39. Gyanú

188 12 0
                                    

Olivia szemszöge

Ez az épület is üres. Ezt nem hiszem el. Három órája sétálgatok ezen az üres, csendes helyen. Csak a lépéseim hallom. Semmi mást. Sokszor nézek hátra pedig nincs itt senki. De mégiscsak egy üres épületben vagyok. Ijesztő. Ez a hetedik hely az elmúlt két hétben.

Három olyan volt, amiben voltak emberek. A többi mind üres. De nem értem miért. A Bosszúállók mind összefutnak vagy húsz emberrel. Mindig! Ők öt helyen voltak az elmúlt két hétben és...és nem értem. Náluk miért? Valami itt bűzlik.

Én teljes titokban voltam mindenhol, ők már annyira nem és szerintem itt van a hiba. Végül ki sétáltam és hívtam Wongot, aki megnyitott nekem egy portált.

Idegesen sepertem le magamról a havat. Még jó, hogy Stark ruháját magammal hoztam, legalább nem fázom.

- Most sem volt semmi! Nekem ez gyanús. Szerintem még mindig nyitott füllel jár a HYDRA.

- Hogy érted? - érdeklődik Wong.

- Valaki jelez nekik, hogy hova mennek a Bosszúállók.

Mikor az új házam nappalijában járkáltam fel alá, egyre inkább erre gyanakodtam. Ezt tudnia kell Fury-nak is. Kimentem az autómhoz. Ez a ház nagyon hasonló volt, mint az előző, ezért is vettem meg végül. A szüleim után sok minden maradt rám. Pénz is. Fury elintézte, hogy megkapjam.

Most is hozzá tartottam. Tegnap beszéltem Steve-el. Úgy tudom otthon vannak. Clintel egyszer találkoztam itt. Steve-el kétszer mentem el valahova. Mással nem beszéltem. Vagyis...már aznap hívott egy számomra ismeretlen szám, de amint felvettem és beleszólt kinyomtam. Hogy azóta hányszor hívott...mikor meguntam letiltottam a számot.

- Nick! Van egy ötletem - sétáltam be.

Unottan pillantott fel. Intettem neki, hogy keljen fel, aztán pedig én ültem le.

- Most sem volt ott senki! Neked nem gyanús ez? Ahol én vagyok alig vannak, ahol ők ott sokan.

- Mit sejtesz? - támaszkodott az asztalra.

- Valaki köp nekik, innen. Küld őket oda ahol én voltam most. Mindent csinálj úgy, mint eddig. Ha lesznek ott akkor igazam van. Aztán elmegyek én is azonnal oda. Amint visszajöttek.

- Te kezdesz okosabb lenni, mint én.

- Ugye? - dőlök előre mosolyogva.

- Menj addig pihenni. Szólok ha jöhetsz.

- Mennyire jó ilyen okosnak lenni - sétálok ki boldogan.

Logannel mentem el vacsorázni, amikor jelzett Fury. Ez a hely itt volt Amerikában. Most indultak vissza a Bosszúállók, nem tud még semmit, de egyenesen hozzá mennek majd.

- Mi a gond?

- Csak be kell mennem valami miatt.

- Rendben. Már csak két napom van. Tudod, hogy 19-én utazom haza - mondta szomorúan.

- Tudom. Megpróbálom, hogy két napig ne legyen semmi. Rendben? - fogtam meg a kezét.

Az egész ünnepekre hazautazik a családjához. Vinni akart engem is, de nekem itt a munka. Végül Mariát használtam fel, hogy mi is szoktunk karácsonyi kis ünnepséget tartani, ami egyébként igaz is.

Befejeztük a vacsorát, majd kint egy hosszú csókkal váltunk el. Az autómban kapcsoltam zenét és elindultam. Este hétkor még elég sokan szoktak bent lenni. Az iroda felé futottam bele Hannah-ba és Megan-be.

- Még bent vannak a Bosszúállók.

- Mind?

- Aha.

Elemi erők (Marvel ff)Where stories live. Discover now