Ozan Turaner,
Sevgilisinin evlenme teklifini kabul etmesi, kafasının içerisinde dönen sorunlar silsilesine açık ara fark atmıştı. Yalan yoktu keyfi yerindeydi. Açıkçası kızın kalbinde bir yer hala ona güvenemezken evlilik teklifini kabul etmesini cesurca bulmuştu. Eğer kabul etmeseydi o lanet evi kızla doğacak bebeklerine bırakacaktı. Hoş, saraydan bozma evleri varken orada oturması hala gülünçtü ya neyse.
Hesabından eksilen rakamlara daha sonra takılacağını düşünürken hiç beklemediği birinden kardeşinin evlerinde olduğunu ve gelip alması gerektiğine dair mesaj gelmişti. Bunun ne anlama geldiğini bir türlü anlamaz halde Baran denen herifi aramış lakin cevap alamamıştı. Sadece bilmiyorsa diye adresini de atıp telefonunu kapatmış olmalıydı.
“Ne sikim dönüyor burada?”
Yağmur ve babası bir davette baş gösterdiği sıra gözlerini ondan ayırmadan annesini aramaya koyulmuştu. Ne zaman yoğun bir gün geçirse illa felaketle sonuçlanıyordu.
Kardeşi durup dururken neden evden gitmişti? Sevgilisi mi vardı? Bu yaşlarda gayet normaldi aslında ama yine de siniri belirli ölçüde bozuluyordu. Annesi de telefonu açmıyordu. Cidden kafayı yiyecekti en sonunda. Bir yerleri dağıtmamak için çok zor duruyordu. Elini boynuna götürüp derin bir nefes aldı. Gidip kardeşini alması gerekiyordu. Annesi telefonu açmadığına göre babası olacak itle ilgili bir sorun çıkmış olmalıydı. Yoksa öykünün evden gitmesinin başka açıklaması olamazdı.
++
(+9054+++) :Ben süsen.
(+9054+++) :O yavşak baban bir daha annemin etrafında dolanacak olursa gideceği yer cehennemin dibi olur.
(+9054+++) :Bunu ona aynen söyledim ama beyni bir tarafında attığından anlayacağını sanmıyorum. Birde sana söyleyeyim dedim. İyi günler. Ne kadar iyi olabilirse sizin için artık.
(Ozan): İlk başta bana gelmek yerine sakın anneme gittiğini söyleme.
(Süsen) : Babanın aldattığı kişi kimse ona gittim.
(Süsen):Derdini uçkur peşinde koşan babanla hallet sarı çıyan. Ben senin aksine annemi orospu çocuklarından koruyabiliyorum ve bana yazmayı kes.
+++
Tımarhanemize hoş geldiniz.
(Öykü) : Sadece biraz yalnız kalmak istiyorum. Beni merak etmenize gerek yok millet.
(Ozan):Seni almaya geliyorum.
Öykü kişisi gruptan çıktı.
(Deniz) :Küçük sarışının yerini biliyorsan bana da adresi yolla.
(Ozan) :Gerek yok ben onu alırım.
(Deniz) :Adresi at sarışınım.
(Deniz) : O benim de kardeşim.
(Ozan): Yolda canımı sıkarsan seni arabadan atarım deniz.
(Yasemin):Bize de haber verin merak ediyoruz.
(Ceylin): Şey size gelebilir miyim? Annenin yalnız kalmasını istemiyorum.
(Ozan) :Bu akşam olmaz güzelim.
+++
(Babam) :Öyküye kendimi toparlayınca geri geleceğimi söyle oğlum.
(Ozan): Geri gel de baba katili olayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşığın Peşinde
Chick-LitKalpsiz canavar güzeller güzeli prensesin aşkına sahip olduğunu anladığında içinde ki amansız öfke dinmemişti. O, bu hikayenin kahramanı değildi çünkü. En başından beri yapması gereken şeyi yapacaktı, prensesin yıllarca herkesten koruyup muhafaza et...