Část 69

497 40 8
                                    

Ve chvíli, kdy se ve sprše s Huntrem začala líbat, měla pocit, jakoby se v ní něco zlomilo a všechno, co celá ta léta potlačovala, chtělo jít najednou ven. Což znamenalo, že u líbání se rozhodně nezastavili. Díky svolení, na které její modrooký princ čekal, a které zaznělo z jejích úst, si ji Hunter hned vyhoupl do náručí a vzápětí ji opřel o chladné kachličky sprchového koutu, kde neztrácel čas a ještě než mu obmotala své nohy kolem jeho boků, okamžitě zavedl svého kamaráda, na dno její nedávno odpaněné mušličky, přičemž ji pevně držel za její zadeček, aby mu náhodou, nedopatřením nesklouzla dolů.

Byl to sex tak vášnivě zdrcující, že měla co dělat, aby už na začátku, nevybuchla jako sopka. Všechny emoce, co v té chvíli přes ni proudily, ji úplně pohltily. Bylo to, jakoby konečně dostávala to, po čem její tělo i duše už tak dlouho toužili, ba dokonce po tom hladověly. Popravdě tak osvobozující poctit, ještě jakživ nezažila a vzdávat se ho rozhodně neměla v úmyslu. 

V první chvíli byl rozhodnut, vše, co se kolem nich dělo zastavit, jelikož věděl, že Caseyina mušlička, ještě není připravena na další vpád jeho kamaráda. Ale z jeho mylné představy ho vyvedla jeho kráska, když mu dala svolení, aby pokračoval. Stačilo jen jedno jediné slovo, které znělo,... Nepřestávej! A on věděl, že zastavit ten příval vášně, co se jí zračil v očích už nedokáže. A tak udělal jediné, co mohl. A to, pokračoval v tom, co společně započali.

Po vášnivé sprše, kde se oba dva do syta vyřádily, aspoň to si Hunter myslel, se společně odebrali do, dá se říct hotelového obýváku, před krb.

Chvíli seděli na pohovce, když Casey blesklo hlavou, že ještě nebyla na terase, kterou měli k dispozici a ze které byl určitě krásný výhled na noční oblohu.

Pomalu vstala z pohovky a natáhla ruku k Huntrovi. „Pojď." Řekla mu jednoduše, načež se on okamžitě postavil, netušíc, kam ho chce zavést. Pomalu ruku v ruce společně přešli na terasu, kde se zastavili u betonové zábrany, kterou terasa končila a o kterou se opřela.

Ze začátku vůbec netušil, co má jeho kráska za lubem, ale když ho odvedla na terasu, se dívat na hvězdy, uklidnil se. No jen do doby, než si před ním svlékla svůj župan a stála tam, jako bohyně hříchu. Popravdě, o tomhle se mu nesnilo ani v nejdivočejších snech. Nikdy by si ani nepomyslel, že zrovna on bude mít takové štěstí a bude mít tak vášnivou, divokou, v sexu nespoutanou, i neskutečně hříšně krásnou ženu.

Nemusel se dvakrát rozmýšlet a okamžitě, jakmile shodil ze sebe i svůj župan, vrhl se s vášní, na její ještě od předchozího líbání se, oteklé rty. Tolik vášně, chtíče i vzrušení, co cítil vycházet ze své krásky, .... Popravdě zdálo se mu, jakoby chtěla za ty roky, co čekala, aby se mohla po sexuální stránce projevit, všechno najednou doběhnout. No zastavovat ji v tom neměl v úmyslu.

Vůbec netušila, jak se to všechno seběhlo, ani jak se k tomu vlastně odhodlala, ale najednou se ocitla na terase nahá, se županem válejícím se u svých nohou a Huntrem, co jí pevně svíral v náručí a drtil její rty náruživými polibky. Byla si vědoma toho, že sama ho k tomu pobídla a líbilo se jí to. Líbilo se jí, jak si ji k sobě otočil zády, aby se mohla chytit betonového zábradlí, kde ji zezadu svůj od vzrušení tvrdý penis, jemně zasunul do její mušličky.

Nebyl to jemný ani něžný sex. Byl vzrušující, divoký, i živočíšny a k jejímu údivu, se jí to neskutečně líbilo. Z nějakého důvodu cítila, že její tělo to nutně potřebuje. Celá její bytost, přímo prahla po tom, se zbavit té nastřádané sexuální energie, co v sobě celá ta léta potlačovala.

Pevně se držela zábradlí od terasy a přitom, jak divoce do ní její modrooký milenec bušil, své vzdechy nechala se nést v tmavé noci, kde je pozorovalo z čisté oblohy snad milion jasných hvězd. V tu chvíli byla moc ráda, že jsou na tom nejvyšším poschodí a na místo, kde si se svým přítelem, užívala snad ten nejhříšnější sex, není z jiných apartmánů vidět. Jinak by tu byla možnost, že jakmile by se vzpamatovala a uvědomila si, že co za eskapádu se rozhodla podniknout, propadla by se studem do země.

Pevně svíral boky své zelenooké divošky, s nádherným výhledem, na tu nejžhavější prdelku, co kdy viděl a měl tu možnost se jí pokochat, i se s ní pomazlit, když cítil, jak na něj přichází, už ani neví kolikátý orgazmus, během několika hodin. Byl tak nažhavený, když ji spatřil jen tak, v rouše Evině, stát na terase, kde by je mohl kdokoliv vidět, stačilo by se jen naklonit z jiné terasy od jiného apartmánu, ale ani to ho nezastavilo před tím, aby zastavil to, k čemu ho jeho láska vybízela.

Pravdou bylo, že za celý svůj dosavadní život, nic podobného nezažil. Co ho utvrzuje v tom, že ona dívka, která mu dává jasně najevo své vzrušení, co se line z jejích úst, je pro něj ta pravá. Dokonalá žena pro něj. „Lásko já z tebe jednou zešílím." Pošeptal ji u jejího ouška, ve chvíli doznívajícího orgazmu, u kterého se prvně v životě cítí slabý v nohou, přičemž se opřel o zábradlí hned vedle rukou, kde je měla i Casey a pomalu se v ní ještě pohyboval. Následně jednu ze svých rukou přesunul k jejímu klínu, kde našel její touhou pulzující vrcholek, kterému se hned začal věnovat, aby ji taky mohl dopřát pocit z prožitého vyvrcholení, od kterého už nebyla daleko.

První paprsky už dopadali na terasu, když společně rozdýchávali své pravě prožité dobrodružství, na které bude vzpomínat snad do konce svých dní. „Casey, půjdeme ještě spát, jo?" Neptal se, jen konstatoval, ve chvíli, kdy si ji vyzvedl do své náruče a vzápětí ji odnesl do postele, kde se k sobě přitulili a následně vyčerpáním i usnuli.

Slunce už bylo vysoko, když se vzbudil očividně první. Usoudil z toho, že jeho spící kráska, si stále hověla na jeho hrudi, kde si vesele pochrupovala. Od té chvíli, kdy otevřel oči, neustále pozoruje spící tvář své dračice a u toho přemítá, co všechno se událo za posledních dvanáct hodin. Ať nad tím uvažuje jak chce, nikdy by si ani nepomyslel, že první milování v ní vyvolá tak silné emoce, které vyústí v tolik vášně, co společně prožili za posledních několik hodin.

I sny se občas plní Kde žijí příběhy. Začni objevovat