31. Párna

218 10 0
                                    

Bucky szemszöge

Néztem, ahogy megy előttem. Még most sem tudtam mit kezdjek vele. Amikor be jött azonnal elszállt az "én nem foglalkozom vele" ötletem, amikor nem tudott leülni. Most átváltottam a régi bunkó stílusomra, de nem ment olyan könnyen.

- Négyen vannak előttünk - suttogja.

- A többiek - felelem.

Azért a fegyvert feltartva mentünk tovább. Olivia állt meg előbb, aztán én is mellette. Nem a többiek voltak.

- Az Ősmágus téged tanított ki? - kérdezte az egyik férfi.

Nem nekem beszéltek. Ki az az Ősmágus?

- Nem a titkos tanokat ismeri - felelte az egyik nő.

Ez lehet akiről beszélt? De mi a fenéről beszélnek?

- Érdekes, hogy utánunk küldtek téged. Milyen erőd van, hogy foglalkoztak veled a Kamar-Tajban?

- Sosem voltam ott - feleli Olivia.

- Nem? Akkor hogy tudtál úgy harcolni, mint mi? - kérdezte a nő.

- Ez szerintem nem lényeges.

Még csak sejtésem sem volt miről beszélnek.

- Miért egyedül vagy? Az Ősmágus?

- Biztos a kertet rendezi - von vállat a lány.

Mi a fene folyik itt?

- Érdekes... - nézi őt a legelől álló férfi.

Lépések jöttek hátulról. Így én arra fordultam. Olivia továbbra is elől állt, de Steve jelent meg, ahogy a többiek utána.

Én is visszafordultam. Mi hatan vagyunk, ők négyen. Könnyű lesz.

- Lefegyverezni őket - szólalt meg Steve.

Lőni kezdett Natasa, de nem sok sikerrel, főleg mert további hat ember jelent meg. Ez már nem jó arány. Hiába lőttünk egyre közelebb kerültünk egymáshoz. A kardok, komolyan mondom, nem tudom hol tanulták ezt, de nekem is kell ilyen szar. Lehetetlen volt elkerülni a közelharcot, hiába halt meg két ember.

Nekem és Steve-nek volt a legkönnyebb. Én a karom, neki a pajzs. De meglepve láttam, hogy Olivia miket tud. Úgy hajolt el mindig a kard elől, hogy hihetetlen. Nem használta az erejét, ez biztos, de így is ügyes volt.

Amikor megint ketten holtan estek össze, kezdtek hátrálni. Nat a földön volt eszméletlenül, Clint térdelt felette. Olivia is bajban volt. Az egyik férfinak két kard volt a kezében és nem kímélte.

Nem törődtem mással, hanem neki indultam meg segíteni. Láttam, hogy az egyik rúgás közben elkapja végül a lábát és hangosan felszisszen. Nem vártam tovább. Olyan erővel löktem a pasit a falnak, amitől eltört a gerince. Szerintem a közelben mindenki hallotta.

A lány a földön ült és a lábát fogta. Véres volt az egész keze és a padló is.

- Mondtam, hogy figyelj oda! - térdeltem le mellé.

- Én pedig mondtam, hogy fogd be a szád, James.

- Legutóbb Bucky-t mondtál - húztam el a kezét, hogy lássam.

- Éles helyzet volt.

Elég mély vágás volt a lábán. Lehetett 4-5 centi mély is.

- Mondtam, hogy figyelj.

Még én is hallottam az aggódást a hangomban, de nem törődtem vele. Oldalra néztem. Elmentek a köpenyesek, ahogy Steve és Thor is. Clint Natasa-t próbálta rendbe tenni.

Elemi erők (Marvel ff)Where stories live. Discover now