Ozan Turaner,
İşten çıkıp kardeşinin şarkı söylediği yere gelmişti. Viski dolu bardağını midesine indirirken denizin söylediği şarkıya içinden eşlik ediyordu. Yabancı bir rock şarkısıydı. Daha önce binlerce kez dinlediğinden söylemesi kolay geliyordu. İlk üç gün evden çıkmamıştı ve nihayetinde bugün işinin başındaydı.
En kötüsü dışarı çıkması değildi. Sevdiği kızın öncesinde hayat dolu olan odasını boş bulmuş olmasıydı. Odada kalan tek şey kahrolası ayıydı. Boş odada sadece ayının olduğunu görünce ne diyeceğini bilemedi. Ergenler gibi ağlamak istiyordu. Her şeyi mahvetmişti.
Kabul yalana tahammülü yoktu belki. Meğer Ceylin'in yokluğuna da yokmuş. Odasında onu bulsaydı kızı yine kollarına alacağından emindi.
Kalbi o kadar mı kırılmıştı? Tamir etmeli miydi bilmiyordu ki. Böyle olması daha doğru geliyordu. Sikik kalbine söz geçirmesi gerekliydi. Evet yapması gereken buydu.
"Selam."
Yanına oturan kadına bakmadı bile. Kimse umurunda değildi. Ceylinle ayrılması başkalarıyla olacağı anlamına gelmiyordu. Midesi başka kadını kaldırmıyordu. Ceylin de başkasını istemezdi değil mi? Elini yumruk yaptı.
"Pek bir gerginsin sanki. İstersen biraz rahatlayabiliriz."
"Bence sen kendine başkasını bul. "Bunu söyleyen denizdi. Boş taraftaki var taburesine oturup omzunu sıkmış, içki bardağını alıp kalanı kendi içmişti. Kadının homurdanarak gittiğini duymuştu. Rahat bir nefes aldı.
"Daha ne kadar böyle olacaksın ozan? Sanki terk edilen sensin."
"Onu sevmedim diye terk etmedim. Özüne dönmesi gerekiyor. Ceylin'e iyi gelmiyorum. "
Kardeşi iç çekti. "Cemle konuştum bugün ozan. Bana geçmişten bahsetti biraz. "
Bunu duyunca bütün dikkatini denize verdi. Ne söyleyecekse belli ki hoşuna gitmeyecekti.
"Ne söyleyeceksen gevelemeden söyle."
Deniz göz devirip atıştırmalıklardan birini ağzına attı. Kardeşini boğsa haklıydı.
"Bakma öyle! Söylemesi kolay değil tamam mı! Ceylin ilk ilişkisinde de terk edilmiş ve ne yapmış biliyor musun? İntihar etmeye kalkmış. Bir gün komada kaldığında canımdan can gitmişti dedi cem. Sırf yine yapar diye kızı evine götürmüş. Hala deli gibi korkuyor. Benden ceylin Ankara'ya döndüğünde yanında olmamı istedi ve olacağıma dair söz verdim. Eğer ayrılıktan pişmansan son ver buna. Ha yok olmaz diyorsan da o kıza boşuna umut vereyim deme. Aksi takdirde kardeşim demem bir ilki gerçekleştirip seni gebertirim."
Duydukları doğru muydu? Kendi isteğiyle gitti sanıyordu. Meğer abisi tekrardan bir delilik yapar diye korkup götürmüş. Bir içkiye daha ihtiyacı vardı. Ceylin bunlardan hiç bahsetmemişti.
Kahretsin keşke daha önce bilseydi.
Bilseydi yine aynısını yapar mıydı?
Deniz yanında cevap alma umuduyla kıpırdanıp duruyordu. Düşüncelerini kafasında tartıp durdu.
"Onu geri istiyorum deniz ama ilk defa nasıl yapacağımı bilmiyorum. Yapmalı mıyım bilmiyorum."
+++
Ceylin,
Aldığım her nefes ciğerlerime zulmediyordu. Bildiğim, sevdiğim ne varsa sanki hepsi yalandı. Sanki ben bile bir yalandan ibarettim. İnsanlar terk edilir ve yoluna bakardı farkındaydım ancak benim için dünya dönmeyi bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşığın Peşinde
Chick-LitKalpsiz canavar güzeller güzeli prensesin aşkına sahip olduğunu anladığında içinde ki amansız öfke dinmemişti. O, bu hikayenin kahramanı değildi çünkü. En başından beri yapması gereken şeyi yapacaktı, prensesin yıllarca herkesten koruyup muhafaza et...