68. Csel

129 11 0
                                    

Olivia szemszöge

Pihenő. Nem nekem kell pihenőt adni. Nincsen semmi bajom. Lelkileg megviselt. Nagyon, de fizikailag jól vagyok. Thomas legalább kiélvezi ezt. Én vagy Strange-hez mentem, vagy a Kamar-Tajba. Az elmúlt három napban sűrű vendég voltam.

Meglepődtem, amikor hallottam a csengőt, de az ablakból nem láttam autót a ház előtt. Strange sosem jönne be az ajtón. A szomszéd lehet. Sietve indultam le és megdöbbentem, amikor ajtót nyitottam.

- Strange beszélt? - kérdeztem unottan.

- Nem. Csak megtaláltalak. Nem volt könnyű, de hallottam, hogy biztosan itt élsz.

- Nagyszerű. Gyere akkor be. Biztos fárasztó lehetett - gúnyolódtam.

Elléptem az ajtótól és a hűtőből vettem ki két italt. Felültem a pultra, ő pedig mellém állva dőlt neki.

- Mi az oka annak, hogy két hónapja semmit hír rólad?

- Munka és munka, meg megint munka.

- Olivia! - volt felháborodott.

- Steve! - voltam én is az.

Néztük egymást két percig. Én nyertem, király.

- Gyere el ma velem.

- Biztos nem megyek - ittam bele az üdítőbe.

- Olyan régen voltunk ketten valahol. Egy buli, aztán alszol a kanapémon.

Elnevettem magam, de megráztam a fejem.

- Bucky miatt? Azt hittem túl vagy rajta.

- Ez így is van. Fél év eltelt már. De...

Ő volt régen, akivel sok mindent megosztottam, de már hónapok óta annyira eltávolodtunk.

- Mindegy Steve.

- Olivia - ma ilyen felháborodott napja van? - Semmit nem beszéltünk, nem is találkozunk. Nekem hiányzol. Annyira megszoktam, hogy ott vagy. A barátom vagy.

- Bucky miatt is van egy csöppet, de csak egy picit. Viszont...

Fintort vágtam. Azóta Pietro-val sem beszéltem. Elég fura volt őket látni. Bucky-nál...szomorú voltam, főleg ahogyan rám nézett újra. Annyira láttam azt a védelmező ösztönt újra nála. Pietro csak kíváncsi volt.

- Viszont? - fordult felém.

- Emlékszel, amikor elvittem a jogart? A lányokkal elmentem vásárolni és náluk maradt a pénztárcám. Pietro hozta vissza, aki megcsókolt akkor.

Tágra nyílt a szeme és párszor tátogott valamit. Hagytam, hogy észhez térjen.

- És? - kérdezte végül.

- Mondtam neki, hogy én nem akarok még egy Bosszúállót, de azzal jött hogy ő nem olyan, mint Bucky. Nyugi, azóta nem beszéltem senkivel.

- Tehát nem vagy vele titokban együtt? - nyugodott meg.

- Jézus, Steve. Nem. Nincs senkim azóta. Tényleg sok volt a munka.

Azért kikérem magamnak. Nem kellenek a Bosszúállók a nyakamba.

- Ne is bulizni menjünk. Film, popcorn és szórakozás nálam.

Annyira lelkes volt és annyira akarta, de...

- Steve. Nem hiába nem beszélek veletek két hónapja. Nem kell nekem ez az életembe - jó volt vele is megosztani, de ő nem Strange. Strange pedig leszarja őket, míg Steve velük van nap, mint nap.

Elemi erők (Marvel ff)Where stories live. Discover now