Önceeeee Merhaba canlarımmmm 😍 ay ne kadada özlemişim sizi öyle... Şimdi sezon finali olduğuna takılmayın adı öyle sadece. Hafta başlayacak olan sınavlarım biter bitmez yeni bölüm ile karşınızdayım. 😄😄
Sonrasında ise bir internet dergisinde kendime ait birkaç yazım yer alacak 😇😇 Meclis-i Edebiyat adlı facebook sayfasını takip ederek yazıları okuyabilirsiniz efenim😆 linkini profilime bırakacağım.
Sonracığıma yarın ki YGS sınavı için önce kendi okurlarıma ardından tüm mağdurlara başarılar diliyorum.... umarım her şey gönlünüzce olur 😍😍 yorumlarınızı lütfen belirtin çünkü benim ilham kaynağım onlar 🙈 neyse neyse uzatmıyorum daha fazla 😂 haa her bölüm ithaf yapacağım...
Bu bölüm ise mznzcn için gelsin😅
IYI OKUMALAR VE IYI ŞANSLAR... SEVİYORUM SIZI BILIYORSUNUZ 💙💚💛💜
***
Bir hafta sonra...
Hayatın ne getireceği muhtemeldi. Bir yerden alıyor bir yandan veriyordu. Zamandan alıp, zamanımı da alıyordu. Bir şekilde geçiyordu günler. Bir şekilde bugünde bitip dünde kalıyordu. Koskoca bir haftayı geride bırakmıştık. Dolu dolu yedi günümde içimde anlam veremediğim kötü his beni yalnız bırakmamıştı.
"Ohaa! Toprak, Egemen'in yerinde olsam bu gelinliğin içinde sana bir kez daha aşık olurdum. Kızım... Efsane bir şey oldun."
Aynadaki yansımam ile bakışıyordum da ben şu an hayalimi yaşıyordum. Gözümden bir damla süzülüp kar beyaz gelinliğin kabarık eteğine düşmüştü. Anılarım beynime bir bir kazınırken eteğin tüylerini avcuma alıp gözlerimi sıkıca kapattım. Içim yanıyordu.
***
"Anne bakkk!"
Etrafımda bir tur dönüp, beyaz eteğin havalanmasına neden olmuştum.
"Nasıl olmuşum?"
Ellerimi kavuşturmuş kalbimin üzerine koymuştum. Bir o yana bir bu yana dönerken kocaman gülümsüyordum. Annem elindeki dantelle uğraşırken kafasını kaldırıp bana bakmıştı. Gözlerinde öyle bir ifade vardı ki hayran kalmamak elimde değildi.
"Benim minik meleğim gelin mi olmuş?"
Gülümsememin yerini şaşkın bir ifade almıştı. Üzerimdekinin sadece bir elbise olduğunu düşünüyordum oysa ki. Beyaz tüyleri havaya kaldırıp dikkatle inceledim.
"Ne yani? Gelinlik dedikleri bu mu şimdi ?"
Kafasını yana eğip gülümsemişti. Öyle ki beni de gülümsetmişti. Yanıma gelip dizleri üzerine çökmüş benim boyuma gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR I Siyahın Dansı 1+2
RomanceGizli Cevherler kategorisi; #Wattys2016 KAZANANI!!! *** Geçmiş kafasını tozlu perdeler arasından uzatmış gülümserken başlamıştı tüm hikaye. Toprak girdiği bir ameliyatta hem küçük Can'ın hayatını hem kendi hayatını kaleme almıştı. Tek farkla! Kalemi...