AUSTEN***
"Abi kız baya daldı sana incecik vücudundan neler çıktı!" Evet ilk kez bir kızdan dayak yedim ve bu salaklar hala dalga geçiyor. Şuan odamda yatıyorum. Odamız aynı yanı Selim Okan ve Batu'yla ama keşke farklı olsaydı!
"Tamam be abartmayın!"
"Ya abi bu kızın ruhunu büktüğünü söyledin ya acaba emin misin?" Aslında o kız bükebilirdi onda ki gücü gördüm ama emin olamam.
"Selim saçmalama o kız fazla güçsüz...duruyor..." tamam bu tamamen yalandı! Gerçekten güçlüydü. Ama yinede yenerdim ama ben hareket bile edemedim!
"Austen o zaman biz kaçalım diğer ders başladı başlayacak." Batuyu onaylayıp odadan çıktılar bende iyiydim revirde ki kadın ilaç yazıp gönderdi zaten ama ben tembelim bugün derse girmesem bir şey olmaz dimi ama?
ASYA***
Austen'i bildiğiniz haşat ettim. Ben haşat etim! Austen'i haşat etmemden sonra deli Fevmi ile bir kaç kişi Austen'i revire mi ne götürdü? Zaten onlar gelene kadar da zil çaldı. Ve şuan sınıfta uyuyor gibi yapıyorum. Belki benim fark etmezler neden mi?
"Oha bu o Austen'i yere seren kız! Abla büyüksün." Gibi şeyler söyleyen tipler sayesinde ayrıca bunlar beni ne kadar gururlandırsa da bazı kızlardan(!) "Austen'in yüzüne nasıl vurursun seni pislik!" Gibisinden saydıranı da var! Ve bu beni delirtiyor her an delirme kotam level up yapabilir! Ben bunlarla kendi kendime konuşurken yanıma parfümüne kadar tanıdığım kişi geldi. Tabi ki de Ece.
"Asya bu dersi çok seveceksin!" Ne saçmalıyor bu ben hiç bir dersi sevmem. Evet buna beden de dahil daha önce hiç spora filan gitmedim ama fiziğim iyidir ara sıra Ece'yle koşarız ama pek esnek olduğumu düşünmüyorum.
Kapının çarpmasıyla saçma düşüncelerimden sıyrılıp kapıya baktım. Evet en sevdiğim ders...matematik! Bayılırım(!) Şimdi soracaksınız nereden anladın matematik diye ben de bu alışkanlık olmuş bir şeydir, bazen sevmediğim yada ilgimi çeken kişilere fazlasıyla süzerim ve bu yüzden de Eceyle bir kaç kere mağazadan atılmışlığımız var. Benim en sevmediğim derslerden biriside matematik olduğundan matematik öğretmenlerine fazla dikkatli bakarım;
1)Genellikle saçları aşağıdan uğraşılmamış bir topuz veya yukarıdan sımsıkı bir topuz yapılır saçlara
2)Dizin tam sınırında genellikle (siyah,bordo) koyu renkli kalem etek ve üstüne beyaz içe sokulmuş bir gömlek
3)Son kural ise ki bunu derslere girerken kesinlikle fark edersiniz. Kadın/Erkek öğretmen elinde veya kitabının arasında tahta bir cetvel bulundurur.
Evet bunlardan yola çıkarak öğretmenleri anlıyorum. Bayan hocamız sınıfı süzüp gözleri bizde biraz kaldıktan sonra masasına geçip kitabını açtı. Bunu fırsat bilip Ece'nin kulağına yaklaşıp,
"Ece bu kesin matematik hocası!" Gözlerini devirip bana 'hadi ya!' Bakışını attı. Yani o kadar matematik hocalarını gözetleyip doğru tahmin etmemle birazcık egom kalktı haliyle. Ece bana 'sen ne içtin?' bakışını da atınca bunun farklı bir şey olduğunu anladım ne oluyor ya?
"Asya hocanın elinde matematik kitabı var! Ben de zannettim Türkçe öğretmeni!" O kadar araştırma boşa gitti! Ben kendi salaklığımla kafama vurup matematik hocasına geri döndüm. Adını bilmediğim ve pek hoşlanmadığım matematik hocamla göz göze geldim. Ne kadar güzel!
"Siz yeni mi geldiniz?" Yok asırlardır buradayız siz görmediniz dememek için zor tuttum kendimi. Ece bu tür hallerime alışık olduğun konuşmayı direk ona devrettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017
FantasyFantastik Kategori 15/07/2017 İlk 25'deyiz! 19/07/2017 İlk 16'dayız! 27/07/2017 İlk 12'deyiz! Asya Wictor... Annesiyle yaşayan genç bir kız... Kendisiyle ilgili her şeyi bildiğini zannediyor... Yanılıyor! Annesinin her daim ona doğru söylediğini zan...