Yukardaki Asya arkadaşlar :D
ASYA***
Yok neden kolumu oyuyorsun amaç ne? Niye sağ kolum ayrıça? Aklımda ki deli sorular beni deli etmeden ve tabi ki de Auronun kolumu delmemesi için yataktan sinirle indim.
"Ne diye oydun kolumu!?" Auro ani çıkışımla saf saf bakarken onu orda donmuş bir şekilde bırakıp dolabıma gittim. Bol bir kazak ve altına siyah şortumu alıp banyoya ilerledim. Kapı açıçakken Ericanın dalmasıyla kilitlendim bunu fırsat bilip içeriye Erica girdi vay namussuz!
"Ateşe ateşlen karşılık Asya! Ödeştik!" dedi Erica bütün gururuyla, sinirle ayağımı vura vura odaya geri geldim. Bugün de yıkanmam bende! Hızla üstümü giyip saçımı sıkı bir at kuyruğu yapıp makyaj masasına ilerledim. Yine çok güzelim. Arkamı dönmemle bu fikrimden soğudum bu Auronun yanınada fazla dolaşmasam iyi olur. Kız fazla güzel ve fazla güzel giyinir saçları filan da çok güz- ay fazla güzel dedim kendine gel Asya. Arkadan bana seslenen Erica bütün düşüncelerimi silip atmıştı.
"Asya ben banyodan çıktım." Auroyu kesmekten vazgeçip banyoya girip dişlerimi ve elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Dolabıma yönelip içinde ki ayakkabı bölmesinden spor ayakkabımı alıp giydim. Auroya bakmadan Eceye döndüm.
"Ece ben çıktım. Sınıfta buluşuruz." Eceden onay alıp odadan çıktım. Sırtımdaki cantadan ders programıma baktım. İlk ders matematik mi hadi ama hayat bana nerenle gülüyorsun sen?
Ders programını çantama koyup omzuma astım. Kızlar bölümünden çıkıp ana binaya girdim, etrafta boş dolanan aralarda ders çalışan kişileri yok sayıp sınıfıma girdim. Benden başka pek kişi yoktu bu da arka sıraların boş olduğu anlama geliyor. Işık hızımı kullanmamaya çalışıp pencere kenarı ve en arka iki sırayı tutum. Bakın kızları düşünüyorum.
"Asya?" Tanıdık erkek sesiyle Batu ya baktım. Ve arkasındaki Austen Selim ve tanımadığım bi çocuk daha bunlar da mı grup? Batunun sorusunu es geçip Austen ve Selime kaydı gözüm ve dünkü sinirimle onları duvara yapıştırmıştım ama buna rağmen iyi gözüküyorlardı.
"Asya yanın boş mu?" dedi Batu. Gözlerim aralarında mekik dokuyordu adeta ve ben bundan sıkıldım. Niye geldiler bunlar ki? Sırf bunun için gelmiş olamazlar değil mi?
"Ne oldu? Neden geldiniz?" Sorum onları pek mutlu etmemiş gözükse de Batunun dudağı yukarı kıvrılmıştı. Bunlar da bişey var ama hadi neyse.
"Sadece yanın boşmu dedim." Gözlerimi kısıp Batuyu süzdüm. Yalan söylüyordu ve ben yalan söyleyenleri sevmem.
"Yalan söyleme neden geldiniz?" Sinirle hrpsini bir kez daha baktım evet gerçekten yalan söylüyorlar herhalde bu kadar agresif davranmam hepsini şaşırmıştı. Huyum kurusun ruh değişimlerini sık sık yaparım hiç aksatamam.
"Asya ne oluyor?" Heh tam zamanın da bizim grupta gelmişti. Ece önden ikizler arkadan cool adımlarla geliyordu. Acaba bende böyle mi geliyordum?
"Yok bişey Ece Batu yanıma oturmak istemiş bende onu geri çevirdim." Batu imamı anlamış olaçak ki geri çekilip bizden uzağa oturdular yani suzde birinin gözünün içine kısık mavi gözlerle bakın karşınızdaki puf yok oluverir. Onlar gidince sırıtarak sırama oturdum. Yanıma Ece bi önümüze de Erica ve Auro geçti.
"Neden gelmişler?" dedi Ece bunu bende düşünüyorum ama sonuç sıfır umutsuz gözlerle ona döndüm.
"Bilmiyorum. Bi an da sırama gelip yanıma oturmak istedi ama belli yalan sölüyordu." Buda diğer özelliğimi yalan söylüyeni anlıyordum. Acaba bu da elementim sayesinde mi? Pek sanmıyorum. Daha önce de böyleydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017
FantasyFantastik Kategori 15/07/2017 İlk 25'deyiz! 19/07/2017 İlk 16'dayız! 27/07/2017 İlk 12'deyiz! Asya Wictor... Annesiyle yaşayan genç bir kız... Kendisiyle ilgili her şeyi bildiğini zannediyor... Yanılıyor! Annesinin her daim ona doğru söylediğini zan...