Olivia szemszöge
Elég letörten jöttek be, de nem volt rajtuk sérülés. Rajtam is csak az a vágás volt. Majd tusolás után bekötöm.
- Veletek mi van? - kérdezte Tony.
- Megleptek minket - feleli Steve.
- Nem sült el jól?
- Nem. Nálatok?
- Minden rendben ment.
Ezt így szokás mondani? Érdekes. Tony elég választékos. A többiek is beszámoltak. Először nem találtak semmit. Ők is két felé váltak, de végül mindkét csapatot meglepték és aztán eltűntek a szürke köpenyesek, ők pedig hazaindultak. Akárcsak nálunk.
Clint ült mellettem éppen üzenetet írtam, amit ő is nézett, majd nagy szemekkel rám meredt. Felé fordultam unott arccal, majd mosolygott és nem szólt semmit. Férfiak.
Aztán Tony hozott egy rekesz sört és mindenki kapott egyet. Itt vette el Clint a telefonom.
- Milyen zenéid vannak most?
- Nézd meg - vontam vállat.
Elkezdte nyomkodni, majd bekapcsolt egyet. A másodikat kezdtük el dúdólni.
- A gyerek is ezt hallgatja otthon - mutat egy másikat.
- Jó ízlése van.
De aztán jöttek a retró dalok, mi pedig halkan énekeltük. A harmadik sör után már hangosan. Néha valaki becsatlakozott. Kivéve a két katonát és Bruce-t. Thor pedig olyan képpel, aki mindjárt elsírja magát.
- Neked mi bajod? - dobta meg egy sörrel Tony.
- Semmi.
- Depis. Van valami szívhez szóló, ejtett a nőm dal és nem tudok tovább lépni? - meredt rám Tony.
- Van egy pár - feleltem.
- Dobj be egyet, hogy sírja el magát aztán lépjünk ezen túl.
Röhögve vettem el a telefont Clint-től és benyomtam az "Another Love" című dalt. Még meg sem szólalt az énekes, de már sírt.
- Ez kész van - nevet Natasa.
Én énekeltem a dalt, Clint a telefonom nyomkodta.
Amikor a dal gyorsabb ütemre váltott hátra döntöttem a fejem. Imádom ezt a dalt. Nincs szerelmi bánatom. Miért lenne? De attól még szeretem. Énekeltem is.
És ha valaki bánt téged, harcolni fogok
De a kezeim el törtek, túl sok ideje
Úgyhogy a hangomat fogom használni, rohadt durva leszek
Ezek a szavak mindig győznek, de tudom hogy most veszteni fogokÉs énekeltem egy dalt, ami csak a miénk volt
De az egészet egy másik szívnek énekeltem
És sírni akarok meg akarok tanulni szeretni
De az összes könnyem fel lett használvaRánéztem Thorra, akinek Nat adott egy zsepit és meglöktem a vállát. Szegénykém még ennyi idő után is oda van.
Énekelni akarok egy dalt, ami csak a miénk
De az egészet egy másik szívnek énekeltem
És sírni akarok, szerelembe esni
De az összes könnyem fel lett használvaDúdoltam és mondtam tovább. Érzelmes tud lenni, ha ember átérzi ezt. Végül megállt a dal és mindenki Thort nézte.
- Szóval tovább kellene lépnem? - vette el a zsebkendőt az arcáról.
YOU ARE READING
Elemi erők (Marvel ff)
FanfictionOlivia Grey, de ismert nevén Olivia Hill emberfeletti erővel rendelkezik. Kiváló ügynökké vált Nick Fury kezei alatt. Sokszor segített be a Bosszúállóknak és most újra a segítségét kérik. Titokban tartja képességeit, amit egy véletlen baleset által...