CeylinTuraner; Bu aralar kocamı pizzayla aldatıyormuş gibi hissediyorum.
↪️OzanTuraner: Beni birçok yemekle aldatıyorsun güzelim. (Saçma bir mantık ama doğru da.)
↪️CeylinTuraner: Sana beş saat tiktok yazıyorum kocacığım. Her şeyde mantık aramaya basladın. Ay mantık demişken canım mantı çekti. Gidip yapayım.
↪️OzanTuraner: Ölsem o videoları izlemem.
↪️CeylinTuraner:Ama lütfen.
↪️OzanTuraner: Senin attığın videolar da oradan mı?
↪️CeylinTuraner: Şey evet aşkım. 😇
↪️OzanTuraner: Güzel beynini çok dolduruyorsun yavrum.
↪️CeylinTuraner: Ay dolma da yapayım. Ama hepsini tek yapamam ki @öykü06 okuldan sonra bana gelsene bebeğim.
↪️OzanTuraner: 😅Güzelim ağzımdan çıkan her kelimeyi yemek olarak algılaman şaka mı?
↪️Öykü06: Güzel yengeciğim ders çalışmam lazım. Yarın gelsem olur mu? (Abi karına biraz çirkeflik öğret. Gelin görümce kavgası etmek istiyorum.)
↪️OzanTuraner: Karım seninle kavga edemeyecek kadar kibar biri baş belası.
↪️Öykü06: Biliyorum. 😖
******
Deniz_Kaan: Bensiz nasıl pizza yemeye gidersin hain kızıl şekerim!
↪️OzanTuraner: Evlenmeden önce seninle daha az görüşüyorduk deniz.
↪️Deniz_Kaan: Çünkü eve gelmiyordun pislik herif. Hala da gelmiyorsun. 😞
↪️OzanTuraner: Gül gibi karım varken sana neden geleyim yer elması.
↪️CeylinTuraner: Denizle öyle konuşma ozan. Ayrıca kardeşini ihmal etmemelisin.
↪️YaseminKara: Böyle dediğine bakma. Dakika bası çocuğu arıyor kuş bozuntusu.
↪️Deniz_Kaan: Hakaret etmek için o da.
↪️OzanTuraner: Denizin beş yaşında olmadığını biliyorsunuz değil mi?
↪️YaseminKara: Bu aralar bir erillik geldi sevgilime. Lütfen nazar değdirme kuş bozuntusu.
↪️CeylinTuraner: Ay bende fark ettim onu ya. Aşırı karizmatik görünüyor deniz öyle davranınca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşığın Peşinde
ChickLitKalpsiz canavar güzeller güzeli prensesin aşkına sahip olduğunu anladığında içinde ki amansız öfke dinmemişti. O, bu hikayenin kahramanı değildi çünkü. En başından beri yapması gereken şeyi yapacaktı, prensesin yıllarca herkesten koruyup muhafaza et...