SINIF ? (Düzenlendi)

18.2K 917 182
                                    

Arkadaşlar medya sırasıyla karakterlerimiz var. Austen, Asya, Ece, Selim, fotoğraf makinalı kız Erica ve moda tutkunu Auro.

Alarm. Tamam ben sakinim. Ben sakinim. Hayır değilim! Hızla yataktan atlayıp çalar saati yere fırlattım. Yok susmuyor! Bu sefer ayaklarımla üstünde zıpladım. Yok camında küçük bir çatlak bile yok!

"Boşuna uğraşma o büyülü bir saatmiş!" dedi arkamda yeni uyanmış Auro. Bir de kızılım var şaşkın gözlerle bana tip tip bakıyor, ah hayır bana değil çalar saate bakıyormuş. Bu sefer Auro'ya döndüm ve tek kaşımı kaldırdım. Nasıl büyülü mü bu saat?

"Asya bu Auro da senin gibi her uyandığında bir çalar saat parçalar biz son çözüm bir arkadaşımızdan yardım isteyip bunu büyülü bir saat yaptı."dedi gülerek Erica. Saatin üstünden inip elime aldım ve yerine koydum. Hıh ben onu kırarım elbet!

"Hahaha Asya sana da lazım böyle bir saat!"

"Gülme Ece hem sen giyinsene üstünü geç kalacağız!" Homurdanarak Eceye sırtımı dönüp dolabıma gittim. Kıyafetlerime biraz bakıp 'Little Party Tank' yazan kolsuz üstümü deri ceketimi ve kırmızı aralarında siyahlı bir pantolon alıp Erica'dan önce depar atıp banyoya girdim lanet olsun çok hızlıyım.

"Hey bu haksızlık!" Banyoda hunharca gülüp üstümü çıkardım. Kısa bir banyo yapıp saçlarımı özensiz bir topuz yaptım. Ve seçtiklerimi hemen giydim ve banyodan çıkıp Erica ya da göz kırpmayı unutmadım. Erica hariç bütün herkes gülüyordu. Tabi bir süre sonra Erica'da gülmeye başladı.

"Hey millet yarım saatimiz var. Ve biz gülüyoruz!" Auro'nın sözüyle hemen makyaj çantamla aynanın karşısına geçip parlatıcı sürüp bilekliğimi taktım. Vay be çok güzel oldum. Ece döndüm. Oda bir kot gömlek ve siyah mini bir şort ve bileklik takmıştı. Erica da banyodan çıkmış siyah pantolon üstüne kolsuz üst giymişti. Ve korkarak Auro'ya döndüm. Kız gerçekten modayı takip ediyor dostum!

Sarı kolsuz ve son derece ona yakışan üstü ve onun altına deri bir pantolon üstüne benim ki gibi bir ceket sarı bir bilezik ve dalgalı saçlarıyla baya güzeldi! Saç? Ah ben saçımı unuttum! Hemen aynanın karşısına geçip topuz yaptığım saçı açtım. Neyse ki kurumuş. Hemen spreyimi sıkıp hızlıca taradım. Evet şimdi bende iyi oldum!

"Evet kızlar şimdi programları veriyorum. Ece ve Asya sizin bugün savunma bahçesine gitmeniz lazım bizim bugün savunma dersimiz yok öğlen yemekhanede görüşürüz artık." Auro programları Eceyle bana verip odadan çıktık. Ah hadi ama ilk ders kimya demeyin bana!

Deli Fevmi gibi değildir inşallah! Eceye baktığımda onunda suratı düşmüştü. Programı çantama atıp kızlar bölümünden çıkıp ana bölüme girdik. Okul ilk gün ki gibi boş değildi etrafta koşuşturan mı ararsınız? İnekleri ezenleri mi ararsınız? Hepsi burada hatta okulda hani şu kendi popüler zanneden 4 kişilik gruplar var ya onlarda var! Aman ne eğlenceli!

"Asya burası sizin sınıf."

"Tamam Auro hadi sonra görüşürüz." deyip Eceyle sınıfa girdik. En arka cam kenarında ki sıraları gösterdim. Ben arkaları severim arkadaş! -yazar normalde en önde oturuyor :'( - Ece de kafasını sallayıp cam kenarı hemde arka sıraya oturduk. Ay çok heyecanlandım bak.

"Ece heyecanlı mısın?" Ses yok

"Ece!" Hala ses yok nereye bakıyor bu?

"Ecoooo kızıl kafadara!" Hala bakmıyor bu kız nereye bakıyor gerçekten? Ecenin gözleriyle nereye baktığını tespit etmek pek uzun sürmedi! Selim'e bakıyor ve Selimin yanında ki sarı kafa bildiğiniz Selim'in ağzının içine düştü düşecek! Vay pis sarı kafa!

Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin