Část 55

938 47 16
                                    

Zdálo se jí to, nebo se opravdu chvíli nacházela v oblacích? Prolétlo ji hlavou, když se konečně začala vzpamatovávat z toho zážitku, co jí před malou chvílí poskytl Hunter, který ani neví kdy, se přesunul vedle ní a stáhl si ji do objetí. Srdíčko, které se ji po celý čas snažilo dostat z hrudního koše, se jí pomalu začalo uklidňovat a její dech se jí taky dával do původního stavu.

To, co právě zažila bylo něco o čem sice celé roky snila, ale opravdu nepředpokládala, že to někdy zažije. Jelikož ji to její životní styl, nebo spíše povinnosti, které měla vůči svému bratrovi a sobě taky, neumožňovali. Pravdou bylo, že po celý čas si v oněch situacích představovala Robina, ale co se setkala s Huntrem, její představy i emoce se pozvolna začali měnit. A i když si nemůže pomoct, musí si přiznat, že ještě pořád má dojem, že v očích muže, který ji drží ve svém náručí a s úsměvem ve tváři ji upřeně pozoruje, stále vidí i ty Robinovy.

„Tak, jak se ti to líbilo?" Jakmile si všiml, že už sestoupila z výšin, do kterých ji vynesl, zeptal se ji na očividnou věc. Jelikož to, že se jí to líbilo, mu dala znát už před chvílí. Z čeho byl neskutečně nadšený, poněvadž věděl, že nic nepředstírala a do poslední chvíle, si onen zážitek co dopřával jak sobě tak i ji, naplno užívala.

Držel ji ve svém náručí, díval se do její rozzářené tváře a neměl v úmyslu ji z něj pustit. „Moc." Pípla a vzápětí si schovala svůj rudý obličej do jeho hrudi, co ho vskutku rozesmálo. „To po tom co jsme spolu dělali, se opravdu ještě stydíš?" Pronesl se smíchem, přičemž ji pozvedl bradu a s láskou se jí zadíval do jejich zelených touhou jiskřících očí. Popravdě odpověď nečekal, ale co ještě nečekal bylo to, že by se mu její ručka objevila na jeho, od vzrušení tvrdém kamarádovy, který se tyčil pod tenkou látkou jeho pyžamových kalhot. „A teď ti udělám dobře já." Ta věta ho málem odrovnala. Díval se na ni s vykulenýma očima a přemýšlel, zda nemá náhodou slyšiny. No i když to, co řekla pronesla nesměle a s o dost rudějšímy tvářemi, než měla před chvílí, i tak bylo znát z jejího tónu hlasu, že je odhodlaná to udělat. Netušil, co přesně má za lubem, ale nechal ji volnou cestu k čemukoliv, k čemu měla v úmyslu se odhodlat.

V hlavě ji běhala jedna myšlenka za druhou a opravdu nevěděla, jak mu oplatit to, co pro ni udělal on, ale bez odezvy to rozhodně nechat nechtěla. Hleděla do jeho překvapené tváře a ve své ruce prvně v životě držela, i když jen přes tenkou látku, která ho zakrývala, pánský penis. Dost si o tom přečetla i filmy zaoberající se tím tématem viděla, ale nikdy to ještě nedělala. A tak z toho byla i značně nervózní. Asi to bylo na ní dost znát, protože Hunter si nenechal ujít příležitost na ni promluvit. „Lásko nemusíš dělat nic. Ano?" Pošeptal ji do ouška, když se k ní sklonil. „Já nic neočekával, ale pokud chceš přece jen něco udělat, máš volné pole. Já se přizpůsobím." Ujistil ji a v tu chvíli se odhodlala, pomalu mu svléknout i ten jediný a zároveň poslední kus oblečení, co na sobě měl. S hořícími tvářemi poklekla u jeho nohou a vzápětí zahákla své prsty za lem jeho kalhot, aby mu je mohla svléknout. S čím ji její objekt, ochotně pomohl tím, že nadzvedl své boky tak, aby s tím neměla sebemenší problém. U toho, jak ho s třesoucíma se rukama svlékala, cítila, jak jeho pronikavý pohled klouzá po celém jejím těle. Byl to pro ni tak intenzivní zážitek, že měla co dělat, aby se udržela ve stejné pozici, jelikož se jí její tělo, pod jeho zkoumajícím pohledem, vzrušením i touhou, co v té chvíli ve svém nitru cítila, neskutečně rozechvělo.

