Bucky szemszöge
Nem akartam kényelmetlen helyzetbe hozni, de kezeim feljebb csúsztattam a combján. Éreztem, hogy haja jobban lelóg, ezért felnéztem. Dühösen nézett engem, én pedig elmosolyodtam és rászorítottam egy kicsit. Azt mondtam nem csókolom meg őt, nem azt, hogy nem érek hozzá.
Körbe tette az égőt, amit néha megigazított, amikor Tony nem tetszését fejezte ki. Végül hátra sétáltam vele.
- Most? - kérdezte mérgesen.
- Tökéletes.
Óriási volt a fa és tele volt mindennel. Istenem, milyen veszekedések mentek itt. Én inkább kimaradtam belőle és csak rajtuk mosolyogtam. De ők...szép is a szeretet ünnepe.
Mindenki a kanapék felé indult. Így megfogtam Oliviát, gyorsan fordítottam rajta egyet miközben leemeltem és végül velem szemben a derekam lábával átkarolva volt.
- Ezt hogy a fenébe csináltad? - pislogott nagyokat.
- Tehetség.
Dobtam egyet rajta és combjai helyett a fenekét fogtam meg. Felhúzta a könyökét és teljes erőből a vállamra vert vele. A bal vállamra.
- Ijj, basszus - kapott másik kezével a saját könyökéhez.
Gyorsan elengedtem és magam elé állítottam. Szerintem ez fájt neki.
- Olivia. Az a fém karom.
- Észre vettem. Ahh, lezsibbadt az egész.
Megfogtam én is a jobb kezét és próbáltam segíteni neki, tudom milyen szar érzés ez. Úgy egy perc után vette el a kezét.
- Most is ezt csinálod!
- Te csináltad Édesem, nem én. Szép a karkötőd - suttogtam.
- Steve vette a szülinapomra - fogja meg mosolyogva.
- Áhh, jó az ízlése.
- Tudom. Neked már kevésbé.
Felhúzta az orrát és elsétált mellettem. Leült Steve mellé, én pedig a másik oldalt foglaltam helyet. Ha tudná, hogy azt én vettem neki, de lehet rájön most. Vajon továbbra is hordani fogja?
- Most mi legyen, Szöszi? A két katona megfogdosott. Valami jó ötlet ezután?
Én megszólalni sem tudtam.
- Mi van? - kiált fel Steve.
- Láttam. Mindketten felemeltétek. Hányingerem van.
Észrevette Tony? Olivia csúnyán nézett rá, aztán felragyogott az arca. Az érintés miatt?
- UNO!
Értetlenül néztem a lányra. Mi baja? Ez valami betegség?
- Baszki! Tényleg! Hozom is!
Tony elszaladt valahova. Natasa és Clint a fejét fogta. Thor, Steve és én nem értettük.
- Ez háború lesz - suttogja maga elé Bruce.
- Gondolod? Vér folyik majd - dől előre Olivia.
- Mi az az UNO?
- Steve, annyira le vagytok maradva - paskolja meg a combját.
Tony visszajött és egy...kártya? Kiszedte a dobozból. Majd maga elé tette.
- Oké. Ki nem tud játszani?
Hárman, ezek szerint.
- A legfontosabb szabály. Az UNO-ban nincs barátság, vagy szerelem.
Mindenki hevesen bólogatott. Én értetlenül néztem Steve-re, ahogy ő is rám. Thor nem tudja melyik bolygón van.
ESTÁS LEYENDO
Elemi erők (Marvel ff)
FanficOlivia Grey, de ismert nevén Olivia Hill emberfeletti erővel rendelkezik. Kiváló ügynökké vált Nick Fury kezei alatt. Sokszor segített be a Bosszúállóknak és most újra a segítségét kérik. Titokban tartja képességeit, amit egy véletlen baleset által...