53. Dühösek

177 11 0
                                    

Olivia szemszöge

A zenét hallgattam. Először a szél kezdett jobban fújni. A kis szökőkút vize emelkedett meg. A föld kissé remegett és a rajta lévő por felemelkedett. A fáklya nagyobb lángon égett.

- Kész vagy? - kérdezte Strange.

- Persze!

Éreztem mindent. Mindent. Strange egy egy pajzsot tett a keze elé. Egyikünk sem mozdult. Végül ő támadt. Egy víz fal kavargott előttem, ami aztán visszafolyt a medrébe. Küldött felém maga kreált késeket. Nem volt nehéz kikerülni.

Aztán elkapta a csuklóm egy kötélel. Rántott egyet rajtam, de a botra tekertem fel és a tűzet használtam. A kis tűz golyók mindig elveszik a figyelmét. Nem csak mágia volt, hanem közel harc is.

Kurvára fájt, amikor háton csapott, de ő is kapott párat. Aztán viszont. A mágia...nem tudom mennyi ideje használtuk egymás ellen, de eléggé vesztésre álltam. A tűz..

Minden fáklyán lévő tűzet megemeltem és egy hatalmas tűz tornádó közepében voltunk. Nem első ilyen. A hő nagy volt. Strange egy védelmező varázslattal egy gömböt formált majd robbant. A tűzet éppen megtudtam fogni, hogy másoknak ne essen baja. Ezzel viszont nem tudtam másra figyelni. A két kezem kitártam magam mellett és egyre közelebb hoztam a tűzet. Kaptam pár löketet tőle és térdre estem. Csal!

Megfogtam és gyorsan egy nagy gömböt formáltam, amit idegességemben neki löktem. Hátra is csúszott, de elengetem a tűzet.

- Csaltál! - kiáltom idegesen.

Strange továbbra is nekem dobott valamit. De idegesen lépkedtem felé és félre sepertem mindent. Vagy vízzel, vagy széllel.

- Ez aljas volt Strange! Tudod, hogy nem engedem, hogy bárkinek baja essen!

Már csak pár lépésre voltam tőle és hatalmas löktem rajta. A levegőbe repült és a földön állt meg pár méterre!

- Te csaltál! Én nyertem! - kiáltottam rá.

De újra felém lökött egyet, éppen elhajoltam. Ezután egy víz gömbe zártam. Na ott maradsz egy ideig, az biztos. Idegesen sétáltam el tőle.

- Olivia! Megint megpörkölted a ruhám! - kiált Wong.

- Nem én voltam! Strange csalt! Én megfogtam a tűzet!

- Legyőzted - szólal meg valaki hátulról.

Oda néztem az egyik tanoncra, majd a víz gömben lévő Strange-re.

- Kiengedjem? - álltam meg Wong mellett.

- Még ne - nézi mosolyogva. - Legyőzted.

- Mert felidegesített! Tudja, hogy utálom a tüzet és direkt másokra küldte rá! Nem lett baja senkinek? - nézek körbe.

- Nem. Időben megfogtad.

- Hál istennek.

Most néztem rá a két férfira, akik még mindig döbbenten néztek.

- Ezeknek mikor lett kép szakadás?

- Már az elején.

- Rogers! Barnes! - szóltam rájuk.

Pislogtak párat.

- Olivia! Mi a fenét csináltál? - szólal meg Steve.

- Én mindig mondtam, hogy ne aggódjatok miattam.

Strange-re néztem és intettem egyet a kezemmel. Eltűnt a víz tőle.

- Te csaló! - kiáltottam.

Elemi erők (Marvel ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora