Sezon Finali 2 (Düzenlendi)

3.4K 265 30
                                    

Batu***
Sakin ol Batu! Sen Auro'nun kahramanı ve gelecekte ki sevgilisisin! Evet sevgilisi olacağım ona çıkma teklifi edeceğim! Eğer ölürsem çıkma teklifi edemem ben edemezsem Auro'ya başka biri çıkma teklifi eder!

"Lan sen kimsin benim Auroma çıkma teklifi ediyorsun! Dur lan! Yine kendi kendime konuşuyorum gelin güvey oluyorum. Daha Auro'ya çıkma teklifi edemedim! Şu işler bitsin hemen çıkma teklifi edeceğim!" kendi kendime konuşmaya son verip Asya'nın dediği gibi ön tarafa ormanlık alandan ilerliyordum. Herhangi bir durumda havaya fişek atacaktım. Cebime tıktığım fişeği elimle tekrar yokladım, hala cebimdeydi. Ben su ve ruh elementlerine hakimim ateşte en iyimiz Auro, su elementinde ben ve Ece, büyü konusunda ise Erica mükemmeldi. Ayrıca Selim hava da Okan toprakta ve son Austen ise Ruh elementinde iyilerdi.

Asya ise... Ah gerçek bir Tanrıça onu ilk gördüğümde hiçbir şeyden emin olmayan ergen bir kız görmüştüm. Birilerinin arasına karışmaya çalışan bir kız... Ama sonra Elementler Akademisindeyken her gün beni, bizi şaşırtıyordu. İlk başlarda bu durumu sindiremedim onda bir şeyler olduğunu hissettim. Hislerim zaten yanılmamıştı onda gerçekten bir şeyler vardı.

Kafamda ki düşünceleri durdurup kollarımı çizen dikenli çalıları bir yandan çekmeye bir yandan da koparmaya çalışıyordum. Su elementinde her ne kadar iyi olsam da kılıç ve ok kullanmakta berbattım. Zaten akademide de beceremiyordum. Akademide kılıçta en iyi Austen ve Okan'dı. Okta da Selimdi. Acaba Selim şuan nerede? En son Asya bayıldığında onu orada beklerken görmüştüm. Başına bir şey geleceğini zannetmiyorum ama yine de içimde kötü çok kötü bir his var.

Ben tekrar ve tekrar düşüncelere dalmışken sağ kulağımın hizasından gelen kılıç darbesiyle az sonra elimle keseceğim çalı koparılmıştı. "Bak dostum bu dikenli çalıyı elinle koparsaydın bir kaç saate ölürdün."

Arkamdaki tanıdık ses elimi sus şişemden çekip arkamı döndüm. Ah tam da tahmin ettiğim gibi! Edward! (Geçit Köyündeki Asya'yı eğiten adam)

"Senin burada ne işin var seni öldürebilirdim!" sinirle salisede açtığı su şişemin kapağını kapatıp uzun açık tenli adama döndüm. Bu adam bana hep itici gelmişti!

"Hah sen mi beni öldüreceksin? Güldürme beni! Ayrıca sana yardıma geldik."dedi gülerek bu adam cidden itici!

"Geldik?" Edward'ın arkasından belini asla bükmeyen Geçit köyde ki Bilge kadının yanında duran kız vardı. Laura.

"Tamam çok güzel bir siz eksiktiniz o da tam oldu!" sinirle elimi saçlarıma geçirip etrafıma baktım. Planda olmayan kişileri sevmezdim. Fazladan kişi her zaman ayak bağı olurdu bana göre.

Edward sanki düşüncelerimi okumuş gibi "Bak ayak bağı olmayacağız sadece Asya'ya yardım etmek istiyoruz hadi daha fazla burada oyalanmayalım. Yolda giderken planı anlat." dedi. Edwar'dı takmadan kılıçla kestiği çalının üstünden geçip yola devam ettim. Acaba özel gücü bu muydu? Zihin okuma? Her element bükücünün bir gücü olur bunlar sonradan ortaya çıkar veya çıkmaz benim gücüm akademide kürenin gösterdiğine göre ışık hızında koşma. Ekipte özel gücünü kullana bilen bir tek Selim var galiba o da benim gibi ışık hızında koşma gücüne sahip.

"Hey anlat artık planı sana ayak bağı olmamızı istemiyorsan ne yapmamız gerektiğini söylemen gerek?" dediği mantıklı şey yüzümden homurdanıp planı anlatma kararı verdim.

"Ekipte ikiye ayrıldık ben ön tarafı kolluyorum amaç Amanda veya Abderus geldiğinde onları olabildiğince zaman kaybettirmek. Asya'ya göre Abderus'un planı taşları etkinleştirmek bunu içinde taşların şuan ki sahipleri yani Kral ve Kraliçeler gerekiyor. Ve ne tesadüftür ki tüm Krallar ve Kraliçeler Toprak Krallığında!" Kısa özetimden sonra Edward onay veren mırıltılar çıkardıktan sonra önüme geçip kılıcıyla çalıları ve dalları parçalamaya başladı. Bu bizi daha hızlandırdı.

Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin