◾13. BÖLÜM◾

30.3K 1.1K 36
                                    

Medya:) Alper ÇELİKER (Adam Gallagher) 💉

Bu sefgülüm de her ne kadar Nick kadar yakışıklı olmasada çok tatlıı 😍😍 Ama kimse sizlerin yerini tutmaz. TUTAMAZ😉😉

SEVİLİYORSUNUZ... HER ZAMAN

İYİ OKUMALARRR AŞKLARIM 💜💛💚💙

***

Bir hafta sonra...

Alarmın sinir bozucu sesi ile açmak zorunda kalmıştım gözlerimi. Zorum neydi de tatil günümde bu saate ayarlamıştım alarmı bilmiyorum ama bir kere uyanmıştım. Uyuşuk hareketler ile yatakta doğrulup sırtımı başlığa yasladım. Ne yapacağımı bilmez bir şekilde siyah odamda gezdirdim gözlerimi bir süre.

Odam siyahtı çünkü beni ifade ediyordu. Geçmişimi, şimdimi ve geleceğimi temsilen var gibiydi. Nasıl şimdi ruhum da odam gibi boğucu ise düşüncelerim de aynı şekildeydi. Neden bilmiyorum ama evimin her bir köşesi renkli iken odam koyu renklerin başını çeken siyah ile döşenmişti.

Aslında evdeki tüm eşyaları Sinem ile seçmiş ve beraber dizmiştik. Sinem ne derse itirazsız almış, evimin dekorunu ona teslim etmiştim. Her seçiminde koyu renkleri reddetmiş, cıvıl cıvıl eşyalara yönelmişti.

Tüm ev yerleşmişti ama yatak odası daha sipariş ettiğimiz mağazadan gelmemişti. Bu durumu fırsat bilip siparişi iptal etmiştim ve mağazaya ilk girdiğim an dikkatimi çeken siyah odayı almıştım.

Sinem bu yaptığıma çok kızmış hatta bir kaç gün bana trip bile atmıştı. Ona göre geçmişi unutmam lazımdı. Her ne kadar onun için denesemde olmuyordu. Her denememde bir yerden illaki patlaklık veriyordu. Bırakmıyordu geçmişim yakamı işte! Neden anlamayı reddediyordu? Unutamıyordum!

Ama Sinem'e göre kolaydı her şeyi unutmak. Şen şakrak ruhu ile her an pozitiflik yayardı etrafa. Benim aksime...
Her şeyin bir çözüm yolu olduğunu düşünür asla kötü bakmazdı olaylara. Belkide bu yüzden sevdim onu bilmiyorum ama 'iyiki' dedim hep. İyiki Sinem ile arkadaşım, dedim.

Her kötü anımda yanımda olup, ağladığım zaman bile beni güldüren bir arkadaşı istememek aptallık olurdu zaten. Hem sen ağlarken ağlayan insandan ne gibi kötülük beklenirdi ki?

Yavaş hareketler ile bir haftalık rutinime devam etmek adına banyoya ilerledim. Can hastaneden taburcu olduğu gün yıllık iznimi kullanmak istemiştim. Ve bir haftadır evden dışarıya gerekmedikçe çıkmıyordum. Ama bugün spora gitmek istemiştim nedense.

Banyoda yüzümü yıkayıp dolabıma ilerledim. Duvarın içerisinde bulunan dolabın sürgülerinden tutup sağa ve sola doğru kaydırdım. Elime ilk gelen siyah taytı ve siyah tişörtü yatağa fırlattım. Pembe spor hırkamıda yatağa, attıklarımın yanında yer edince elimde ki spor ayakkabılarım ile yatağa oturdum.

Uyuşuk hareketler ile üzerimdeki pijamayı çıkartıp seçtiklerimi giyindim. Spor ayakkabılarımı giyip iplerini bağlayınca hazırdım işte. Masanın üzerinde duran tarak ile saçlarımı taradım ve bileğimdeki siyah toka yardımıyla tepeden at kuyruğu yaptım.

Yanıma spor güneş gözlüğümü ve mp4 çalarımı alıp odadan çıktım. Dün dinlediğim şarkıyı mırıldanarak mutfağa girdim ve Pars' ın mamasını doldurdum. Mutfaktaki bara benzeyen bölümde bulunan yüksek taburelere oturup Pars' ın mamasını bitirmesini bekledim çünkü Pars'ı da yanımda götürecektim.

DOKTOR I Siyahın Dansı 1+2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin