Yemeklerimizi yedikten sonra erkekler çadırı toplarken biz kızlar etraf meyve arayışındaydık ikizler sola doğru giderken Eceyle ben sağa doğru ilerledik.
"Eee Ece ne zamandır Selimle çıkıyorsunuz?" Ece kızıl saçlarını geriye atıp "Aslında her şey çok cabuk oluştu sen kaçırılmadan önce nehire doğru giderken beni öptü...yanakları saçları gibi kızarırken çok sevimli gözüküyordu Eceyi kendime döndürürüp sıkıca sarıldım neden bilmiyorum ama içimde bir yerlerde "Bu kızıl saçları özlicem." diyen birşey vardı. Ve ben Eceye bir şey olursa ne yaparım bilmiyorum. Eceyle ayrılıp kamp alanına doğru ilerledik dönerken yolda bir kaç yemişte bulmuştuk...
**4 Gün Sonra**
"Tamam o zaman fazla yolumuz kalmadı öyleyse?" Şu an ne mi yapıyorduk Batu ve Okanla birlikte haritayı inceliyorduk Batunun babası kaptanmış ve babasıyla böyle yolculuklara giderken harita okumayı öğrenmiş Okan'ın ise coğrafyası gerçekten iyiydi ikisi çok iyi bir takım olmuştular. Bizde Ericayla 4 gün aralıksız efsaneleri araştırıyorduk ama pek fazla şey bulamamıştık ayrıca ne mor gözden ses vardı ne de mâthairdan sanki bağlantımız kopmuştu ayrıca elf krallığına her gitmek istediğimde çadırın dışına geliyordum!
"Aynen belki 1 günümüz filan kalmıştır da oraya gittiğimizde ne yapacağını bulabildin mi?"
"Hayır mor gözden hala ses seda yok bu akşam tekrar seslenicem ama pek ümidim yok." Batu ve Okan tamam dedikten sonra çadırdan çıktım. Dışarda ki masaya kurulmuş Auro ve Erica'nın yanına gidip oturdum.
"Hala bir şey yok dimi?" Erica elinde ki kitabı kapatıp daha önce görmediğim bir kitabı çıkardı. "Bu kitap kimin?"
Erica kitabın üstünde ki tozu silip "Bunu annem vermişti o unutma büyüsünün çözümünü bu kitaptan bulmuştum belki yine bir şeyler bulabiliriz?" Kafayla Ericayı onaylayıp kitabın kapağını açtı bir kaç sayfa geçip Tanrıçalar bölümünü açtı.
**Özel Tanrı Sitrin**
"Asya bu başlık çok tanıdık geliyor?" Erica'nın gösterdiği sayfaya bakıp başlığı okudum Sitrin...
"Erica Sitrin benim reenkarnasyonumun taşı Sander'in taşı Sitrindi!" Ericayla Auro heyecanlanıp iyice kitaba yanaştık Auro kitabı ortalayıp yüksek sesle okumaya başladı.
"Sitrin taşı asırlar önce ilk Element Tanrıçası tarafından yapılmıştı o taşa kim sahip olursa doğada bulunan 4 elemente de sahip olacaktır sadece bir kişi bu düzeni bozup kendi düzeninde devam ettirebilir bu düzeni bozacak kişi dünyaya kötülük de getirebilir iyilikte sadece şunu biliyoruz ki düzeni bozacak kişi doğduğu gün dünyada ki bazı şeyler değişebilir eğer düzeni bozacak kişinin doğumuyla dünya da kötülük çoğalırsa dünyayı sadece o kurtarabilir." Ne yani ben mi düzeni bozucam? Peki eğer yapamazsam?
"Ya bi dakika benim doğumla kötülükte olmadı iyilikte bu kitap yanlış yazmış olabilir mi?"
Auro kitaba tekrar bakıp "Aynen belki de kitap yanlıştır yani şuan dünya normal durumda dimi Erica?"
Erica saçlarını karıştırıp "Bence burada Dünya derken bizim yaşadığımız yerden bahsetmiyor." dedi.
"Nasıl yani kaç dünya var ki?" dedim. Bilmediğimiz yeni bir dünya aman ne güzel!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017
FantasyFantastik Kategori 15/07/2017 İlk 25'deyiz! 19/07/2017 İlk 16'dayız! 27/07/2017 İlk 12'deyiz! Asya Wictor... Annesiyle yaşayan genç bir kız... Kendisiyle ilgili her şeyi bildiğini zannediyor... Yanılıyor! Annesinin her daim ona doğru söylediğini zan...