor segített be a Bosszúállóknak és most újra a segítségét kérik. Titokban tartja képességeit, amit egy véletlen baleset által...