Reenkarnasyonum

8.6K 519 87
                                    

Media da Selim ve Ece öpüşürken -dylan kızı sömürdiii-

AUSTEN***

Erica ellerini çırpıp "Tamamdır o zaman yarın akşam buradan gidiyoruz!" dedi. Sonun da Asyayı görecektim onu çok özledim hatalıydım ama kendimi ona kesinlikle affetirecektim!

Batu Ericayı kafasıyla onaylayıp planı kısaca tekrar anlattı."Tamam o zaman Erica sen o büyü Eceye ve kendine yap ve Müdireye çaktırmayın kıyafetlerinizi hazırlayın ve yarın akşam saat 00:00' da burada buluşalım." Hepimiz Batuyu onaylayıp ayağa kalktık.

Kızlardan ayrılırken Batu ya dönüp "Ben bir araç bulurum siz çadırları alın?" dedim Okan Selim ve Batu onay verip yatak haneye doğru ilerledik.

ASYA***

Sıkılmak...sıkılmak! Sıkılmak. Yok hala aynı hala sıkılıyorum! Ece Okan ve Selim gideli 2-2,5 saat olmuştu planı hazırlamışlar Erica da büyü bulmuş çadır ve araçta tamammış ama benim içimde hala kocaman bir sıkıntı var...

"Kızım iyimisin?" annem ayaklarımon dibine oturmuş kızarık burnuyla aynı bir bebek gibi bakıyordu. "İyiyim demek çok isterdim ama değilim içimde bir sıkıntı var..." annem ellerimden tutup yattığım yataktan doğrulmamı sağladı. Yataktan doğrulunca ellerini yanaklarıma koyup okşadı, huzur verici kokusunu içime doyasıya çektim annem diye demiyorum ama kokusu bi ayrıydı melek gibi kokuyordu...

"Asyam bak içinde ki sıkıntıyı düşünme olacağı varsa olur onu engelliyemezsin kaderinde  ne yazıyorsa o dahası yoktur." annemin yanaklarımdaki ellerini tutup kucağıma yerleştirdim.

"Anne bana babamı anlatsana?" Babamı hatırlamıyordum saçlarının rengini gözlerinin rengini hatta boyunu uzun muydu? Yoksa kısamıydı? Fazla kilolumuydu?

Annem ellerini ellerimden çekip bacaklarına koyup suratını astı babamdan söz edince hep aynı hareketi yapıyordu babam ona ne yapmıştı ki?! Aldatmışmıydı?! Aldattıysa neden anlatmıyordu?! Bu sorulardan hayatımda ki soru işaretlerinden fazlasıyla sıkıldım neden herşeyi doğru düzgün anlatmıyordular?! Niye her bolu benden saklıyordular!?

"Anne yeter artık bana bir şey söyle! Hep aynı şeyi yapıyorsun!" ani çıkışım yüzünden annemin gözünden bir damla yaş firar etti aynı anda benimde...

"Bana artık anlat! Babama ne oldu!" annem hışımla ayağa kalkıp sinirle odamda dönmeye başladı sağ eli saçlarında diğer eli belindeydi.

"Senin baban yok Asya yok!"

"Anne babam sana ne yaptı da ona bu kadar kızgınsın anlatsa na!"

"Asya anlamıyor musun?! Baban filan yok senin!" ne demekti bu şimdi ondan bu kadar nefret mi ediyordu? Peki neden?

Aklımda ki sorulara bir yenisi eklenirken annem sinirle odamdan çıktı oturduğum yatağa tekrar gömülüp aklımda ki soruların beni ele geçirmemesi için gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım sadece çalıştım... Uyuyamayacağımı anlayınca tam ayağa kalkarken yine aynı şey oldu beyaz ışık ve yine Asya bayılır...

•°•°•°•°•°•°•

Gözlerimi zar zor açıp yattığım yerden kalktım soğuk beton ah uyumak için ne kadar güzel bir beton(!)

Ayağa kalkıp üstümü silkeledim bu sefer kavga sesleri yoktu hatta hiç bir ses yoktu çok sakindi ve bu sakinlik huzur vericiydi etrafıma kısaca baktım duvarlarda meşaleler ve tablolar vardı bir kaç yerde de heykeller vardı sanırım bir kaledeydim?

Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin