✴50.BÖLÜM ✴

5.6K 299 26
                                    

Merhabalarrrrr canlarımmmm💓💓 bölüm erken mi geldi ne 😂😂 ama cidden çok içime sindi. Yorum ve oy verirseniz bennnnn çok çok mutlu olurum biliyor musunuz?🙄🙄 Neyse seni çok ama çok ama çok seven ben💜💙💜💛💜💙💜💙💛💜

IYI OKUMALAR...💓

***

"Egemen?"

Kafasını gömdüğü dosyalardan kaldırıp bana baktı. Şu sıralar çok yoğundu. Nedenini biliyordum ama cesaret edip soramıyordum.

"Efendim hatun?"diyince gülümsemem yayılmıştı. Yanına yaklaşıp arkadan boynuna sarıldım.

"Geç oldu yatsak mı artık?"

Derin bir nefes verip kafasını salladı. Yarın büyük gündü. Baba olacağını öğrendiğinde esneye esneye bi hal olmasını istemiyordum.

Elinden tutup ayağa kaldırdım ve yatağa götürdüm.

"Benimle bir çocuk gibi ilgilenme bayılıyorum biliyor musun?"

Gülüp dudağımı dişlerimin arasına sıkıştırmıştım. Bu tamamen refleks olsa bile sanırım benim her daim yanıp tutuşan kocam olayı çok başka yerlere çekmişti.

"Bana bak kadın! Şu dudağını şey edip durma elim ayağım titriyor."

Kendime engel olmaksızın attığım kahkaha ile o da gülümsemişti.

"Ah bir de şu gülüşün yok mu?"

Eline vurup kaşlarımı çattım. "Aa ne varmış be gülüşümde?"

Sırıtarak bana yaklaşıp kulağıma doğru eğildi.

"Cadı kahkahası gibi şerefsizim."

Gözlerim kocaman olurken sinirlerim tepeme çıkmıştı. Aklı sıra benimle dalga geçiyordu.

"Sen de her gece horluyorsun ben bir şey diyor muyum?"

Ağzı açık kalmıştı ve hemen kendini savunmaya geçmişti.

"Ben?" İnanamıyor gibi eliyle kendini gösteriyordu. Gülmemek için dilimi kanatacaktım neredeyse.

"Evet sen."

"Bak benden bahsediyoruz. Hani şu benimle bir gece uyumak için kızların sıraya girdiği ben mi horluyorum. "

Beni kışkırtmaya çalışıyordu hem de en zayıf zaafımı kullanarak. Kıskançlık. Ve kahretsin ki çokta başarılıydı.

"Bak seni yolarım."

Ellerini havaya kaldırıp gülümsedi.

"Içinden cazgır Ayten çıktı yalnız."

Kaşlarımı çatmıştım.

"Ayten kim? "

Kahkaha atmamak için kendini sıkıyordu. Bense sinirimden çocuk gibi tepinmemek için zor duruyordum. Bu oyunun başında ben öndeydim ama Egemen açık ara farkla önden el sallıyordu.

"Eski sevgilim." Gözlerimi devirip yatağa girdim. Gece gece sinirlerim tepeme çıkmışken onunla hiç uğraşmamak en iyisiydi. Arkamı dönmüş yatarken bir çift kol belimi sarıp beni kendine çekmişti. Kocamı deli gibi kıskanmak benim suçum değil tamamen hamilelik hormonları yüzündendi bence.

'Sen de tuvalete gitsen hamilelik diyorsun.'

İç sesime her ne kadar katılsam da artık bazı şeylerden kaçmak daha kolay geliyordu. Bu ister küçük bir mevzu ister büyük bir mevzu olsun mutluluğun yan formülünü bulmuş gibiydim. Sorunlardan saklan ve soruları cevapsız bırak...

DOKTOR I Siyahın Dansı 1+2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin