Yukarda ki Batuçuğumuz....
Lanet olsun! Lanet olsun! Eceleri nasıl buldular! Gerçekten affedersiniz ama sıçıp bir güzel sıvadım!
"Tamam onları bağlayın ve her yere adam koyun Asya kesinlikle onları almaya gelecektir." ah evet gelecektim ve bir planım var!
ERİCA***
"HUHU! Plan ne kadarda güzel dimi Auro! Ben dedim size bu salak Batuyu dinlemeyelim diye!" neymiş efendim deponun çevresinden dolanıp arka kapıdan girip daha yerini bile tam bilmediğimiz Asyayı kurtarıp tekrar arka kapıdan çıkmak! Plan bu! Ve bunu ikizimde dahil herkes beğenip uyguladı sonuç elleri ayakları yere sabitlenmiş bir demire bağlı masum bir çocuk neden bir masum çocuk diyorum çünkü diğer altısı katıksız salak!
"Tamam Erica! Anladık!"sonunda o egosunu karizmasını bir kenara bırakan Batuyu ellerimden bağlı olmasa kesin alkışlardım. Ama ellerim bağlı neden acaba(!)
Bir süre mal mal etrafa bakındım her yerde bir adam vardı arkamı tam göremiyordum ama kesin orada da bi ton adam vardı kesin bizi kurtarması için Asyayı bekliyorlardır açıkçası bende bekliyorum. Sinirle oflayıp pis delik deşik olmuş tavana baktım her sıkıldığımda bir şeylere bakar bakar uflardım şimdide Asya'nın yüzüne bakıp oflayarak ayakkabılarıma göz gezdirdim...
Bir dakika tavana hızla tekrar baktım bu Asya! Tavanın delinmiş yerinden bana bakıp sırıtıyordu bende sırıtmasına karşılık verdim şuan bizim kurtarmamız gereken kız bizi kurtarıyordu ne ironi!
Asya kaş göz işaretiyle adamları gösterdi. Bu "kaç adam var?" demekti sabahtan beri saydığım adamları tekrar saydım. Benim karşımda 7 kişi vardı. Arkamı göremediğimiz için sırt sırta verdiğim Batuyu dürttüm.
Batu sessizce "Ne var yine?!" dedi. Göz devirip sessizce "Eben var Batu! Karşında kaç adam var?"
"Niye lan?" dedi. Bu çocuk harbi mal inşallah eniştem böyle bir mal olmaz!
"Lan saysana! cabuk ol!"
"Burada 5 tane var."
"İyi saydın mı?" Batu şu şeyden -ya sabır- çekip ufladı. Şu alan hareketlerine on bininci göz devirmemi yapıp tavana döndüm bize gülmemek için dudaklarını adeta çiğneyen Asyaya sinirli bakışlarımı atıp demire bağlı ellerimle zar zor ilk önce '10' sonra da '2' yaptım anlamış olucak ki kafa sallayıp tavanda ki delikten hızla atladı lan bildiğin atladı! Napıyor bu asalak!
"Ooo biz seni gökte ararken yerde bulduk!"
"Yalnız kız tavandan atladı hani gökten indi gibi oluyor..." bu tartışmaya böyle mal bir cümle kurarak kendimi tebrik ettim.
Tamam malca ama haklıyım!Asya dediğime sırıtık Leo'ya döndü "Leo beni iyi dinle arkadaşlarımı çöz! Ve buradan gidelim!"dedi. Bu kız ne yedi yürek filan mı? Keşke biraz beyinde yeseydi!
Depo Leo'nun kahkahasıyla sarsılırken Asya hala aynı pozisyondaydı.
Leo ciddileşip arkasında ki adamlara işaret verdi iki iri yarı adam ellerinde zincirlerle Asyaya doğru ilerlerken biz bağırıp çağırıyorduk neden hala kaçmıyor!?
Adamlar Asyaya iyice yaklaşınca ben daha ne olduğunu anlamadan bütün adamlar tek tek diz üstü çöküp bir süre sonra da yığıldılar. Oha!
ASYA***
Birkaç saniye sonra adamların hepsi bayılmıştı bu işte bir harikayım! Tabi mor göz sayesinde o olmasa kanı bükemiyorum neden bükemediğimide bilmiyorum açıkçası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017
FantasyFantastik Kategori 15/07/2017 İlk 25'deyiz! 19/07/2017 İlk 16'dayız! 27/07/2017 İlk 12'deyiz! Asya Wictor... Annesiyle yaşayan genç bir kız... Kendisiyle ilgili her şeyi bildiğini zannediyor... Yanılıyor! Annesinin her daim ona doğru söylediğini zan...