Cumartesi tam bölüm ile karşınızdayımm🤗 Bölümlerde daha çok sadeliğe önem vereceğim artık. Edebi kısımları azaltıyorum. Bu durum benim için zor olsada elimden geleni yapacağım emin olabilirsiniz. Sizi çok çok seviyorum. Ti amo 💛💜💚💙
***
Iki yıl önce, Yazardan...
Genç adam tutulduğu odada bir o yana bir bu yana dönüyordu. Gitmeliydi. Gitmek zorundaydı. Kapıyı yumruklamaktan elleri hasar almıştı ama umrunda değildi.
"Açın lan kapıyı! Açç! Ulan varya şuradan bir çıkayım göstereceğim ben size adam nasıl kilitli tutuluyormuş! Aç kapıyı aç!"
Egemen kafasını kapıya yaslayarak yere kaydı. Eğer bugün o nikaha gidemezse sol yanına bırak bakmayı, yanından geçmezdi bile. Kim neden böyle bir şey yapmıştı bilmiyordu. Bildiği tek şey mavilisinin deli gibi onu aradığıydı.
Damatlığı üstünde tozlanmıştı. Evden çıkarken tüm adamları nikah salonuna gönderdiği için ev koruma altında değildi. Nasıl olduğunu anlamadığı bir zamanda, biri veya birileri tarafından kafasına vurulmuştu. Gözlerini açtığında ilk aklıma gelen boncuk boncuk parlak gözlerdi ama buradan çıkması çok çok zordu. Yorgunluktan ve susuzluktan dili damağına yapışmıştı.
Korkuyordu. Deli gibi hem de. Ölümden veya bu adamlar her kimse onlardan değildi bu korkusu tamamen toprak kokulusunu kaybetmektendi. Nefes alamadığını hissetti adam. Kapıya vuran eli yavaşlamıştı. O baygınken vücuduna enjekte edilen her ne ise Egemen'i bitkin düşürdüğü bir gerçekti.
Kafasını duvara yaslamış, isli tavana bakmaya başlamıştı. Gözünden düşen tek damla yaş, tozlu zemine çarpıp sessiz odada çığlığa dönüşmüştü. Elini güçsüzce yere vurdu Egemen. Çaresizlik mi? En derinlerinde yaşıyordu şu an o duyguyu.
"Özür dilerim..."
Fısıltısı kendisine zor gelmişti. Transa geçmiş gibi özür diliyor, saçlarını çekiyordu. Açılan kapı ile bakışları o yöne kaymıştı. Gördüğü suret ile gözleri sonuna kadar açılmış, dili lal olmuştu.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR I Siyahın Dansı 1+2
RomanceGizli Cevherler kategorisi; #Wattys2016 KAZANANI!!! *** Geçmiş kafasını tozlu perdeler arasından uzatmış gülümserken başlamıştı tüm hikaye. Toprak girdiği bir ameliyatta hem küçük Can'ın hayatını hem kendi hayatını kaleme almıştı. Tek farkla! Kalemi...