Olivia szemszöge
Ügyes volt most is a csapda, de nem eléggé. Az arcom mellett ment el az egyik kés, ami kissé megvágott. Odanyúltam, vér volt az ujjam hegyén. A nőre néztem.
- Túl gyenge vagy.
Pont ő szól, aki pár méternél közelebb nem mer felém jönni? Mindig a késeket dobálja. Szerintem régen cirkuszban élt. Eldob több kést, majd kissé elszalad, azért hogy én menjek utána. Okos nő. Oda akar csalni, ahol neki jobb. De mozgást éreztem hátulról is. Ő messze lehetett, mert nem éreztem, így hátra fordulva tartottam fel a fegyverem, de Bucky jött csak.
Ott hagytam akkor. Vagyis én jöttem, ő megállt. Szeret. Aki szeret valakit, az nem teszi ezt. Az nem ilyen másikkal. A szeretet nem ilyen. Ne akarjon ilyen hazug szavakkal csábítani, mert én nem veszem be. Leengedtem a fegyvert és arra fordultam, amerre a nő ment el.
- Ideje volt. Erre ment - intek a fejemmel az irányba.
De ő megállt mellettem és megfogta az arcom. Most az egyszer nem a mozdulat miatt hőköltem hátra, hanem mert tiszta vér volt a keze.
- Azt hittem bajod esett - simogatja meg az arcom a fém kezével .
- Bucky. Mi van veled?
A jobb oldalán véres volt minden. Ahogyan a jobb keze is. Most én is megfogtam őt, mert nem állt stabilan a lábán.
- Veled meg mi történt? - kérdeztem újra.
- Rossz felé indultam, de nincsen semmi gond.
- Ez nem úgy néz ki - mértem újra végig.
- Minden rendben.
- Gyere, ülj le.
Segítettem neki, de baszki nagyon nehéz. Lehúztam a kabát cipzárját és...juj. Elhúztam a számat.
- Bucky megsérült - szóltam a fülesbe.
- Nincs semmi bajom - mondta ő.
- Ki tudod vinni? - kérdezte Steve aggódva.
- Hát...mondhatjuk. Kétszer akkora, mint én.
- Nincs ilyesfajta erőd? - hallom a mosolyt Tony száját.
- Hülyére nincs gyógyír.
Kinyomtam a fülest és felhúztam a pólóját. Basszus, ez mélyebb mint először hittem.
- Hát ez...hogy jöttél el eddig? - nézek rá.
- Muszáj volt.
Kissé sápadt is volt. Ha ezt a sebet nem a bordáinál ejtik meg...megtudnám milyen is Bucky Barnes belülről. Én is levettem a kabátom, megint a pulcsim kell, de ez nem elég.
- Segíts, hogy le vegyem a pulcsid.
A bal karjával nem volt gond, de láttam, hogy jobb oldalt fáj neki. Nem tudtam mást tenni, muszáj volt. Oké...teljesen felhúztam neki a pólót. Az én pulóverem összehajtogattam, elég vékony anyag volt. Azt tettem a sebre. Tiszta vér volt már az én kezem is. Ne...
Oldalra kaptam a fejem, felszedtem a fegyverem, de nem csak a nő jött, hanem mellette még ketten.
- Segítek..
- Maradj ott lent!
Hangom határozott volt. Amúgy sem tudna felkelni. A lövéseim nem értek semmit. A késeket kikerültem, de megijedtem, amikor az egyik direkt Bucky felé ment, de amikor hátra néztem láttam hogy elkapta. Én viszont későn kapcsoltam és a vállamba állt bele az egyik.
YOU ARE READING
Elemi erők (Marvel ff)
FanfictionOlivia Grey, de ismert nevén Olivia Hill emberfeletti erővel rendelkezik. Kiváló ügynökké vált Nick Fury kezei alatt. Sokszor segített be a Bosszúállóknak és most újra a segítségét kérik. Titokban tartja képességeit, amit egy véletlen baleset által...