Bylo už kolem jedenácté večer, když ležela ve své posteli a přes okno své ložnice se dívala na noční oblohu. Hvězdy si tam jasně zářili, jen občas je zakryl nějaký ten mrak. Byla spokojená, jelikož věděla, že děti si už vesele spinkají ve svých postýlkách. Odpadly totižto hned po večeři a popravdě ani se jim nedivila, poněvadž museli být unavení z toho, jak se po celý den čvachtaly v bazénu.
S Huntrem se rozloučila asi před dvaceti minutami, když spolu ještě seděli v obýváku, kde se věnovali jeden druhému. Tolik ji chyběl, že se ho nemohla nabažit. I Claire jim dopřála soukromí, po tom co si očividně všimla ty jejich žhavé pohledy, co po sobě po celý ten čas házeli. S tím, že je už unavená, je po jedné skleničce vína, s úsměvem ve tváři opustila.
Ještě teď jí srdíčko tluče neuvěřitelnou rychlostí, když si vzpomene na to, jak se po odchodu Huntrovi matky, vrhly na rty toho druhého. Popravdě nechybělo moc a dovolila by mu snad, aby si s ní dělal cokoliv, co by si jen přál. Den ode dne zjišťuje, že ta touha a chtíč, co cítí ve svém nitru stále víc sílí. A pravdou je, že i když má z prvního milování tak trochu obavy, neví jak dlouho vydrží ty emoce v sobě krotit. Je si zcela jistá tím, že jednou ji ty pocity určitě převálcují. Ne, že by na tom bylo něco špatné, to ne. Jen prozatím neví, zda je na to připravena, jelikož i když se jí Hunter neskutečně líbí, ba co víc, je do něj zamilovaná, nechodí spolu tak dlouho, aby spolu mohli strávit společnou noc. Aspoň ona si to myslí, jestli to tak bere i on netuší, protože se o tom spolu ještě nebavily. No i tak je přesvědčena, že když nastane ten správný čas na jejich první milování, zaručeně to pozná, jelikož ho už nezastaví před tím, aby ji vysvlékl. Tak, jak se to už pokusil udělat několikrát.
Stále ji myšlenky běhali všude možně, že měla obavu zda vůbec usne, když zaslechla jemné klepání na dveře své ložnice, které se vzápětí otevřeli. V první chvíli si myslela, že je to Colin, kterému se zdál zlý sen a chce se jít k ní schovat, ale pletla se. „Lásko můžu dál?" Zeptal se jí šeptem modrooký muž, který se po tom co otevřel dveře v nich zastavil, očividně čekajíc zda mu dá svolení vstoupit. „Ano." Odpověděla mu spontánně a než se stihla vzpamatovat z toho, že je v její ložnici, už ležel u ní v posteli, kde si ji stáhl do objetí.
Jakmile mu dala svolení vstoupit, ulevilo se mu. Teď je uložena na jeho hrudi, kde cítí každý její nádech i tlukot jejího divoce bijícího srdce. Už od doby, co odešla Thálie, si s ní chtěl o ní promluvit. No nedostal se k tomu a tak se rozhodl, že za ní zkusí přijít teď, jelikož s tím rozhovorem nechtěl otálet. „Lásko potřebuji ti říct něco, co se týká Thálie a mě. Nechci, aby ses to dozvěděla od někoho jiného a hlavně jinak, než se to odehrálo." Když mu hlavou přikývla na souhlas, pomalu ji začal vysvětlovat, co a jak se mezi nimi, před dvěma lety událo a hlavně o co jí ve skutečnosti jde. Nezapomněl ji ani poděkovat za to, jak chránila jeho děti. Rozhovor to sice nebyl dlouhý, ale pro něj byl důležitý. Ve chvíli, kdy jí pověděl vše co měl na srdci, opravdu se mu ulevilo. Už jen z toho důvodu, že ví vše a tak nebylo nic, co se týče jeho švagrové, co by se mezi ně mohlo vklínit.
