ECE GÜNEY
Beyaz tavanla bakışmam Erica'nın yatakta kıpırdanmasıyla son buldu. Kafamı çevirip sarı saçları yastıkta dağılmış arkadaşıma baktım, benden bir şeyler saklıyordu. Dün akşam yemeğine kadar masa da Batu'yla fısır fısır konuşmuştular, bir de Selim utanmadan gelip masamıza oturmuş gevşek gevşek yemek yemişti. Birde benden bir tane özür bile dilememişti! Sinirle gözlerimi sinirle kapatıp, Selim'i aklımdan çıkarmaya çalıştım. Bugün parti günüydü, Erica tam anlamasam da tüm hazırlıkları dün akşama kadar halletmişti. Tüm öğretmenler, okuldaki tüm öğrenciler ve hatta müdür bile gelecekti. Normal de heyecanlı olmam gerekiyordu yerimde filan duramamam gerekiyordu ama şu Selim'in son günlerde ki halleri içimi sıkıntıya boğuyordu. Sıkıntıyla ranza yataktan kalkıp aşağı atladım. Fazla ses çıkarmamaya çalışarak banyoya girdim kısa bir duş alıp, bornozla beraber çıktım. Kızıl ve beyaz saçlarım birbirine girmiş lacivert gözlerimle tuhaf bir yansımam vardı aynada. Sırıtıp hızlıca ilk saat olacak Deli Fevmi'nin dersiyle spor kıyafetlerimi üstüme geçirdim.Artık ıslak solucan gibi gözüken saçlarımı havluyla nemini alıp üsten kısaca taradım, neyse ki saçlarım kısaydı ki fazla karışmıyorlardı.
Saçlarımı iyice taradıktan sonra başımın tepesin de sıkı bir at kuyruğu yapmaya başladım. Kısa olması biraz sinirimi bozuyordu eskiden uzundu ve saçıma istediğim her şekli verebiliyordum. Başımın altından çıkan kızıllarımı sinirle toplamaya çalıştım sonuç: sıfır.
"O güzel saçlarını yolmaya çalışmayı bırakmalısın artık!" Erica saçları sağ omzuna atmış arkama doğru yaklaştı, eliyle alttan çıkan saçlarımı toplayıp at kuyruğumla birleştirip tokayla sıkıca topladı. "Bazen eski kızıllarımı özlüyorum..." ağzımdan dökülen gerçekle şaşırmıştım. Bunu sesli söylemiştim daha kendime içimden bile söyleyemiyordum. Erica gülümseyip aynadaki yansımama bakarak, "Merak etme Ece bu akşam her şey normale dönecek..." yansımasına bakmayı kesip arkamı döndüm. Yüzünde hiç görmediğim bir munzur ifade vardı. "Ne demek istiyorsun Erica?" şaşkın sesim onu biraz daha gülümsetip yanaklarımı sıkarak kıvırtarak banyoya girdi.
"Çok yakında Ece, her şey normale dönecek!"
***
"Evet hadi biraz hareketlenin! Evet sırayla antrenman alanına girin! İlk siz ikiniz!" Deli Fevmi bahçede kurulan antrenman alanının tam ortasında durup sıranın ilk iki öğrenciyi yanına çağırdı. Yeni oldukları için isimlerini bilmiyordum ama buradan gözüken kaslarıyla ikisi de yakışıklıydı ve beyaz tenliydiler. Deli Fevmi, ellerini erkeklerin geçmesi gereken yere doğru salladı. Belli ki ikisi de bu antrenman olayında yeniydiler, her ne kadar kaslı gözükseler de Deli Fevmi'nin dersinde bu önemli değildi, önemli olan bükücülüğümüzdü. "Evet şimdi siz iki yeni, olay rakibinizi antrenman alanının 5 metre ötesine bükücü gücünüzle sürüklemek. Kas gücü yok, ölümcül derecede hasar vermek yok." kuralları açıkladıktan sonra geri çekilerek antrenman alanından indi. İki erkek öğrenci bir süre birbirine baktıktan sonra sağ tarafta duran ilk hamleyi yaptı. Kolay ve genelde rakibi sersemletmek için kullanılan, benim su fıskiyesi dediğim yöntemi yaptı. Sol tarafta ki rahat bir şekilde suyun geçemeyeceği topraktan bir duvar oluşturdu. Sağ tarafta ki her daim saldırırken, sol taraftaki savunmada bekliyordu galiba bu bir taktik filandı.
"Rakibini yormaya çalıyor fazla alışagelmiş bir taktik?" yanımdan gelen Erica'nın sesiyle gözümü antrenman alanından ayırmadan başımla kısaca onayladım. Bugün sabah yemekhanede fazla normal davranmışlardı sadece Selim akşam ki parti için biraz heyecanlı gibi gözüküyordu ama onun dışında Erica, Okan ve Batu, ah ayrıca ben fazla normaldik. Doğrusu birinin çıkıp beni sarsarak 'dostum bu parti senini için o koca kıçını kaldır biraz!' demesini bekliyordum sanırım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017
FantasyFantastik Kategori 15/07/2017 İlk 25'deyiz! 19/07/2017 İlk 16'dayız! 27/07/2017 İlk 12'deyiz! Asya Wictor... Annesiyle yaşayan genç bir kız... Kendisiyle ilgili her şeyi bildiğini zannediyor... Yanılıyor! Annesinin her daim ona doğru söylediğini zan...