Sabah bel ağrım sayesinde erkenden kalka bilmiştim, güneş neredeyse doğmak üzereydi ve ben sadece bir kaç saat uyuyabilmiştim. Auro ve Erica'nın da pek iyi uydukları söylenemezdi en az dört defa kalkıp cadırda dolanmışlardı, bense o sıra da uyuma numarası yapmakla meşguldüm.
Daha fazla oyalanmadan tahta yataktan kalkıp parmak ucumla cadırdan çıktım, güneş düşündügüm gibi daha yeni doğuyordu buna rağmen köylülerden bir kaçı dışarda odun toplamakla meşguldü omuz silkip ilk gördüğüm köylüyü durdurup yaslı bilgeyi sordum;
"Yaşlı bilge bu saatte ayindedir, ayini büyücünün evinde yapar şu ağaçlığı geç evi görürsün zaten." köylü kadını onaylayıp tarif ettiği yöne doğru ilerledim.
Bu şekilde iki işide halletmiş olurum hem Sanderle bağlantıya geçerim hem de yaşlı bilgeye dün Eceyle ilgili olanları anlatırdım. Bunu düşünerek koşar adım ağaçlıkları geçtim, köylü kadınında dediği gibi ev hemen ilerdeydi ve de tepesinden dumanlar geliyordu.
Adımlarımı yavaşlatıp evin kapısını yavaşça açtım. Yoğun bir duman kokusu etrafımı ele geçirirken düşmemek için yakınımda ki duvara tutundum ufak adımlarla ilk gördüğüm kapısız odaya girdim burada daha az duman vardı kısaca soluklanıp diğer odaya daldım bu oda diğer odadan daha farklıydı sanki...farklı bir şeyler vardı bu odada?
Odaya göz gezdirip tam çaprazında ki tahta kapıya benzeri olan odaya girdim kapıyı açmamla yoğn bir güç dalgası vücudumu sararken son gördüğüm şey yaşlı bilgenin telaşlar için de yanıma gelmesiydi...
***
"Asya?..""Asya?"
"Asya!"
Başımın içinde tepinen filleri saymaya devam ederken gözümü açmak istemiyordum sanki açarsam filler halay çekmeye başlıcakmış gibi geliyordu. Ama yine de merak ediyordum en son bir odaya girdiğimi ardından bayılırken yaşlı bilgenin telaşlı yüzünü görmüştüm. Tepemde konuşan hala bana seslenmeye devam ederken bıkkın bir şekilde gözlerimi açmamla kapamam bir olmuştu. Gördüğüm benim erkek versiyonumdu!! Gördüğüm reenkarnasyonumdu!! Sander!!
Gözlerim ışık hızımda açılırken aynı anda yattığım yerden de doğrulmuştum.
"Bir an hiç uyanmayacaksın zannettim!" Sander yani reenkarnasyonum benle dalga geçerken hala üzerimdeki şoku atlatamamıştım!
"Asya? Hadi ama fazla zamanın yok sorman gerekenleri hemen sor." Sander sanki her zaman olan bir şeyi yapıyormuşcasına benle rahat rahat konuşuyorken ben ağzımı açmaya korkuyordum.
Bir kaç saniye sonra yutkunup kuru olan boğazımı zorlarken "Sander? Ben ben... Çok yoruldum! Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum hangisini önce yapmam gerek bilmiyorum dün Eceyle ilgili gördüklerim doğrumu bilmiyorum! Buraya nasıl geldim bilmiyorum! Amacım ne ? Ne yapmalıyım kimi korumalıyım?! Kime güvenmeliyim!? Bilmiyorum... Sander...Bana yardım et Lütfen..." Sander derin bir nefes alıp elini omzuma koydu.
"Asya. Sen şuana kadar gelmiş en güçlü Element Tanrıçasısın, Sonsun senden sonrası olmayacak... Ve en önemliside Tanrıçasın ne olduğunu unutma Asya ilk önce kendine güven! Amacın Abderus'u sonsuza kadar durdurmak. Sadece bunu düşün buna göre kararlar al emin ol seni doğru yere götürecektir. Sadece sana tek bir ipucu Hava Krallığına git, Ece de sizi fazla bekletmiyecek zaten..." son kelimesiyle omzumda ki elini yavaşça çekti, yok olmaya basladığını görmemle gözümden bir damla yaş gelmişti."Sander! Sander dur lüt-"
****
"Asya? Asya! Sonunda uyandın!"Erica'nın sesiyle gözlerimi tam olarak açtım. Yaşlı bilge ve onun yanında dolanan kız da dahil herkes tepemde dikilmişlerdi bu hallerine içten gülerken Batu öne atılıp "Asya iyimisin? Bu kaç?" Batu elleriyle iki yaparken sadece göz devirmekle yetindim, göz devirmemle Auro Batu'nun ağzına elinin tersiyle vurup."Batu bi sussana!" diye cırladı ben haric herkes kulaklarını tıkarken-elimi dahi hareket ettiremiyorum- Batu hiç etkilenmemiş gibi yapıp,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017
FantasyFantastik Kategori 15/07/2017 İlk 25'deyiz! 19/07/2017 İlk 16'dayız! 27/07/2017 İlk 12'deyiz! Asya Wictor... Annesiyle yaşayan genç bir kız... Kendisiyle ilgili her şeyi bildiğini zannediyor... Yanılıyor! Annesinin her daim ona doğru söylediğini zan...