24. Fura vagy

234 12 0
                                    

Olivia szemszöge

Minek jön ő is? Annyira idegesítő. Próbálok kedves lenni, öt hónap eltelt, de azért mégis bennem van, amiket mondott. Nem váltunk el jól utoljára, de most legalább nem vágott hozzám semmi rosszat. A tegnap esti szó, azért meglepett.

- Lehet, hogy valami új - válaszolt.

Remek. Még csak ez kellett nekem. Csinálja itt a hülyeséget. Jobban magamra húztam a takarót. A hideg. És korán van, hideg van. Még mindig fura. Néha felmelegítem a kezem és azt teszem az arcomra, hogy jobb legyen.

- Tényleg nem kelsz fel? - milyen kíváncsi.

- James. Hat óra. Hagyjatok már.

- De hét után megyünk.

- Vagyis van még egy órám. Fogd be, hogy tudjak aludni - ha visszatudnék, hülye katonák.

- Nem akarsz elkészülni?

- Átöltözöm és kész vagyok. Öt perc se.

Nem szólt, de elkezdett az ujjaival dobolni. Hallgattam pár percig aztán megfordultam és ránéztem. Hajam az arcomban volt és kisöpörtem.

- Most ez komoly? Ha nem beszélsz, akkor zajongsz?

- Csak unatkozom - néz a szemembe.

- Foglald el magad csendben.

Visszafeküdtem és még jobban magamra húztam a takarót.

- Miért nem tud Steve fűtést kapcsolni - suttogtam a takaróba.

- De hát te nem fázol.

- Te meg ne hallgatózz.

- Miért fázol? - kérdezte érdeklődve.

- Mert november van?

- De...nem azt mondtad, hogy te..

- Volt olyan. Most pedig fogd be!

Hallottam, hogy felkelt és a konyhában kezdett el zajongani. Steve belefulladt a vízbe, vagy mi van vele? Ez meg mit dobál?

Felültem és ránéztem. Háttal állt nekem. Valamit pakolt.

- Te mi a fenét csinálsz? - már reggel felidegesít, ez hiányzott az én életemből.

- Reggelit.

- Ilyen hangosan?

- Lehet ezt halkan? - fordul hátra vidáman.

- Lehet! Idegesítő vagy még mindig.

- Te idegesíted csak fel magad.

Ledobtam a takarót és betrappoltam Steve szobájába. Idegesítő! Most ez az új dolog? Hogy idegesít? Remekül ért hozzá. Egyetlen egy hosszú nadrág volt a táskában a többi mind nyári ruha. De egy trikót felvettem. Miért nincs fekete, vagy fehér melltartóm? Csak vörös. A póló meg fekete, vagy fehér. Akkor veszek fel feketét.

A nadrágot nehezen tudtam felhúzni.

- Feszülős cica rohadt nadrág! -  rántottam fel.

Spagetti pántos pólót is felvettem. Elkezdtem feljebb húzni, hogy ne látszódjon a melltartó széle. A pántja úgyis kint van, de azért na...

Nincs egy rohadt felsőm se! Kabátban üljek? Miért nincs itt novemberben fűtés? Kezem az arcomra tettem és felmelegítettem. Megfésültem a hajam és kiléptem. Jesszus, itt még hidegebb van.

Bucky már az asztalnál ült, előtte egy tányér szendvics. Le ültem vissza a kanapéra és magamra tekertem a takarót. A kezem az arcomra tettem. Majd felnézett. Összeráncolt szemöldökkel, gyanúsan nézett rám.

Elemi erők (Marvel ff)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant