/Parti Zamanı/

2.9K 244 42
                                    

ECE GÜNEY

Başımdan aşağı dökülen gül yaprakları dururken ağzım açık yerde tek bacağının üzerine çökmüş elinde bir kutuyla bana sırıtıyordu. Aman Allahım!

"Selim b-bu ne?" sesim titrerken tepemden aşağı gül yaprakları döken Batu kahkaha atıp, "Selim, Ece'yi kaybettik kutuyu bile tanıyamadı!" dedi tekrar kahkaha atarak yüzümü buruşturup kolumla Batu'yu itekledim. Gevşek!

Selim halime gülüp siyah kutuyu açtı, içinde bu zamanda görebileceğim en güzel kolye vardı. Bana elementimi hatırlatan mavi bir su damlası ve dikkatli bakınca su damlasının içinde parlayan baş harflerimiz, o kadar güzeldi ki yerde olan Selim'in boynuna atladım. "Seninle doğru düzgün sevgili olamamıştık bunu düzeltmek için böyle bir kolye yaptırdım. Bugün ilk çıktığımız gün." Ağzım açılıp Selim'in boynuna doladığım kollarımı gevşetip, "Sen ciddi misin?" dedim. O kadar uzun zamandır yollardaydık ki ben zaman kavramını yitirmiştim. Gözlerim tekrar dolunca kollarımı tekrar boynuna doladım. "Seni seviyorum Selim." Kollarını çıplak belime sıkıca dolayıp, "Bende seni Ece..."

ASYA WİCTOR

"Ya Auro ben kot pantolonla iyiyim! Bak üzerime de kısa kollu bir tişört giydim, bak tam oldu." Ah zavallı Laura, Auro'yu kıyafet konusunda ikna etmeye çalışıyordu. Aslında giydiği kıyafet tam benim giyeceğim tarzda ama kanatlarım yüzünden onları giymek bir sakat oluyordu. Kanatlarım siyah ve uzundu ayrıca tepesinde de bir birbirine bakan iki sivri çıkıntı vardı. Laura kanatlarımı ölüm meleğinin kanatlarına benzettiğini filan söylüyordu ama bence kanatlarım çok sevimliydi. "Ah Asya ya bak Laura o bile güzel bir şey giymiş!" dedi sinirle beni işaret ederek, "Hey!"dedim çakma bir sinirle. Laura en sonunda yorulmuş olmalı ki kabul etti. Auro, Laura'yı deli gibi sürükleyip dolabın karşısına geçtiler. Auro ilk kendi kıyafetini seçtikten sonra Kayra ve Edward'a takım elbise seçmişti. Açıkçası Edward'ı ilk kez takım elbiseyle gördüğüm için çok şaşırmıştım, gerçekten çok yakışmıştı, yakışıklı olmuştu. Auro ise siyah bedenini tamamen saran boğazlı uzun kollu mini bir elbise giymişti. Kollarında fermuar ve elbisenin üzerin de değişik basımlar vardı, doğrusu ismi ne bilmiyordum. Ayakkabı olarak da dizini üzerine siyah bir çizme geçirmişti ve gerçekten çok güzel duruyordu. Benim seçtiğim arkası belime kadar açık siyah mini sade bir elbise giymiştim. Laura ise hala Auro'nun kurbanıydı daha karar verememişlerdi. "Asya şu kıza bir şey de! Ne veriyorsam olmaz diyor!"göz devirip kanatlarım bu kadar rahat uzanamadığım yataktan kalkıp çıldırmak üzere olan Auro'ya döndüm. "Uf Auro kız nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin işte?" dedim homurdanarak. Auro ölümcül bakışlarını bana gönderdi, tekrar göz devirip yanlarına doğru ilerledim. Elinde tuttuğu siyah parlak bar kıyafetine baktım. Ah bunu giydirmeye çalışırsa tabi ki de bu kız giymez! Auro'yı kenara çekip renkli bir kaç elbise çıkarıp yatağa dizdim. Elbiselerle kısa bir bakışmadan sonra elime kırmızı gül desenli kalp yaka bir elbiseyi alıp Laura'ya gösterdim. Laura bıkarak elimden elbiseyi alıp hızlıca üzerine giydi. Fiziği güzel bir kızdı gram yağı yoktu ama ona da hak veriyorum bunca zaman rahat kıyafetlerle köyde dolaştıktan sonra şimdi bu elbiseler ona fazla açık gelmiş olmalıydı. Açıkçası ilk zamanlar Auro'yla tanışmadan önce bende böyleydim. "Ay Asya seni kalfam olarak işe alıyorum! Çok güzel oldun kız Laura!" Auro'ya kaşlarımı kaldırıp bakarken o Laura'nın elinden tutup etrafından bir tur döndürdü. Gerçekten güzel olmuştu. Laura da ayna da kendini süzüp kendine bakarken Auro koşturarak dolapta siyah topuklu bir ayakkabı getirdi. "Bunları da giydin mi tamamdır!" dedi ellerini çırparak Laura'yla aynı anda göz devirip Auro'nun makyajını ve saçlarımızı yapmasını bekledik.

(Auro Kıyafet)

(Auro Kıyafet)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin