ECE***
"Ya valla bi anda oldu bende anlamadım!"
"Ya tabi tabi onu sen benim külahıma anlat!"
"Erica! Bi anda oldu diyorum sizden gizli gizli bir şey yapmıyordum!"
"İkiz ben sana ilk gün söyledim Selim ve Ece kesin sevgili bizden saklıyor dedim!"
"Doğru ikiz çok haklısın!"
Ben kime neye dil döküyorum?! İkizler işte! Beyinlerini de ortak kullanıyor bunlar! Homurdanıp nehrin kenarından kalkıp erkeklerin oturduğu yere yöneldim. Asya daha gelmemişti daha bir saat var aslında gelmesine ama Asya her işi erken ve hemen yapmak ister olsun da bitsin kafasındadır.
"Batu Asyayı arasak mı?"
Batu kafasını kaldırıp "Gelir birazdan kızı panik ettirmeyelim." dedi. Bu Batu zannettiğimden de akıllı acaba ikizlere beynini verebilir mi?
"Batu bence ara içimde kötü bir his var..." Bu çocukta felaket tellalı gibi Austen'i de Auro gibi affetmedim ama ne kadar böyle devam edebilirdik ki? Aynı yere gidiyoruz ve aynı yerde kalcaz başımıza bir şey gelmemesi için birbirimizi korumalıyız sonuçta?
Okan etrafa bakıp "Deme öyle abi gelir birazdan Asya!"dedi oda benim gibi hemen panikleyen bir tipti ruh öküzüm!
"Batu bi ara istersen sen?" dedi sesine kurban olduğum...
ASYA***
Evden çıkalı yarım saat oldu. Aklımda hala annemin bana söylediği yalanlar vardı neden yalan söyledi? Benden ne saklıyor?
Kafamı sallayıp bindiğim taksiye ve yaşlı göbekli taksici amcayı süzdüm ara sıra yolu tarif ediyordum ama sanki ben söylemesem de yolu bulacak gibi bir hali var hatta çok şüpheli ve tedirgin halleri de gözümden kaçmamıştı... 'Ah asya iyice paranoya bağladın! 50 yaşında göbekli bir amca zannedersin ajan!' Ah iç sesim haklı göbekli bir amca...
Taksi yavaş yavaş bomboş ve karanlık yolda ilerlerken önümü görmekte zorlanıyordum ilerde bir yol ayrımı olmalı yanlış yola saparsak fazla geç kalırım! Ben zar zor yol ayrımını görürken taksici amca yol tarifimi beklemeden sağa kırdı yolu biliyor muydu?
"Yolu biliyor musun?" sesim fazla soğuk ve sert çıkmıştı bunu beklemeyen taksici amcanın yüzü gerilmişti başından ter damlaları akıyordu gözleri her yere kayıyordu...
"Ş-şey daha önce de o okula bir çok öğrenciyi bırakmıştım..."
"Benim okula gittiğimi nereden çıkardın?"
Taksici iyice gerilmişti boğazına kadar iliklediği gömleğinin bir düğmesini açıp dikiz aynasından tedirgince bana baktı.
"Durdur şu arabayı!"
"Üzgünüm küçük hanım çok üzgünüm..." ben daha ne olduğunu anlamadan ağzıma koyulan bezlen taksiciye baktım göbekli amca değişip Yaratık Bilimleri hocamız Leo'ya dönüşmüştü ya da ben kafayı iyice tırlattım...
Ve. Karanlık.
~~•~~
Karanlık... Karanlık. Karanlık!
Her yer çok karanlık ellerim ve ayak bileklerimde fazlasıyla acıyor... Bana ne olmuştu? En son takside... yol tarifi... ağzıma kapatılan bez ve Leo yaratık bilimleri öğretmeni tuzak! Hepsi tuzaktı lanet olsun! Atkamda ki adamı nasıl olurda fark edemem! Ah lanet olsun!
Ellerimi bir an boşluğuma gelip kendime doğru çektim ah tabi bağlılar aman ne güzel! Ayaklarımda bağlıda ben neye bağlıyım sandalyede oturmuyorum sanırsam duvara montelediler beni ve eminim bu bağladıkları şey ise ip değildi ip olsa belki yakabilirim ama sanırsam bunlar zincir!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017
FantasyFantastik Kategori 15/07/2017 İlk 25'deyiz! 19/07/2017 İlk 16'dayız! 27/07/2017 İlk 12'deyiz! Asya Wictor... Annesiyle yaşayan genç bir kız... Kendisiyle ilgili her şeyi bildiğini zannediyor... Yanılıyor! Annesinin her daim ona doğru söylediğini zan...