-Aria-
Dziesięć lat po walce Luka i Kacpra
Od walki Luka i Kacpra minęło 10 lat. Niektórzy już o niej zapomnieli, lecz ja nigdy jej nie zapomnę... Nigdy nie zapomnę dnia kiedy prawie straciłam mężczyznę, którego szczerze kocham. Nasze szkraby- Maja i Nataniel mają już 10 latek i za dwa dni przejdą swoją pierwszą przemianę. Maja ma czarne włosy po tatusiu i błękitne oczy po mnie. Za to Nataniel jest chłopcem o białych jak śnieg włosach i czarnych jak noc oczach, po śmierci Luka zostanie on nowym Alfą, więc już od małego szkoli się w walce, znajomości terytorium i charyzmy. Powiem wam, że mój syn ostatnim czasem strasznie jest zaborczy o Emme, a Emma o niego. (Uwierzcie mi Nataniel ma dużo adoratorek) Emma jest córką Vanessy i Roja i ma brązowe włosy i szare oczy. Mam podejrzenia, że Nataniel i Emma są swoimi bratnimi duszami, lecz jak na razie nic nie mówię o tym Lukowi, bo Luk by zaraz wyprawił jakieś gigantyczne przyjecie, a przecież są to tylko dzieci, które mają czas na miłość. Obydwa nasze skarby (Maja i Nataniel) mają nasze zdolności, więc władają życiem i śmiercią. Na ziemi zapanował pokój i harmonia, a Kacper ukrył się w nieznanym nam miejscu, a zresztą mało mnie obchodzi gdzie on jest dla mnie mógłby nawet powędrować do samego piekła. Te dziesięć lat było najszczęśliwszym czasem jaki przeżyłam. Mam moje dzieci, mężczyznę którego kocham i rodziców przy sobie. Czego mam jeszcze chcieć, jeśli wszystko co kocham już mam.... Wiem mam jeszcze jedno życzenie, chcę by moi potomkowie byli szczęśliwi po kres dni tego świata.
I tak i oto mamy Epilog. Wiem, że jest krótki ale nie widzę potrzeby przedłużania go. Mam nadziej, że tak jak i ja wspominać będziecie to opowiadanie miło, bo ja nie zapomnę nigdy czasu kiedy pisałam pierwszą w moim życiu książkę. Pozdrawiam was i życzę wam miłego dnia dziecka kochani! <3 Do zobaczenia w innych opowieściach.
CZYTASZ
Niebieskooka dziewczyna
WerewolfOpowieść o bezgranicznej miłości. O gigantycznym poświeceniu. O bez granicznej przyjaźni. Nienawiść, złość, zazdrość, miłość, smutek, rozpacz i nadzieja będzie towarzyszyć naszym bohaterom przez całą opowieść. Czy dziewczyna, która nic nie wie o sob...