Satış(!)

7K 534 39
                                    

Yukardaki afet Asyadır❤❤😘

Hatırlatma

Batu diğer eliyle saçlarımı karıştırıp "Senle her yere gelirim Asya!" dedi. Kafam otomatik olarak Auroya dönmüştü gülümsüyordu ama aynı zamanda da üzgün gibi bir hali vardı son olarak Austen kalmıştı hepimiz ona bakmıştık. Ne bekliyordu?

"Ben sizinle gelmiyorum."

~•~•~•~•~

Bu çocuk ne saçmalıyor bizimle gelmiyor mu?

"Kardeşim? Dalga mı geçiyorsun? Hani dalga geçiyorsan hiç komik değil de."  Austen ortada birleştirdiğimiz ellerimize bakıp bir adım geriledi.

"Hayır Okan dalga geçmiyorum sizinlende gelmiyorum." bu çocuk bizimle dalga geçiyor değil mi?!

"Ne demek gelmiyorum! Benim sırrımı biliyorsun! Ve gelmiyorsun! Bir şeyden mi korkuyorsun? Yoksa amacın bizi ispiyonlamak mı?!" Austen gözlerime bakıyordu bende onun simsiyah gözlerine ne oldu da bizimle gelmiyordu?

"Sizinle gelemem... Sizi ispiyonlamam, ispiyonlayamam da okula geri dönmüyorum." Selim kaşlarını çatıp elini çekip geriledi yoksa o da mı gelmiyordu?

Selim Austen'e dönüp "Yani gelmiyorsun?" dedi. Ve Austen'in yanına kadar gitti o da gelmiyordu neden gelsin ki beni kaç aydır tanıyordu ne ayı kaç haftadır tanıyordu? Tabi ki kardeşiyle beraber gitmek ister.

Austen başını eğip "Evet gelmiyorum Selim." dedi. Hala kafam karışıktı Selim Austen'e sırıtıp elini omzuna koydu hala sırıtıyordu ve ben daha ne olduğunu anlamadan Austen'in sağ gözüne yumruk atmıştı "Bu bizi sattığın için" bir tane daha "Bu bizi kandırdığın için" ve tam karnına bir yumruk daha "ve bu da Asyaya umut verdiğin için! Ve evet şimdi gidebilirsin Austen!" diyip Austen'in omzunda ki elini çekip tekrar yanımıza gelip Ece'nin elini tuttu.

"Eee hadi gidelim bakalım." diyip Eceyle el elle ormana doğru ilerlediler Batu ve diğerleri son kez Austen'e bakıp Selimle Eceyi takip ettiler, benim için kardeşlerini bırakmışlardı daha 2 haftadır tanıdıkları kız için...

"Austen bizi neden sattın bilmiyorum ama inşallah güzel bir sebebin vardır ve o sebebi bir gün duymak isterim... Sana güveniyorum." yüzüne bakmadan konuşmuştum ona inanıyordum bir sebebi olmalı yaptıklarının ve ona bu yaptığı içinde güzel bir ders vermiştim bir insana bedenen zarar vermek kolay ve geçicidir ama ruhen birine yara verirseniz işte o zaman o yara iyileşmez Austen'e dediklerim eğer varsa vicdanı sızlamıştır eğer yoksa da allah onu cezasını çoktan vermiş zaten...

Not: Yazar gaza geldi asdasdasdas

~•~•~• 2 Saat Sonra•~•~•~

"Asya! Ben çok yoruldum şurda bir yerde dinlenelim!"

"Tamam Ece tamam şu açık alana çadırı kuralım da nerdeyiz onu bulalım." Ece ohlayıp Selimin yürüdüğümüzden beri tuttuğu elini bırakıp yere oturdu Auro Erica ve bende Ecenin yanına kurulduk.

Batu homurdanarak "Eee siz tabi oturun çadırı biz kurarız!" dedi. Auro çok sakin bir şekilde "Biz mi kuralım Batu Bey hem bakın doğal alanınızdayız yabancılık çekmezsiniz." diyip oturduğu yere biraz daha yayıldı Batu tekrar homurdanarak Selim ve Okan'nın yanına gitti.

Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin