Olivia szemszöge
Akármit is mondott nekem Bucky jól éreztem magam a lányokkal. Boltról boltra jártunk és megvettük, ami tetszett nekünk leginkább ruhákat.
Végül a rengeteg táskát a székek mellé pakolva ültünk le egy italra.
- A születésnapodon... - kezdte Natasa. - Beszéltél Bucky-val.
- Sajnos hozzám szólt - ez tényleg mindenkinek érdekes téma.
- Mit?
- Hogy boldog születésnapot.
- Ennyi? - kérdezte Wanda.
- És hogy ne csináljuk ezt, mert mindenki feszélyezve érzi magát miattunk - idióta még mindig.
- Eleinte tényleg így volt, de már mindketten tovább léptetek. Minket sem izgat, mert elég jól kezelitek.
- Natasa. Nem is beszélünk egymással - nézek rá furán.
- Pontosan. Így nem kellemetlen. Ha jó pofiznátok egymással, akkor az lenne.
- Egyébként jó ez a hajszín - mér végig Wanda. - Gondolkodtál új kapcsolaton?
- Volt dolgom pasikkal, de egyik sem olyan, ami komoly lenne - vonok vállat.
- És ha jönne valaki, aki mondjuk komolyan akarja? - hajol előre és nézi az arcom.
- Nem tudom. Talán. Sok mindentől függ ez.
Wanda gondolkodva dőlt hátra. Natasa pedig csak mosolyogott. De min?
- Te mit mosolyogsz?
- Semmit. Csak remélem találsz ilyet.
Olyan furák voltak. Végül fizettünk és elváltunk egymástól. A táskákat cipelve léptem be a lakásomba. Azonnal a földre dobtam őket. Majd később felviszem.
A hűtőhőz mentem. Nincs semmi benne. Így jár, aki kevés időt tölt itthon. Akkor rendelek. Hiába kerestem a pénztárcám sehol sem volt. Elhagytam? Vagy valaki elrakta? Gyorsan hívtam Wandát.
- Szia. Nem raktad el véletlen a pénztárcám?
- Pillanat. Megnézem.
Doboltam az ujjaimmal és egy perc múlva beleszólt.
- De. Nálam van.
- Huh, de jó. Elmegyek érte.
- Nem kell. Megkeresem Pietro-t. Pár perc alatt ott van.
- Elmehetek érte! - erősödtem.
- Mindjárt küldöm - nyomta ki.
Jaj, ne. Megdörzsöltem az arcom. Mondjuk inkább Pietro jöjjön, mint Barnes. Két perc sem telt el és kopogtak.
- Te rohadt gyors vagy - nézek rá elismerően. Ez az adottság egészen jó dolog.
- Wanda rám parancsolt - mosolyog.
- Nem kérsz inni? Elég meleg van kint - veszem át a pénztárcám és állok el az ajtóból.
- Elfogadok egyet, de egyébként nem érzem ilyenkor a meleget - csukja be az ajtót.
- Gondolom, mert olyan gyorsan jössz.
- Mondhatjuk.
- Mindig kíváncsi voltam valamire - nyitom ki a hűtőt. - Hogy látsz ilyenkor?
- Ugyanúgy, mint te. Semmivel sem másabb nekem - komoly.
- De az mégis hogyan? - nyújtom át neki a dobozt.
YOU ARE READING
Elemi erők (Marvel ff)
FanfictionOlivia Grey, de ismert nevén Olivia Hill emberfeletti erővel rendelkezik. Kiváló ügynökké vált Nick Fury kezei alatt. Sokszor segített be a Bosszúállóknak és most újra a segítségét kérik. Titokban tartja képességeit, amit egy véletlen baleset által...