Pozorně poslouchala vše, co jí říkal a pravdou bylo, že mu vše věřila, jelikož měla dnes možnost onu ženu poznat a to co jí muž, kterému teď leží na jeho hrudi líčil, na ni bylo i znát. Chvíli si ještě povídali, než je přemohla touha a začali se líbat, jako zběsilí. Vůbec netušila, jak se to stalo, ale touha i chtíč je ovládli natolik, že si ani neuvědomila, že jeho ruce bloudí snad po celém jejím těle. Opravdu se jí to neskutečně líbilo. Užívala si každý jeho dotek a musela uznat, že ještě nikdy se její tělo tak nechvělo, jako právě v té chvíli. Ale jen do té doby, než se jeho prsty dostali za lem jejich kalhotek. Až tehdy se vzpamatovala. „Huntře, počkej!" Skoro výkřikem přerušila jejich líbací maraton a vzápětí i zastavila jeho ruku, co měl už málem v jejich kalhotkách. Se strachem v očích se mu dívala do těch jeho a vůbec netušila, jak mu své obavy z toho, co se právě mezi nimi děje, vysvětlit.
Když spatřil ten strach v jejich očích, popravdě nevěděl, co dělat dál a tak se jí snažil aspoň trochu uklidnit. „Casey." Oslovil ji něžně a u toho ji políbil na čelo. „Nemusíš mít strach. Nikdy bych ti neublížil." Pověděl ji šeptem u jejího ouška a cítil jak se u toho zachvěla. Věděl, že je roztoužená přesně tak, jako on, ale i tak na ni nechtěl tlačit. Popravdě dnes neměl v úmyslu, se s ní milovat. Chtěl se s ní jen mazlit, nic víc. Když viděl, že ten strach co v jejím pohledu před chvílí zahlédl pomalu ustupuje, tak s neustálým dívání se jí do očí pokračoval. „Slibuji, že milovat se spolu dnes nebudeme. Jen tě chci vynést do nebe, pokud mi to dovolíš. A samozřejmě, pokud se ti cokoliv z toho, co budu dělat nebude líbit, můžeš mě zastavit. Ano?" I s nejistotou v očích mu přikývla na souhlas a to mu stačilo k tomu, aby pokračoval v tom, co započal. Když vcházel do její ložnice, opravdu neměl v úmyslu dělat nic víc, než si s ní jen promluvit. Ale díky tomu vzrušujícímu polibku, co mezi sebou rozpoutali, dostal neskutečnou chuť ji ochutnat. Ve svých představách s ní dělal neuvěřitelné věci a chtěl vědět, zda chuť její mušličky, co si za ten čas vysnil, je taková, jakou si každou noc představuje.
Pomalu s pohledem upřeným do toho jejího, ji stahoval kalhotky, až za chvíli skončili někde u nohou postele. Tolik emocí co v ten okamžik přes něj procházelo, snad ještě nikdy nezažil. Líbila se mu její stydlivost, která mu o sobě dala znát, jakmile zůstala její mušlička obnažená. Jelikož v té chvíli ruce Casey hned vystřelili k ní, aby ji zakryli. A ta její červeň ve tvářích, která tam je snad od doby, co se k ní uložil do postele, ho vzrušuje ještě víc. Musí uznat, že ještě nikdy svůj penis, při nijaké ženě tak tvrdý rozhodně neměl. Co ho přivádí k tomu, že bude mít co dělat, aby se pak zbavil své erekce, která ho určitě jen tak nepřejde.
ČTEŠ
I sny se občas plní
RomanceHunter Robin Blackwell je nejvýš postavený boss v hierarchii mafie. Na Sicílii by ho nazvali Capo Di Tutti Capi. U nás by to byl šéf šéfů, nebo boss bossů. Je neúprosný, cílevědomý a když se pro něco rozhodne, tvrdě si jde za svým. Ale taky je vdo...