Jakmile mu stáhla pyžamové kalhoty pod zadek a na ni přímo vystřelil jeho stojící úd, málem se lekla té velikosti. Ani v tom filmu, který před časem zhlédla, neviděla něco tak velkého, jako to, co se jí právě teď tyčí přímo před jejím obličejem. Vůbec nevěděla, jak to udělá a zda to bude dělat dobře. Ale snad to nějak dá, problesklo ji hlavou, když kalhoty, které mu právě svlékla, házela k nohám postele, kde bylo i její oblečení, co na sobě ještě nedávno měla.

S touhou i očekáváním hleděl na ženu, která byla doslova v úžasu z jeho penisu, který ji při jeho svlékání, málem trefil do obličeje. Už z jejího chování usoudil, že nic podobného ještě neviděla. Ano. Byl si vědom, že jeho pohlavní orgán není zrovna nejmenší, dokonce není ani střední, ale zase není až tak přehnaně velký. I když pro ženu, která něco podobného vidí prvně v životě na vlastní oči zblízka, se může zdát být obrovský.

Pozorně ji sledoval a když si uvědomil, že se asi ztratila ve svém plánu, chtěl se jí přimluvit, ale nestihl to. Jelikož k němu vzhlédla a vzápětí na něj i sama promluvila. „Já,... jsem to ještě nikdy nedělala a nevím jestli to budu dělat dobře." Přiznala se a vzápětí, s pohledem upřeným do toho jeho pokračovala. „Huntře, nechtěla bych ti ublížit. Pomůžeš mi?" Byl na ni tak strašně hrdý, že si o to řekla a nezůstala jen nečinně sedět. Viděl ten ostych v její tváři a neměl v úmyslu ji dostávat do rozpaků ještě víc, než se svým vyznáním už sama dostala a tak ji hned odpověděl.

„A co konkrétně si chtěla dělat, abych věděl, kde začít?" Zeptal se jí starostlivě i s milým úsměvem ve tváři. V tu chvíli byla tak naštvaná sama na sebe, že je tak nezkušená a že ve svém věku nedokáže uspokojit muže, kterého miluje. „Lásko to je v pořádku, ano? Vůbec se netrap tím, že nevíš jak na to. Každý jeden z nás si prošel zaučováním, co se intimních chvíli týče. A já budu nesmírně rád, když tě všechno, ohledně těchto záležitostí, budu moct naučit." Jeho slova ji dostatečně uklidnila na to, aby mu pověděla, že ho chtěla takříkajíc vykouřit, přičemž se mu oči rozšířili v úžasu. Musela uznat, že i to známe jiskření se v nich nacházelo.

Srdce ji bušilo, jako o závod, když její ruku navedl přímo na jeho stojící úd. „Zlehka ho chyť do své ručky a klouzej po něm odshora dolů." Instruoval ji a ona tak učinila. Párkrát přešla svou rukou po celé jeho délce a bylo pro ni až neuvěřitelné, že přitom jak byl jeho penis tvrdý, byl i na dotek neskutečně jemný. „Dobře to děláš. Si moc šikovná." Vypravil roztouženě mezi vzdechy, co jí potěšilo, jelikož si byla jistá, že se dostává do jiného světa tak, jako ona před chvílí. Všimla si taky, že jak mu přetahovala předkožku přes jeho vzrušením naběhlý žalud, začal mu z něj odkapávat preejakulát. Aspoň tak se dočetla, že se to nazývá. Slyšela sílící vzdechy modrookého muže, který na ni upíral svůj vzrušený pohled a měla velkou chuť ochutnat onu tekutinu, o které tolik slyšela i četla.

I sny se občas plní Kde žijí příběhy. Začni objevovat