"Bulduk!"

6.7K 531 43
                                    

Medyada ikizler solda ki Erica sağdaki Auro sizi seviyorum iyi okumalar!

Deponun kapısından geçip küf kokan koridora adım attım. Buradan hemen çıkmalıyım ayrıca diğerlerine de ulaşmalıyım bir tuvalet yeri bulup Eceyi arayıp ne durumda olduklarını sormalıyım hem de bunu hemen yapmazsam onlarda benim gibi yakalanır...yada çoktan yakalandılar.

ECE***

Sinirle telefonu çimenlere attım. "Açmıyor! Mesaj atmıyor kesin başına bir şey geldi!" sinirlerim iyice bozuldu Asya fazlasıyla gecikti ve Gül teyzeyi aradığımda da çoktan evden çıkıp taksiye bindiğini söylemişti!

"Ya Ece nasıl açmıyor!"

"Açmıyor işte Austen! Açmıyor! Kesin başına bir bela geldi!" kafamı tutup çimlere bağdaş kurup oturdum Erica ve Auro da okulun çevresine bakmaya gittiler belki Asyayı görürler...

"Ece sakin ol belki de kendi gitmek istedi yani belki bizi istemedi?" sakin ama bir o kadar da telaşlı bir ses tonu vardı bu iki zıtlığı nasıl yapıyordu? Belki de doğruyu söylüyordu bizi tehlikeye atmamak için bize haber vermeden gitti...Ah hayır böyle bir şeyi yapmaz! Zaten gelmemizi yardımımızı o istemişti ve şimdide ortalarda gözükmüyor kesin başına bir şey geldi! Kendi kendimi yiyip bitirirken ikizlerin koştura kostura gelmesiyle ayağa kalktım.

"Çocuklar... Asya... Müdire Amanda... Depo!"

Batu ve Okan ikizlerin koluna girip çimenlere oturtup nefes almaları için beklediler ben tepelerinde dikilip bakıyordum Asya demişlerdi Asyayı mı gördüler? Gördüyseler neden getirmediler? 

Austen ikizlerin karşısına geçip korku dolu gözlerle ikizlere baktı o da benim gibi Asyayı merak ediyordu fazlasıyla...

"Erica, Auro sakin olun ne oldu? Asyayı mı buldunuz?"dedi. Sesi her an ağlıyacak bir bebek gibiydi onun yerine ben şuan ağlıyordum onun için korkuyordum! Auro önüne gelen saçını geriye atıp biraz öne geldi.

"Biz çevrede dolanırken kapalı spor salonunda sesler duyduk merak edip oraya gittik Müdire ile Yaratık Bilimleri hocamız fısır fısır konuşuyordu Erica merak ettiği için biraz daha yaklaştık sesler tam net değildi ama..." Erica Auronun sözünü kesip Auro gibi biraz öne kaydı.

"Duyduğuma göre Müdire fazla telaşlıydı. "Onu nasıl elinizden kaçırısınız!?"
"Efendim demirleri eritmiş ama hala depo da olduğunu biliyorum onu bulucaz..."
"Tamam sende git ve onlara yardım et! Bu işi başaramazsanız hepimiz yanarız! Hadi cabuk ol!"
En son duyduklarımız bu kadardı sonra Leo koşarak salondan çıktı biz de onu takip ettik okul kapısından çıkmadı okulun arkasında ki öğretmen kapısından çıktı ancak oraya kadar takip edebildik..." sinirle ayağa kalktım biliyordum! Biliyordum başına bir şey gelmişti!

Okan bana nazaran daha sakin davranıp "Şu öğretmen kapısı da ne?"dedi. İkizler aynı anda omuz silktiler. Hepimiz bir birimize bakıyorduk ne yapacaktık? Bakışmamızı çimlere attığım telefonumun zili bozdu. Benden beklenmicek bir hızla telefonumu alıp ekrana bakmadan açtım.

'Alo Asya?'

'Sessiz ol Ece şuan bağırma hiçte uygun bir zaman değil!'

'Nerdesin? Hoparlöre alıyorum' telefonu kulağımdan çekip hoparlörü açıp ikizlerin yanına oturdum.

'Depodayım siz iyi misiniz?'

'Evet Asya biz iyiyiz depoda olduğunu biliyoruz tam olarak hangi depo bir fikrin varmı?' Asyadan ses gelmiyordu büyük ihtimal çevresine bakıyordu?

Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin