Část 56

782 50 13
                                    

Pomalu se se svými rty přibližovala k vrcholku jeho stojícího údu, až se ho svým jazykem i dotkla. Vzápětí na to, slyšela z úst svého přítele vítanou odezvu, co jí utvrzovalo v tom, že to co dělá, dělá správně. Olízla špičku jeho penisu, na které byli kapky jeho touhy, co se mermomocí snažili dostat ven, aby zjistila to, co jí tak moc zajímalo.

Byla to zvláštní nasládlá chuť, co jí připomínala,.... Vlastně ani nevěděla k čemu by to měla přirovnat, ale chutnalo ji to. A tak se nezdráhala a za stálých hlasitých projevů, co z Huntrova hrdla vycházeli a které ji ujišťovali, že je vše v pořádku, si jeho penis vzala do úst. Snažila se ho neporanit svými zuby a tak ho pevně i jemně zároveň, svírala svými rty. Pohybovala se nejdříve pomalu, přičemž se ho snažila i sát a když si byla jistá tím co dělá, pokračovala o něco rychleji. No celého si ho do úst rozhodně nedokázala dát a tak si pomáhala rukama, jak to viděla dělat ženu v tom filmu, co nedávno viděla.

Měl pocit, že mu snad srdce vyletí do stratosféry, když ji viděl, jak mu svým jazykem olízla špičku penisu a ještě když ho vzala do úst,.... No to už měl dojem, že mu to srdce určitě někam uletělo. A když se začala přirozeně věnovat, jeho touhou nabušenému penisu, jakoby to dělala odjakživa, nezmohl se na nic jiného, než přivřít oči a nechat se unášet tím slastným pocitem, co mu žena jeho srdci blízká, dopřávala.

Netrvalo to dlouho a jelikož už před jejím počínáním, byl vzrušený na takovou úroveň, že mohl každou chvíli vybouchnout, jak časovaná bomba, jeho vyvrcholení nebylo daleko. Pravdou bylo, že to byl i následek toho, že už měsíc v posteli neměl žádnou ze svých milenek a ruční práce, která mu zůstávala ho rozhodně neuspokojila tak, jako opravdový sex. No k jeho smůle, od té doby co se Casey vrátila do jeho života, se nemohl v tomhle směru na jinou ženu ani podívat. Ne to s ní ještě něco mít. „Lásko já už budu a jestli nechceš mít svou pusinku plnou mé nadílky, měla bys přestat." Vypravil ze sebe těžce, jelikož měl co dělat, aby ji vůbec na nadcházející událost v čas upozornil. Vzápětí chtě nechtě to už nevydržel a v plném rozsahu si užil své vyvrcholení, které mu žena, upírající svůj pohled do toho jeho, za stálého snažení se, poskytla.

Slyšela zřetelně jeho slova, ale její touha poznat, jaké to je, když se vám muž, kterého milujete vystříká přímo do úst, byla větší. A tak i navzdory jeho upozornění, které ho očividně stálo dost sil, své počínání nezastavila a pokračovala v něm až do úplného konce, který na sebe nenechal dlouho čekat. Jelikož vzápětí Hunter zařval, jako lev a jeho sperma chutnající po sladké pochoutce, se jí bezostyšně valilo přímo do úst. Popravdě se pod tím náporem, na který rozhodně připravena nebyla, málem utopila. Ale nakonec to přece jen nějak úspěšně zvládla a vše spolykala.

S pohledem upřeným přímo do jeho modrých očí, které si ji s údivem prohlíželi, mu ho ještě tak, jak to viděla v onom filmu očistila od spermatu, které se samo vydalo jinou cestou, přičemž mu naposled, ještě před tím, než se mu uložila na jeho hruď, kde si ji okamžitě přivinul do náručí, po celé délce olízla jeho už pomalu ochabující penis.

V tu chvíli byla neskutečně ráda, že ji měsíčky, jak zjistila když se šla večer osprchovat, jakoby šmahem ruky, přece jen skončili, protože jinak by určitě nic z toho, co právě prožila s Huntrem rozhodně nezažila.

„Byla si neskutečná. Něco podobného jsem ještě nikdy nezažil." Pošeptal ji u ouška, když se snažil dostat k jejím rtům, aby ji mohl dát polibek na dobrou noc, jelikož ji neměl v úmyslu, po tom co společně prožili opustit. To co řekl myslel i vážně. Opravdu s žádnou ženou dosud neprožil tak intenzivní vyvrcholení. A taky se nikdy necítil tak slabý v nohách, jako právě teď. Je si zcela jistý, že kdyby se chtěl v této chvíli postavit a odejít, měl by s tím určitě nemalé potíže.

Díval se do ospalých zelených očí své krásné přítelkyně, když si uvědomil, že ji jejich noční dovádění zmohlo. Popravdě se jí ani nedivil. I on na tom nebyl jinak a to normálně nemá potíž věnovat se dámě i po celou noc. No jak si stihl všimnout, tak pokud jsou v onom intimním prožitku zakomponované tak silné emoce, jaké si jeho tělem před chvílí razili cestu,...... No co říct? Vůbec netuší proč ho to tak zmohlo, ale musí si přiznat, že to co právě zažil s Casey, i když se jednalo jen o orální sex, bylo něco zcela jiného, než doposud zažíval s jinými ženami. Už se těší na čas, kdy bude připravena na jejich první milování, protože si je zcela jist tím, že to co společně prožijí bude vskutku výjimečné. „Dobrou noc lásko." To bylo to poslední, co jí stihl říct, než se její očka únavou zavřela. Taky se mu sice dostalo odpovědi, ale moc jí nerozuměl. Bylo to něco ve smyslu,... I tobě. Ale jistý si není, jelikož to už mluvila v polo spánku.

Sedí v obýváku u krbu a hraje si s Chrisem. Vůbec netuší, proč se mu tak líbí ty stavebnice, ale rozmlouvat mu je určitě nebude. I když už nejednou se stalo, že si ty kostky chtěl vzít sebou do postýlky, co mu včas zarazila. Je kolem páté hodiny a každou chvíli by měl dorazit i Derek s jeho novou přítelkyní, na kterou jsou všichni zvědavý.

Pravdou je, že se celý den neumí na nic soustředit. Ještěže je sobota a nemusí s dětmi dělat úkoly, jinak by to s nimi asi nedopadlo dobře. Nemůže si pomoct, ale stále ji myšlenky utíkají ke včerejší noci a k tomu, co se odehrálo u ní v posteli. Pokaždé, když si na to vzpomene, cítí jak jí růžovějí tváře. Tolik emocí, co v průběhu noci zažila, ji natolik vyčerpalo, že si ani neuvědomila kdy a usnula v Huntrově náručí. Musí podotknout, že se nádherně vyspala, i když se ráno, bohužel vzbudila sama.

I sny se občas plní Kde žijí příběhy. Začni objevovat