Olivia szemszöge
Néztem ahogy küzdenek egymással. Sokat fejlődött, de végül Strange alul kötött ki.
Megnyitottam az üzenetet. Ma este indulunk. Öt napja nem láttam őket, csak Clint-et és Natasa-t, akikkel végül elmentünk meginni valamit.
A napjaim legnagyobb részét Logan-nel töltöttem. Kicsit zavart, hogy már hárman is tudják együtt vagyunk. Legalább Clint nem nyitotta ki a száját mindenki előtt, amikor látta az üzenetet. A magánéletem nem akartam keverni a munkával. Akkor elmentünk randira, másnap újra. Majd harmadnap már nála voltunk. Azóta egy pár vagyunk.
Eleinte nem volt gond, de most már kezdi zavarni a munkám. Vagyis, hogy alig tud róla valamit. Tudja, hogy kiket ismerek, de ennyi. Nem beszéltem neki, ami néha vitát szít köztünk. De hát eddig a mágusokhoz jártam ide, ezt meg nem mondhatom el.
Mordo bement, Stephen pedig leült mellém.
- Elvertek.
- El - vallja be mérgesen.
- De ügyes vagy.
- Nem eléggé - milyen letört.
- Ne legyél ilyen. Jobb lesz majd.
- Veled mi van? Megint összevesztetek?
- A munkám, az életem, az erőm...
- Szakíts vele.
- Te nagyon segítőkész vagy - olyan értelmes tanácsai vannak.
- Erről nem tudhat. Ha nem tudja elfogadni, akkor hagyd.
- Mert te Christine-t hagynád? - húztam fel a szemöldököm.
- Nem tudom mi van vele. Nem állt mellettem. Azóta nem beszéltem vele.
- Értem. Akkor nekem is ezt kellene tennem?
- Szereted? - fordult teljesen felém.
- Azt hiszem igen.
- Akkor nem - nézett előre.
- Ne legyél ilyen bölcs.
- Te tudod.
- Este megint megyünk.
- Király. Egy kis gyakorlás - int a küzdőtér felé.
Megfogtunk egy egy botot és egymással szemben felálltunk.
- Nincs mágia.
Bólintottam és elkezdtük. Strange nagyon ügyes. Ellenem biztosan. Azért én nem vagyok egy mester. Vagy én, vagy ő volt előnyben. Húsz perc után kifulladva álltunk egymással szemben a térdünkön támaszkodva.
- Döntetlen? - kérdeztem.
- Legyen.
Egymás vállát veregetve indultunk meg az Ősmágus felé.
- Ennél lehetnek ügyesebbek is.
- Milyen jó kedve van most is - mosolygok nagy szájjal.
- Úgy hallom dolga van. Nem akar menni?
- Tudom, hogy örül annak, hogy lát itt.
- El nem tudom képzelni honnan szedi ezt.
Löktem egyet Strang-en, az Ősmágus éppen őt nézte így megöleltem hátulról. Azonnal kilépett az ölelésemből.
- Öt hónap után sikerült? - sétál ide Wong, mellette Mordo.
- Végre! - bokszoltam a levegőbe! - Szeret engem!
KAMU SEDANG MEMBACA
Elemi erők (Marvel ff)
Fiksi PenggemarOlivia Grey, de ismert nevén Olivia Hill emberfeletti erővel rendelkezik. Kiváló ügynökké vált Nick Fury kezei alatt. Sokszor segített be a Bosszúállóknak és most újra a segítségét kérik. Titokban tartja képességeit, amit egy véletlen baleset által...