BATU***
"Yani Asya bir Element Tanrıçası olarak görevlendirilmiş? Ve şu Curse Efsanesinde ki taşları bulması gerekiyor ki o salak müdire bizden önce bulmasın?"
Ece'nin ilk defa bu kadar uzun bir cümle kurmasına dogrusu şaşırdım Asyanın bana anlattığı herşeyi eksiksiz olarak hepsini anlattım tabi anlatırken müdire yada başka biri duymaması için ayrı bi özen gösterdim.
"Evet Ece aynen öyle Asya yakın zamanda bir rüya gördüğünü söylemişti rüyada bir adam bir kadından bir taş almaya çalıyormuş en sonunda adam kadından taşı zorla almış ve her yer her şey kararmış..." Erica eski ve kalın kitabı eline alıp bir kaç sayfa çevirdi ve tekrar kitabı ortamıza koydu.
"Burada ki bilgilere göre taşları almak isteyen Abderusmuş ama kızı bilemiyorum 3 tane kız var..." Ericayı kafamla onaylayıp Asyanın başından geçen tüm olayları anlatırken de ve hala konuşmamakta direnen Auro ve Austen'e kısa bir bakış attım kafalarını eğmiş kuzu kuzu oturuyorlardı. Ece sinirle ayağa kalktı "Peki bu müdireyi ne yapacağız zihnimizi silmiş kadın ve Asya da şuan nerede bilmiyoruz..." dedi. Haklıydı basına bir şey gelmiş olabilirdi.
"Tamam ilk plan Ece, Okan ve Selim siz Asyayı okulda arayın olmazsa evine gidin bizde Ericayla şu zihin şeysine bir çözüm bulalım." Ece Okan ve Selim beni onaylayıp merdivenlerden kalkıp ana binaya girdiler.
Bende zar zor kalkıp merdivenlerden inerken "Peki ya biz biz ne yapalım?.." Auroya hızla döndüm tamam onu seviyorum ama anlamadan dinlemeden Asyaya bağırması onu bir Sürtük gibi değerlendirmesi gerçekten çok kötüydü benim içim bile o sırada cız etmişti. "Asyaya bir şey olmaması için dua edin." diyip Ericayla bu sıralar fazlaca uğradığım kütüphaneye doğru ilerledik.
ASYA***
Ah hadi ama bu ne biçim bir efsane! "Bu Abderus denilen adamın hangi taşı vardı da tek bir taşlan yetinememiş Olive?"
Olive beyazımsı saçlarının önlerini kulağının arkasına sıkıştırıp tozlu kitaba kısaca bakıp bana döndü.
"Taşı Ametist ve gücü ise ruh ve büyü..." içtiğim suyu püskürttüm.
"Ne!? İki gücü mü vardı? Bu adam hakikaten psikopat!" Olive kıkırdayıp kitabın üstüne oturdu.
"Aslın hepsinde büyü gücü var ama onlar Abderus gibi kendilerini kaybetmemişlerdir. Fark ettiysen Sander sadece 4 elementi büküyor artıdan büyü yapmıyordu. Ama sen farklısın hem büyü yapabilir hem de 4 elementi kontrol edebilirsin!"
Sander benden önce ki bendi? Ve işini halledememisti ki yine aynı olay ortaya çıktı. O taşları bulmalıydım! Bulmalıydım ki o asalak müdire yada her ne ise onu yenmeliydim!
"Peki tamam anladım rüyamda gördüğüm Lacy ateş elementin dendi Abderus da büyü ve ruh Sander da -yani geçmişte ki ben- 4 elemente sahipmiş... Peki ya diğerleri?"
"Olive oturduğu kitaptan kalkıp üstüne çıkıp kaldığı yerden bana anlatmaya devam etti.
"Diğer kişi Haidee taşı hematik gücüyse toprak, diğer bir kızımız ise Obelia taşı opal ve su elementinden son olarak en küçük erkek kardeşleri Acismiş taşı akik ve gücü havaymış. Yine o rüyalardan görürsen bu sefer kimin ne olduğunu rahatlıkla anlarsın ve bir daha ki ne çevre ne iyice bak ki belki tanıdık bir şeyler görürsün?"
"Pekala denerim de ben şimdi nereye gidicem? Evde uzun süre kalamam yola koyulmalıyım."
Olive kitabın üstünden atlayıp zıplayarak Bay Johnsenın yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017
FantasyFantastik Kategori 15/07/2017 İlk 25'deyiz! 19/07/2017 İlk 16'dayız! 27/07/2017 İlk 12'deyiz! Asya Wictor... Annesiyle yaşayan genç bir kız... Kendisiyle ilgili her şeyi bildiğini zannediyor... Yanılıyor! Annesinin her daim ona doğru söylediğini zan...