Srdce ji bušilo, jako šílené, když zůstala skoro nahá. Ano. Vzrušená byla na maximum, ale i tak ji stud z nějakého důvodu, který dosud nechápala nechtěl opustit. Své ruce držela přitisklé na svém přirození a přitom se dívala do jiskřících očí muže, který se tyčil nad ní. „Nestyď se. Si nádherná." Roztouženým hlasem, se nesly jeho slova přímo k ní a vzápětí, popřitom jak jí líbal, ji ruce z jejího klína, přesunul na její opuštěné bříško. „Není nic, za co by jsi se měla stydět. To mi věř." Ujistil ji modrooký muž, jakmile rozpojil jejich už tak naléhavý polibek, jehož pohled byl prosycen touhou, šeptajíc ji u toho uklidňující slova u jejího ouška, přičemž popadal dech přesně tak, jako ona. Z toho co slyšela vycházet z jeho úst i z toho, když jí hleděl do očí s takovým chtíčem, byla neskutečně vzrušená i roztoužená zároveň. Ale byla i značně nervózní, jelikož věci intimního rázu, zažívá ve svém životě prvně. Ještě nikdy se jí nikdo takhle nedotýkal, ba co víc, nikdo ji nikdy neviděl nahou. Tedy krom lékařů, ke kterým občas zašla. No teď má pocit, že každé místo kde se jí dotkne, samým vzrušením žhne. Pravdou je, že absolutně netuší, co má dělat, jak se chovat a už vůbec neví, co od ní muž, který ji právě teď, každý kousek jejího těla zasypává polibky, očekává. No to co se mezi nimi právě odehrává, je pro ni příjemné a hlavně lákavé, jelikož jeho počínání ji snad rozpohybovalo, každou buňku v jejím těle, díky čemu si už jen z jeho doteků, které na sobě stále víc a víc cítí, připadá, jako v jiném vesmíru.
Všiml si, že od chvíle, co ji vysvlékl kalhotky, byla nervózní. Byla tak neskutečně roztomilá, že se mu z pohledu na ni tajil dech. Svými slovy se jí snažil uklidnit, co se mu v značné míře i povedlo. Chtěl ji totižto vidět celou. Přímo bažil po tom, spatřit ji tak, jak ji pánbůh stvořil, ale překáželo mu v tom to titěrné tílko, které mu kazilo už tak nádherný výhled. Už celý měsíc ji má vedle sebe a celý ten čas po ní neskutečně touží. Přivádí ho k šílenství, že si ji ještě nemůže vzít, ale jak sám ví, všechno má svůj čas. Je si vědom toho, že na jejich první milování je ještě brzo, jelikož je Casey mužem nedotčena a taky nemá v úmyslu se s ní milovat dříve, než ji řekne pravdu o své osobě i jejich společné minulosti. Ale ve dvou se dají dělat i jiné krásné a vzrušující věci, než jen milování se, no ne? A to jí hodlá tuto noc i ukázat.
Dívá se jí do očí, ve kterých se jí odzrcadluje mnoho emocí, co cítí on sám v sobě a musí uznat, že dnes je to prvně v jeho životě, kdy počas intimních chvílí přemýšlí, jak pokračovat dál, aby se žena, která na něj s touhou i obavou v očích vzhlíží, nevyděsila. Nemá v úmyslu ji do něčeho nutit, spíše naopak. Chce, aby po něm toužila tolik, jak on po ní. Chce, aby ji její pocity osvobodili od toho studu, co je stále v jejich očích znatelný. Chce, aby se i sama odhodlala k činu, bez toho, aby cítila nějaké zábrany. Vždyť co se intimních záležitostí týče, jsou si rovni přesně tak, jako v normálním životě a tak není přece důvod, aby se kdokoliv z nich za něco styděl. Jelikož zrovna pro tuto emoci, mezi nimi není místo.
Pomalu a něžně, ji kladl jemné polibky od jejího krku, přes klíční kost, až se zastavil u jejího tílka, které s pohledem upřeným do toho jejího, ji začal opatrně svlékat. Po celý čas sledoval její reakce a pravdou bylo, že i když viděl v jejich očích znatelné obavy, i tak si poslední kus svého oblečení, přece jen nechala svléct. Panebože,.... Je tak nádherná, tak vzrušující, tak dokonalá jeho přítelkyně, prolétlo mu hlavou, když ji spatřil zcela nahou, vydanou mu napospas. Měl možnost si ji neskrývaně prohlédnout a byl si jistý tím, že ten úžas, co se mu usídlil ve tvářích, před ní nedokázal skrýt.
Její prsa byla tak krásná a velká tak akorát do jeho dlaní. Už se nemohl dočkat, až je bude mnout a to nemluví o jejich bradavkách, které byli už od vzrušení i touhy, které v tu chvíli cítila, což bylo poznat v jejím pohledu, co na něj po celou dobu upírala, připravené na jeho laskání, které jim o malou chvíli chtěl dopřát. A když se se svým pohledem zastavil, na jejím jemnými chloupky porostlém přirození, které ještě nemělo tu čest poznat, jak úžasný pocit to je, když ho k vrcholu dovede někdo jiný, nežli osoba které patří,..... No co říct? Víc vzrušený ještě snad nikdy nebyl, jak je právě v této chvíli.
„Je něco špatně?" Zeptala se nejistě muže, s přímo zářícím pohledem, který se upíral na její maličkost, jelikož už to byla hodná chvíle, co jí svlékl a stále nic neříkal. Jen si ji prohlížel, co jí uvádělo do rozpaků. A ačkoliv viděla v jeho pohledu to jiskření, potřebovala se ujistit, zda je vše v pořádku. Zda není zklamán z toho co vidí, nebo jestli ho na jejím těle něco neodrazuje. Pochybností měla spoustu a ten čas, co nic neříkal, jí na klidu taky moc nepřidal. „Vůbec ne. Jen se na tebe nemůžu vynadívat. Si tak nádherná, že si nejsem zcela jistý, zda spím, nebo bdím." Po jeho slovech se značně uklidnila a byla si i vcelku jistá, že určitě i o dost zrudla, jelikož tu hořkost jak se jí vlévá do tváří, cítila zcela zřetelně.
Pravdou bylo, že tak, jak si prohlížel on ji, si prohlížela i ona jeho. Její pohled upoutal jeho hrudník, který už sice měla tu možnost nejednou vidět, ale i tak ji pokaždé přímo fascinoval. Tolik svalů snad ještě na žádném muži neviděla. No taky je pravdou, že ve skutečnosti je Hunter první, koho má tu možnost vidět takhle zblízka. Doteď totižto neměla příležitost, se koukat tímto způsobem na muže v jejím okolí. Ano. Přiznává, že co se týče jistých filmů s erotickou tématikou, tak tam toho bylo požehnaně. Ale vidět to všechno naživo, je něco zcela jiného. A když ji pohled sklouznul k jeho pyžamovým kalhotám, kde bylo už od pohledu znát, jak vzrušený je,.... No co říct? I když je nezkušená i tak si stihla všimnout, jak se mu pod tenkou látkou co ho zakrývala tyčil jeho penis, který mu už v té chvíli, dle jejího laického názoru, doslova stál jako svíce.
Od jejího prohlížení si Huntrova těla, ji vyrušil muž, který se jí zničehonic přisál na bradavku, přičemž ji v nestřežené chvíli unikl z úst hlasitý sten, kvůli kterému snad zrudla o poznání víc, než tomu bylo před chvílí. Nemohla uvěřit, že se to opravdu děje. Neříká, že o tom v poslední době nepřemýšlela, ba co víc, snila o tom. Ale, že se to opravdu stane a ještě k tomu teď, o tom by se jí ani ve snu nezdálo.
ČTEŠ
I sny se občas plní
RomanceHunter Robin Blackwell je nejvýš postavený boss v hierarchii mafie. Na Sicílii by ho nazvali Capo Di Tutti Capi. U nás by to byl šéf šéfů, nebo boss bossů. Je neúprosný, cílevědomý a když se pro něco rozhodne, tvrdě si jde za svým. Ale taky je vdo...