MİTOLOJİ

11.6K 793 136
                                    

HATIRLATMA***

En son duyduğum bu sözlerle müdire Amanda bizim hafızamızı sildiğini Asyanın da aslında kaybolmadığını son saniyeler aklından geçenlerde gördüm tek merak ettiğim şey... Neden?

ASYA***

Austenmiş! Bana ne be Austenden! Başımda yeterinçe dert var bi Austen eksikti zaten yok yani bende hiç mi şans yok?

"Yok be kanka." Saol iç ses!

Bazen merak ediyorum bütün dünyada ki iç sesler böyle mi, yoksa sırf bana özel mi?

"Sana özel canım!" İç sesimi takmayarak canım odamıza sonunda geldim. Kapıyı Auronun bana verdiği anahtarla açıp girdim ışıklar kapalı yavaşça
V ışıkları açtım. Işıkları açmamla sanki beynimde ki bir anıda gün yüzüne çıkmaya çalışîyor sanki beynimin bi tarafı kararmış gibiydi başım tekrar ağrımaya başladığında duvara tutundundum kısaca etrafa baktım kızlar yataklarında uyuyorlardı ama bi terslik vardı. Auronun yatağında Erica, Ericanın yatağında Auro yatıyordu ki onlar böyle yatmaktan hoşlanmazlardı. Bu işte bir şey vardı... başımın ağrısı artınca acıyla inledim gerçekten kafam patlıyaçak gibiydi!

"Asya? Ne oldu?" Zar zor kafamı kaldırıp yeni uyanan Eceye baktım Ece de günlük kıyafetleriylen yatmış ki Ece rahatına düşkündür ve asla yatağa pijamasız girmez.

"Ven iyiyim sadece bir an başım döndü şimdi iyiyim." Ece kafasını sallayıp yatağından kalkıp üstüne baktı sonra ikizlere sonra tekrar etrafına bakıp en son bana baktı.

"Bize ne oldu?"

"Ne demek 'bize ne oldu?'"

Ece tekrar kendine bakıp odada ki küçük masaya baktı. Omuzlarını silkip "Bilmiyorum. Yani en son ne olduğunu bilmiyorum. Uyuduğumu hatırlamıyorum..." tamam bu normal birşey değil ve tesadüf olamaz yani kim uyuduğunu ve ondan öncesini hatırlamaz ki?

"Hey siz ikiniz susarmısınız?!" Ericanın yatağında ki Auro kollarını sardığı yastığı sıkıça sarılıp derin bir nefes alıp yataktan bir anda kalktı "Bu benim yastığım değil!"

***

"Dinleyin! Bu iş gittikçe tuhaglaşıyor! Asya müdirenin odasına neden gittiğini hatırlamıyor ve biz de onun müdirenin odasına gittiğini görmedik ve uyduğumuzu hatırlamıyoruz!"

Ece olayı özet geçmiş ve hala nereyi atladığımızı anlayamıyorum. Bi de yetmezmiş gibi bu konuyu çözüçez diye sabahlamıştık ve sabah sabah bi de daha ilk kez göreçeğim Deli Fevminin sevgilisi tarih öğretmenimiz Aysun Hocayı görçeğim aman ne şahane(!)

"Kızlar kızmayın ama arada çok ufak bir şeyi kaçırıyoruz..." zar zor açık tuttuğum gözlerimi benden farksız olqn Ericaya dòndüm.

"Asya uyandığında Müdire Amandanın odasındaydı ya buraya geliyormuş o sırada biz o küçük masaya hiç oturduk mu?"

Auro ve Ece kafalarını hızla hayır anlamında salladılar. Erica zar zor ayağa kalkıp masaya doğru ilerleyip sağda ki sandalyeyi alıp tekrar yanımıza yere oturdu.

"Ben de daha demin fark ettim...tırnaklarım kanamış ve yüzük parmağım ve baş parmağımın tırnakları kırılmış" derin bir nefes alıp sandalyeyi biraz kaldırıp altını görmemizi sağladı...kan ve tırnak izi...

"Her ne olduysa Asya uyanmadan önce olmuş olabilir belki bilmememiz gereken veya duymamamız gereken bır şey yüzünden bize unutturma büyüsü yapılmıştır?" Haklılık payı yüksek sonuçta bela mıknatısıyım başımıza her an herşey gelebilir... Ece Ericaya tek kaşını kaldırıp sanki 'unutturma büyüsü?' der gibi bakıyordu.

Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin