Líbilo se mu, když ji u toho, jak se mazlil s její, od vzrušení naběhlou bradavkou, slyšel sténat. Byla to jako rajská hudba pro jeho uši, která vzápětí ustala. Jakmile ji už neslyšel, přestal se věnovat své zajímavé činnosti na jejím rozechvělém těle a zkoumaným pohledem se na ni zadíval. A když viděl, že má u svých úst přitisklou dlaň, nemohl se neusmát, nad její roztomilostí. Nečekal a ruku z jejích úst ji okamžitě odendal. „Casey." Oslovil ji s úsměvem na rtech, když spatřil ten rozpačitý pohled, co se na něj upíral. „Nikdy se přede mnou nekroť. Ano?" Roztouženě ji šeptl u ouška, vzápětí po tom co se k ní naklonil, co zapříčinilo, že se její tělo, touhou rozechvělo ještě víc. „Chci slyšet, jak moc se ti to se mnou líbí. I kdyby tvé vzdechy měli být slyšet na celé město.“ Dodal už dívajíc se jí do jejich krásných zelených očí, které mu prozrazovaly, že se už nemusí obávat toho, že by se snažila tišit.
Jakmile Hunter domluvil, okamžitě se začal věnovat jejímu druhému prsu a protože si vzala jeho slova k srdci, neměla v úmyslu se už držet zpátky, co se svých stenů týče. Užívala si každý jeho dotek na svém rozžhaveném těle a co chvíli se jí zdálo, že snad vzplane od touhy, která se jí hromadila v jejím lůnu, které jen čekalo na svou příležitost se projevit.
Srdíčko v hrudi ji zběsile bušilo a o dechu už ani nemluvě, poněvadž ji připadalo, že běží už asi třetí maraton za sebou, jak rychle dýchala. Netušila kam až chce muž, který se se svými polibky přesouvá stále níž a níž k jejímu klínu, ale opravdu by mu tu rozkoš, kterou jí teď dopřává, chtěla ještě tuto noc oplatit, jen vůbec netuší, jak by to měla udělat.
Její přemýšlení vzalo za své, když ji něžně rozevřel stehna, která měla do té chvíle k sobě přitisklá a která se snažila okamžitě dát do stejné polohy, když ji v tom jeho mohutné ruce s jemností, které byli schopny zabránily. „Neměj strach. Neublížim ti." Pověděl směrem k ní, když na něj s obavou vepsanou ve tváři pohlédla. „Věř mi prosím a užívej si to. Ano?" Odpověděla mu jen přikývnutím na souhlas, protože v té chvíli by opravdu nic jiného nezvládla.
Nečekal a hned po tom co mu prakticky dala svolení k tomu, co měl po celý čas v úmyslu udělat, se vklínil mezi její nohy, kde se vzápětí uvelebil a zblízka si prohlédl její krásnou přirozenou mušličku, která už nedočkavě čekala, co se bude dít dál. Tolik se na tuhle chvíli těšil, že si opravdu připadal, jako malý kluk, co si měl o vánocích rozbalit svůj vysněný dárek.
Pomalu a opatrně, ji svými prsty rozevřel její mušličku, která už byla značně vzrušená od toho, co prováděl se zbytkem jejího těla. Následně se k ní přisunul o kousek blíž a zhluboka nasál její vůni, který byla, dle jeho názoru, až přímo magická. Nikdy by si nepomyslel, že přirození ženy, mu bude až tak krásně vonět, jako se to děje právě teď.
Už z té vůně byl u vytržení a to nemluvil o tom, že se nemohl dočkat, až zaboří svůj jazyk do ní a prvně ji ochutná. A to, že on bude prvním mužem, který se jí dotkne, na tak citlivém i intimním místě ho málem, už jen z té představy vyneslo do nebe. Co chvíli cítil, jak mu v jeho od vzrušení tvrdém penisu, touhou zacuká a jediné z čeho měl obavu bylo to, aby se svévolně do svých kalhot neudělal dřív, než bude mít možnost, se svého očekáváním naplněného kamaráda, co i jen dotknout.
