•
Ozan Turaner,
Küfür ederek kapanmış kapının ardından baktı. Genç kızın hayal kırıklığını gözlerinde görmüştü. Okyanusu andıran mavilikleri yine kendisi yüzünden dolmuştu. Ağlarken bile güzelsin demek isterdi. Eğer deseydi sen beni umursamıyorsun adlı ayrı bir kavga edeceklerini bildiğinden yalnızca susmuştu. Sessizliğinin yanlış anlaşıldığının farkındaydı. Düzeltmek gibi bir çabaya gireceğinde ceylinin koşarak gitmesi çok manidardı.
Elini kapıya sinirle geçirdiği sıra deniz yanına gelmiş, bileğinden tuttuğu gibi kapıdan uzaklaştırmıştı. Arkaya doğru sendeledi. Kardeşi göz devirerek kolundan tuttuğunda elini itti.
Hissettiği kıskançlık hala içerisindeydi. Ceylinin ailesi kolayca kardeşini kabul edebilirdi. Halbuki ikisi de aynı ailedendi. İkisi de aynı acıları paylaşmıştı. Şerefsiz bir pislik gibi görünmesi ve aptal sabıka kaydı her şeye mani oluyordu.
Peşinden gitmek istiyordu. İşi falan umursamayıp her şeyi düzeltmeliydi ancak bir saate eve gitmesi gerekiyordu.
"Peşinden git. "
Deniz eliyle kendini gösterdi. Böyle bir şeyi beklemediği belliydi. Koyu kahverengi saçları kuş yuvasına dönmüştü.
"Ceylin benim mükemmelliğimden etkilenir diye korkuyorsun sanıyordum. "
Pekala bu konunun konuşulması gerekiyordu. Deniz kendi stiliyle konuyu gündeme getirmişti. Arkasını dönüp salona doğru yürüyüp pencereye ulaştı. Kenardan sigara alıp dudaklarının arasına götürmüştü. Ceylini görememişti. Kapının açılma sesini duymak için dikkat kesildi. Çakmakla sigarasını tutuşturup dumanının içine çektiği gibi dışarı üfledi. Deniz odasına gitmişti. Küçük kedisi kendi oyuncağıyla köşede oynamaya başlamıştı.
Deniz kısa süre sonra üzerini değiştirmiş şekilde yanına gelmişti. Yüzünden uyku akıyordu. Yanına gelip sigara dumanına suratını buruşturarak tepki verdi. Kaçak sigarayı satarken hiç surat asmıyordu ama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşığın Peşinde
ChickLitKalpsiz canavar güzeller güzeli prensesin aşkına sahip olduğunu anladığında içinde ki amansız öfke dinmemişti. O, bu hikayenin kahramanı değildi çünkü. En başından beri yapması gereken şeyi yapacaktı, prensesin yıllarca herkesten koruyup muhafaza et...