Merhaba aşklarımm😍😍 Bomba gibi bir bölümle karşınızdayım 😂 Bölüm geç geldi farkındayım günün için özür diliyorum ancak açıklayamayacagım sebeplerim var. Beni anlayışla karşılayacağını biliyorum canlarım...
Eğer facebook grubumuza katılmak istiyorsanız linki profilimde bulabilirsiniz... Yeni bölüm tarihlerini, bölüm spoilerini, karakter analizlerini vs. Hepsini oradan paylaşacağım😘😘
Bol bol yorum istediğimi söylememe gerek yok galiba 😂😂😂😁😂
Medya:) Ortadaki Yeliz Abla diğerlerini biliyorsunuz zaten 😀😀
İYİ OKUMALARRR💙💚💜💛
***
SİNEM'İN ANLATIMINDAN...
Kafayı yemem an meselesiydi! Herkes sözleşmiş gibi üzerime oynuyordu bugün. Bir yandan çok sevgili arkadaşım Toprak, bir yandan ise saygı değer(!) Egemen'in saygı değer(!) arkadaşı Alper!
Alper...İlk gördüğüm andan itibaren kalbimi harekete geçirmişti. Her ne kadar kimseye itiraf edemesemde deli gibi hoşlanıyordum ondan. Ancak korktuğum da doğruydu.
Üzerdi o beni. Anlamıştım, bir kişiye bağlanmak ona göre değildi. Kalbime emir de veremiyordum ki... 'Dur! Atma onun için.', diyemezdim. İlk başlarda hissettiğim duygunun sadece ufak bi sempatiden ibaret olduğunu düşünmüştüm.
Ancak her geçen gün anlamsız yere onu özlemem bu tür düşüncelerimin üstüne toprak atmıştı. Benim Alper'e hissettiğim ufak bir hoşlantı veya sempati değildi. Daha farklıydı. Daha güzeldi...
Eğer ondan hoşlanıyor olsaydım şu an hülyalı hülyalı, başka bir kızla mesajlaştığı bildiğim halde onu seyre dalmazdım, değil mi? Veya ona olan ilgim küçük bir sempatiden ibaret olsaydı, o telefonu kafasında parçalara ayırmakta istemezdim!
Neydi? Kimdi bu duygu? Aşk olsa anlarım her halde! Anlardım dimi ya?
"Di Sinem, di. Di de, neye di?" Alper'in sesi ile iç savaşıma sonunda son verebilmiştim. Ne kadarını dıştan söylemiştim ki ben? Ahh, lanet olsun!
Düşün kızım, düşün Sinem! Sen yaparsın.
"Şey... ıhmm... Şey işte ya!"
Elindeki telefonu gelişi güzel koltuğa fırlatıp, biraz öne eğildi. Yapma be! Bunu yapma işte!
Şu an tüm kol kasları gerilmiş bir Alper gece rüyalarımı süsleyecek gibime geliyordu.
"Kem küm etme işte kızım! Anlat."
Neyi? Sana ne hissettiğimi beraber mi tartışalım yani, bu mudur? Peki.
"Didi! Canım bir Didi çekti anlatamam. Aşeriyorum galiba. Tam emin olamadım."
Kafasını havaya kaldırmış, düşünen insan pozu veren bir Sinem Parlak ne kadar ciddiye alınabilir ki? Şahsen ben beni ciddiye almayı bırak, kâle bile almam.
Manyak düşüncelerime son veren şey yine yeni yeniden Alper'in sesi olmuştu. Pardon, kahkahası! Hayır yani o ses ondan nasıl çıkıyordu, anlamış değildim.
"Ahhahha... Ney? Aşerdin mi?"
Ney? Ben mi aşerdim? De get az ötede yaşa!
"Manyak mısın ya sen? Hı? Hamile miyim ben? Ne Aşermesi? TeAllahım ya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR I Siyahın Dansı 1+2
RomanceGizli Cevherler kategorisi; #Wattys2016 KAZANANI!!! *** Geçmiş kafasını tozlu perdeler arasından uzatmış gülümserken başlamıştı tüm hikaye. Toprak girdiği bir ameliyatta hem küçük Can'ın hayatını hem kendi hayatını kaleme almıştı. Tek farkla! Kalemi...