Cítila, jak se pod jeho prsty její tělo chvěje vzrušením, i když ona byla nervózní z toho, co se to s ní právě děje. No když ji muž, který byl mezi jejími roztaženými stehny, olízl její přirození po celé délce, málem se posadila, kdyby jí v tom svou rukou přitisklou na jejím bříšku nezastavil. „Klid. Uvolni se a užívej si to." Jeho slova se šeptem nesly místností přímo k ní, načež se ona položila zpět, kde se nacházela před chvílí a snažila se, dle jeho slov, uvolnit. Co se jí o malou chvíli, jako zázrakem i povedlo.
Ty pocity, které cítila snad v každé buňce svého těla, ji opravdu unášeli do výšin. Měla pocit, že snad létá, když ji muž, co jí při svém počínání hladil po stehnech a zároveň ji i se svým hbitým jazykem divoce kmital po centru její slasti. Ještě nikdy ji to nikdo takhle nedělal a musela uznat, že je to něco zcela jiného, než když si to dělá sama.
No neměla moc času nad svými pocity uvažovat, jelikož se její vrchol nezadržitelně blížil a mysl ji odešla na jinou kolej. Připadalo ji, že ji snad musí být slyšet na celý dům, jak hlasitě vzdychá, ale v tu chvíli těsně před vrcholem, který ji přivodil někdo jiný nežli ona, ji to bylo vcelku jedno.
Byl přímo unešen z ženy, co se pod jeho rukama svíjela rozkoší, které byl strůjce právě on. Jakmile ji prvně olízl, neuměl se zastavit. Chutnala tak úžasně, že měl co dělat, aby si udržel zdravý rozum, jelikož ho málem, od toho vzrušení co si jeho tělem, tak vehementně razilo cestu, ztratil. Jediné, z čeho měl obavu bylo to, aby se neztratil natolik, že by porušil svůj slib, který ji dal ohledně jejich milování. Neměl totižto v úmyslu ji bez rozmyslu připravit o panenství dřív, než bude znát všechny okolnosti jejich života. Chtěl, aby byla se vším co se jejich minulosti týče, obeznámena ještě předtím, než spolu překročí tu pomyslnou hranici, jelikož potřeboval, aby se sama rozhodla, zda s ním chce i po tom zjištění zůstat.
Musí uznat, že ještě nikdy mu žádná žena tak nechutnala, jako ta, kterou právě teď líže. Ani jeho manželka, se kterou má dvě děti. Ani ta se Casey nemohla v tomhle ohledu rovnat. Netušil čím by to mohlo být, ale rozhodně neměl v úmyslu se jí vzdát. Když jeho sluch zaznamenal zvyšující se intervaly jejich vzdechů věděl, že je blízko svému prvnímu orgazmu, ke kterému ji dovedl právě on, z čeho byl nesmírně nadšený.
Líbilo se mu, že si to opravdu užívala a hlavně, že se hlasitě projevovala, jelikož ho to vzrušovalo snad ještě víc. To vědomí, že ji dělá dobře a že mu to dává patřičně najevo,..... Nic jiného by si dnes ani nemohl přát. Byl to jeho splněný sen, vidět ženu svého srdce svíjet se pod ním, i když ne zrovna v pravém milostném aktu. Netrvalo dlouho a žena sténajíc, díky jeho přičinění, kterou pevně držel za hýždě, se mu s posledním výkřikem, v silném orgazmu roztřásla pod rukama.
Chvíli trvalo, než se uklidnila a musel uznat, že se na ni nemohl vynadívat. Byla tak krásná, vzrušující i celá roztoužená, že by ji to, už jen z toho pohledu na ni, rád udělal minimálně ještě jednou.
ČTEŠ
I sny se občas plní
RomanceHunter Robin Blackwell je nejvýš postavený boss v hierarchii mafie. Na Sicílii by ho nazvali Capo Di Tutti Capi. U nás by to byl šéf šéfů, nebo boss bossů. Je neúprosný, cílevědomý a když se pro něco rozhodne, tvrdě si jde za svým. Ale taky je vdo...