Multide Asya var :)
Hatırlatma
"Sana inanıyoruz... ama bu gerçekten imkansız bir şey dünyaya üç elementi olan bir tek massası gelmiş ondan başkada ne dört element ne de üç element geldi... ama sen yalnız üç elementi bükmüyorsun...Sen herşeyi büküyorsun Asya... sen İlk ve SON ELEMENT TANRIÇASISIN..."
****
"N-Nasıl h-herşeyi b-büküyorum?""Sen Ruhuda büküyorsun...ilk başta yanlış gördüğümü zannettim ama Austen iki sefer ruhunu büktün...spor salonunda ve antremanda sana bunlar nasıl geliyor bilmiyorum ama çok, çok fazla güç yayıyorsun etrafına Asya..." Erica elini omzuma koyup sımsıkı sarıldı biraz geri çekilip kulağıma "Sen bizim son şansımızsın...sana her şeyi anlatıçam ama bunu kimseye söylemememiz lazım gece yarısı kütüphaneye gel..."
Ağzımı dahi açamadan Erica soyunma odasından çıktı hala şoktayım ben ve Element Tanrıçası olmak...bu imkansız bi kere ruh bükemem büyücü de değilim...
Nerden biliyorsun Asya?
Bilmiyorum... hem ben tanrıca olamam ki zaten ayrıca Erica 'sen bizim son şansımızsın...' derken neyi kastetti ki ben neyin şon şansıyım? Aklım karma karışık bir şekilde ne zaman giydiğim sporçu atleti ile tayta baktım spor ayakkabılarımı da giyip ruhsuz bir şekilde bahçeye toplanmış grubumuza doğru ilerledim Erica yoktu onun haricinde Austenler de yanımızdaydı.
"Asya bugün elementlerimizi kullanaçakmışız...tek tek..." al işte zaten bende şans olsa! Ben şimdi ne yapıçam ya yanlışlıkla ateşi kullanırsam! Ya birinin ruhunu bükersem! Tam bir zavallı gibiyim ne olduğunu bile bilmeyen bir zavallı!
Şimdiden ellerim titremeye başlamıştı bile birinin ellerimi görmemesi umuduyla ellerimi arkamda birleştirip yerdeki çimlere odaklandım ama ne fayda Ece birşeyler olduğunu kesinlikle şimdiden çakmış beni ufak ufak dürtüyordu. Kafamı yerden kaldırıp Ecenin merak dolu gözlerine baktım oda hala titreyen ellerime odaklanmış tip tip bakıyordu.
"Asya sen iyimisin? Elementini hala bilmiyor musun yoksa?" Batunun bariz dalga geçer gibi söylediği sözle ona döndüm yüzünde ki sırıtma kendimden geçmemi sağladı bak hala bakıyor elimde olsa o yüzünü parçalardım ama...
"Hayır Batu biliyorum yani öğrendim su ve hava..." Batu hiçte tatmin olmayan bir sesle "En basit elementler..."
Auro Batunun kolunu çimçikleyip "Elementin kolayı zoru yoktur ayrıça o sadec-"
"Auro hoca geldi sıraya geçelim canım ikizim(!)"
Son dakika nereden geldiğini bilemediğim Erica Auroyu susturmayı başarmıştı. Yoksa büyük bir kargaşa olabilirdi.
Olaylar daha fazla karışmadan Ericaylan Ecenin arasına geçtim. Deli Fevmi sıranın karşısına geçip hepimize teker teker bakıp -en son gözleri ben de kaldı - "Evet arkadaşlar her cuma günü yaptığımız düellolardan birini yapıçaz ama bu sefer bir farklılık yapıçam kendi eşlerinizi kendiniz seçebilirsiniz kızlı erkekli olabilir. Sorunuz yoksa eşleşip düello alanına geçebilirsiniz."
Allahım en sonunda dualarım kabul oldu! Deli Fevmiye artık 'deli' demiyeçeğim artık en sevdiğim hocalardan biri!
"Asya senle eşleşelim mi?" Koluma girmiş Ericayı onaylayıp düello alanına doğru ilerledik düello alanı mavi, beyaz ve en ortada kımızıdan oluşan dairesel bir alandı. Alan ne çok büyük ne de çok küçüktü ilk düello yapacaklar Kate ve tanımadığım başka bir erkekle düello alanına girdiler. Kate bir dakika bile gözlerini benden ayırmayarak dairenin beyaz kısımlarına her ikisi de geçtiler. Fevmi hoca da ortadaki kırmızı daireye geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017
FantasyFantastik Kategori 15/07/2017 İlk 25'deyiz! 19/07/2017 İlk 16'dayız! 27/07/2017 İlk 12'deyiz! Asya Wictor... Annesiyle yaşayan genç bir kız... Kendisiyle ilgili her şeyi bildiğini zannediyor... Yanılıyor! Annesinin her daim ona doğru söylediğini zan...