Prolog

35.3K 1.2K 87
                                    

  W mieście zwanym Mystic Falls, żyło sobie pewne małżeństwo Emma i Jack Wolf, które skrywało pewien sekret... Dokładnie mówiąc nie byli oni do końca ludźmi... Byli wilkołakami Beta w swoim stadzie. Pewnej nocy, kiedy księżyc był w pełni, urodziło się dziecko, a dokładnie dziewczynka - Aria. Córka Emmy i Jacka była Alfą, co zdziwiło wszystkich z watahy. Kilka dni po urodzeniu rodzice Arii, usłyszeli przepowiednie: Kiedy księżyc będzie wysoko, narodzi się dziewczynka o białych włosach i będzie Alfą choć jej rodzice Betami. Dziewczynka będzie przeznaczona synowi Alfy watahy. Ich potomkowie będą najsilniejszymi i najszybszymi. Wrogowie będą chcieli ją dla siebie, przez jej zdolność.A bowiem będzie on tak potężna, że żaden Alfa się jej nie sprzeciwi i będzie chroniona przez księżyc. Nim jednak Biała Alfa zyska spokój będzie musiała zmierzyć się z śmiercią i bólem. Kiedy usłyszeli przepowiednie wiedzieli, że ich córka jest w niebezpieczeństwie i nie mylili się. Miesiąc po urodzeniu na ich dom napadła wroga wataha. Walczyli dzielnie lecz przegrali.... Wrogowie jednak nie dostali tego czego chcieli, ponieważ jej rodzice zostawili ją do wujka. Nim jednak to uczynili, napisali do swojej córki list. Miała go przeczytać kiedy skończy osiemnaście lat. Los jednak bardzo lubi płatać figle, bo wuj Arii zmarł i dziewczynka trafiła do domu dziecka. Przez lata była samotna. Lata mijały, a ona dalej nie wiedziała kim tak na prawdę jest.

 - 17 lat później -

Dzięki zaginionej cioci Arii, dziewczyna mogła odejść z domu dziecka, ale ciocia nie wzięła do jej siebie. Przywiozła ją do domu jej zmarłych rodziców i pozostawiła samą. Dziewczyna musi dać sobie sama radę. Fakt, że ciocia będzie za wszystko płacić i dawać jej 1500$ na miesiąc, trochę poprawia jej stan. Mimo to białowłosa jest samotna... 

 Czy da radę w nowej szkole? 

 Czy znajdzie przyjaciół? 

 Czy odnajdzie prawdziwą miłość? 

 Czy odkryje prawdę o sobie?  

Tego dowiecie się w czytając tą oto książkę zapraszam serdecznie. I przepraszam za błędy. Mam nadzieje, że spodoba się. <33

(Data opublikowania 18.01.16r)



Niebieskooka dziewczynaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz