◾ÖZEL BÖLÜM/3 ◾

5.2K 159 12
                                    

O zamannnnn 🎷🎷🎷 birrr 💥💥ikiii💥💥üçç ÖZEL BÖLÜMMMMMM 😍😍😍 çok özledimmmmm💕💕💕💕 ama güzel haber vereceğim sıkı durun ☢☢☢

DOKTOR 2 GELIYORRRRR💫💫💫💫 Aslında düşünmüyordum ama dün ani bir kararla kesin karar verdim. Ikinci kitapta hem Deniz'i tanıyacaksınız hem de Can'ın yirmili yaşlarını💓💓💓 kitaba buradan devam edeceğim yani arada şerit varmış gibi gideceğiz. Ben çok heyecanlıyım ya siz??? Bu Siyahın Dansı 'nın son özel bölümüydü. Şimdi BEYAZIN ESARETİ gümbür gümbür geliyorrrr🖤🖤🖤🖤 ay çok özlemiştim buraya yazmayı. Hepinizi kucak dolusu öpüyorum 😗😗 sizi seviyorummmmm💙💜💚💛

busenur_cftlk bu instagram hesabından bana ulaşabilirsiniz bilginize 🤗🤗

***

Bir yol vardı önlerinde. Çoğu yeri kırık can kalıntılı, tamamı katran karasıydı. Uzaktan bakınca pürüzsüz görünüyordu. Ama o yola ayak basınca kanamadık tek zerre kalmıyordu. Geçmiş geleceğin önüne serilmiş siyah bir halıydı.

***

"Ne zaman çıkmayı düşünüyorsun?"

Toprak sıkıntıdan patlamak üzereydi. Egemen ise sevgilisinin itirazlarına kulak asıyor sayılmazdı. Alışverişe çıkma fikri ondan çıkmıştı çünkü. Kendi kaşınmıştı.

"Bekle biraz! Son parçayı deneyeceğim."

"Of Egemen ya! Bilseydim böyle yapacağını yemin ederim çıkmazdım seninle. Ya anlamıyorum alternatifinde yok ki! Ya gömlek ya tişört ya pantolon. Seç gidelim işte."

Egemen sevgilisinin bezmiş sesini duydukça sırıtmadan edemiyordu. Normalde alışverişi seven biri değildi ama Toprak'ı itiraz edişi öylesine tatlı geliyordu ki gözüne sabahlara kadar altını üstüne getirirdi Istanbul'un. İstanbul,diye geçirdi adam. Aşklarına şahitlik eden şehirdi. Kaç kez bu şehirde onlar gibi ağlamıştı kim bilir. Kaç kez çiçek açmıştı, mutluluktan? Kaç aşığın meskeniydin Istanbul? Kaç sevdaya kıyı oldun? Dokusu gibi tazeydi bu şehrin aşıkları. Kız kulesinin bile Galata'ya olan aşkı kaç asır dillere dolanmıştı,kim bilir.

"Aşık olunası yersin yedi tepe."diye fısıldadı Egemen.

"Ne dedin?" Toprak'ın bağırmasıyla kendi kendine aynaya bakarak güldü Egemen. Bu kızın yanında gülmeden edilmiyordu ki yahu. Kabinden çıkıp sabırsız karısının yanına geldi. Toprak öylesine sıkılmış duruyordu ki sesli gülmemek için yanağının içini ısırmıştı. Yan taraftan gelen iç çekme sesiyle Egemen şöyle göz ucuyla bakmıştı ama yılanın kokusunu alan şahinimiz bir anda ayağa fırlamıştı. Mağaza çalışanı iki kız kenarda sırt sırta verip Egemen'e bakıyordu. Toprak gayet sakin tavırlarla gülerek kocasına yaklaştı usul usul. Egemen ise merakla karısının kafasındaki tilkileri seyrediyordu.

DOKTOR I Siyahın Dansı 1+2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin