Yukarada Asya'nın gördüğü orman 😘❤😘
Sağ elimle yanağıma hızla vurdum yok hayal değil bu orman... Gerçekten çok çok çok güzel!
"Asya ne var orada ne oldu?!"
Kafamı zorla ormandan çevirip aşağıda ki karıncalara baktım. Ne var çok küçük gözüküyorlar.
"Selim bunu görmelisiniz! Her şeyi toplayın!"
Küçük karıncalar dağılıp kamp alanını toplarken ben yine o büyülü ormana döndüm yemyeşil çimenler çiçekler ağaçlar o-o kadar güzellerdi ki... İnsanı hayran bırakıyor. Buradan kesinlikle devam etmeliyiz ve o köyü bulmalıyız köyü buraya kurmalarına şaşırmamak lazım burada 10.000 (on bin) yıl yaşayabilirim!
"Asya Ericayı ilk çıkarıyorum bana yardım et!"
"Tamam Selim!" evet şimdi hava bükücem ever hava bükücem! Ama nasıl olucak o lanet olsun ben bunu hiç düşünmedim!
Aşağı kısa bir bakış attım Erica yükselmeye başlamıştı elinde de benim ve kendisinin çantası vardı Ahh Selim bu kadar şeyi havayla taşıyamaz! Selim gibi ellerimi uzattım havayı hissetmeye çalıştım evet! Ellerimden bir şey kayıyordu sanki ellerimden kayan havayı Erica ya yolladım yani sanırım yolladım?
"Asya gözlerini aç." Selim'in sesiyle gözlerimi açtım Erica neredeyse varmıştı! Ve ellerimden kayan havayı çok net görüyordum Selim'in ki kadar olmasa da benim ki de güçlü bir hava akımıydı! Bir kaç saniye sonra Erica benim yaptığım gibi duvara oturmuştu.
Erica sırıtım "Al kız çantanıda getirdim!" dedi. Bende sırıtıp aşağıya baktım sırada ki Batuydu biraz zorlanarak onu da duvarın en üstüne çıkarabilmiştik.
Mor göz***
Yaşlı adam (mor göz) elinde ki kadehde ki son kırmızı şarabıda usulca içip ayağa kalktı odasında tur atmaya başladı sinirliydi ve bu sinirini birinden atmalıydı yoksa yaşlı adam kafasını duvara geçirecekti! O sıra da odanın büyük kapısı usulca çalındı.
Yaşlı adam tur atmayı kesip geri yerine oturup "Gel." dedi. Büyük ihtimal şu salak çocuk gelmişti çocuk yaşlı adamın asistanı olduğunu zannediyordu halbuki yaşlı adam çocuğun ismini dahi bilmiyordu pekte önemsemiyordu zaten...
"Efendim... Yeniler geldi efendim Büyük Efendi sizi çağırıyor..." çocuk saygıyla kafasını eğip geldiği gibi usulca çıktı. Yaşlı adam telaşlanmıştı Büyük Efendiyi şu lanet saraya geldiği günden beri sadece 2 kere görmüştü ve ikisi de tesadüftü Yaşlı adam odada ki boy aynasının karşısına geçip aynaya baş parmağıyla dokunup gözlerini kapattı. Asya... Yaşlı adam meleğini görünce sakinleşmişti büyülü ormanın geçitinin üstünde ne aradığını kavrayamamıştı aslında geçitin duvarına dokunsalardı kapı Asyayı algılayıp açılırdı... Yaşlı adam Asya ya bakıp sırıttı bir süre daha Asyayı izleyip aynadan parmağını çekti boynuna doladığı yerlere kadar olan pelerinini düzeltip odasının kapısından çıktı. Yaşlı adam genelde odasından çıkmaz odadında otururdu sarayın uzun ve geniş koridorlarında yayıla yayıla giden yaslı adama bir kaç tane göz dönmüştü bile yaşlı adamın umrunda bile değildi her çıktığında aynı olay ne yani Büyük Efendinin üvey oğlunu hiç mi görmemiştiler?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Element Tanrıçası [ Yeniden Doğuş 1-2 ] #Wattys2017
FantasyFantastik Kategori 15/07/2017 İlk 25'deyiz! 19/07/2017 İlk 16'dayız! 27/07/2017 İlk 12'deyiz! Asya Wictor... Annesiyle yaşayan genç bir kız... Kendisiyle ilgili her şeyi bildiğini zannediyor... Yanılıyor! Annesinin her daim ona doğru söylediğini zan...